Historik
Föregående · 15 · Nästa
Brynäs IF > Sv: CHL - CHAMPIONS HOCKEY LEAGUE
Tredje skadan och inte ens nära säsongsstart.
Riktigt trist att se det där.
Riktigt trist att se det där.
Brynäs IF > Sv: CHL - CHAMPIONS HOCKEY LEAGUE
"Händer ingenting där" Melin och Sjödin om Capurosso
+ 2
Brynäs IF > Sv: CHL - CHAMPIONS HOCKEY LEAGUE
{8302}: Ölund ser fruktansvärt bra ut. Blir han lika bra som Lindblom i år? Känns troligt ändå.
Palushaj kommer nog göra en del mål i år. Andra målet är ju helt fantastiskt.
Palushaj kommer nog göra en del mål i år. Andra målet är ju helt fantastiskt.
+ 12
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vem var det som klagade på Clarks inställning i den här matchen förra året? :D
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8179}: Tror det är en bra värvning för er. Spelar lugnt och tryggt. Bra med pucken. Få misstag för att vara så ung.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Nej, är ingen stor fotbollssupporter. Men brukar försöka gå på några matcher varje år.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Tycker det är märkligt att stödja rivaliserande klubbar. Brynäs behöver allt stöd de kan få.
Personligen går jag inte på Gefles matcher och kunde inte bry mig mindre om hur det går för dem.
Men snart är väl Gefle nere och möter Gävles finaste förening och då har jag en anledning att gå på åtminstonde en match per år.
Personligen går jag inte på Gefles matcher och kunde inte bry mig mindre om hur det går för dem.
Men snart är väl Gefle nere och möter Gävles finaste förening och då har jag en anledning att gå på åtminstonde en match per år.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Tycker målvaktsPARET får alldeles för mycket skit. Rautio var riktigt bra i år och med lite kontinuitet hade han atagligen gjort det ännu bättre.
Vi får hoppas att Sandström utvecklas. Just nu håller jag honom som en av seriens sämre målvakter.
Vi får hoppas att Sandström utvecklas. Just nu håller jag honom som en av seriens sämre målvakter.
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{7057}: Sandström har inte utvecklats någonting senast året tycker jag. Han skulle må bra av att lira ett år eller två i allsvenskan tror jag.
+ 6
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Ett jäkla tjat om att Brynäs inte erbjuder ett tillräckligt bra kontrakt till Boqvist. Alla juniorer tjänar lika mycket. Oavsett var de spelar.
Det som kan locka är enbart att han blir lovad mer speltid någon annanstans.
Det som kan locka är enbart att han blir lovad mer speltid någon annanstans.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Zappaholic: Den är vad jag vet inte oskriven. Men jag kan ha fel.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Zappaholic: Nej. Lönen är lika oavsett var han spelar.
Brynäs IF > Sv: CHL - CHAMPIONS HOCKEY LEAGUE
Hoppas på något av lagen från UK då jag bor där för tillfället.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Anders Berg: Floppvarningen är hög där tror jag.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Blir lite deppig när jag ser vad Zaborsky bidrar med trots 5 månaders frånvaro. Tänk vad han hade kunnat göra om han var frisk hela året. Tänker er om vi hade haft fullt lag, vi hade varit helt överlägsna.
Clark - Jensen - Lindblom
Zaborsky - Pathrik - Ikonen
Paille - Granström - Johnson
Blomqvist - Enterfeldt - Ölund
Clark - Jensen - Lindblom
Zaborsky - Pathrik - Ikonen
Paille - Granström - Johnson
Blomqvist - Enterfeldt - Ölund
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Hoppas verkligen Ikonen får förlängt.
+ 17
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
KulaShaker: Är rätt säker på att han kommer hem om han är frisk. Har hört från två säkra källor (så säkra det blir i silly-tider) att han väldig(!)t gärna vill hem.
+ 1
Föregående · 15 · Nästa