Historik
Föregående · 21 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Skrubben: Lite läskigt att Ollas låter så pass reserverad. Speciellt i slutet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
link: Det är det enda sättet en svensk klubb har råd med honom.
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
link: Sen får vi också ta i beräkning att Rajala isåfall kommer spela på artistkontrakt och ansluta först efter 15 omgångar. Tycker man att det är värt det tro?
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
StefanMedS: Kabanov går in i första hos oss utan problem!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Kan detta vara nått?
Samsung: Maila Brynäs. Känns som att de behöver alla tips och idéer de kan få.
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Bifbiffen: Det borde han göra. Han är en skicklig spelare som ska spela PP och i de två bästa kedjorna. Snacka om slöseri att sätta honom i en checkingroll i en tredjekdeja...
För övrigt kanske vi ses i höst. Har fan fått nog av allt gnäll nu. Förstår inte hur ni kan vara så jävla otåliga/pessimistiska. Helt sjukt.
För övrigt kanske vi ses i höst. Har fan fått nog av allt gnäll nu. Förstår inte hur ni kan vara så jävla otåliga/pessimistiska. Helt sjukt.
Redigerad kommentar
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Skrubben: Enterfeldt är ett bättre alternativ som andrecenter.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
h4llon: Att du förväntar dig sånt skit av Flashback... haha. Shit. Nivån där är så mycket högre än här.
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Hennessy, Johnson, Tambellini, Rakshani.
I den ordningen. Hoppas vi kan få nån av dem. De tre första vore bäst. Speciellt de två första. Ojoj.
I den ordningen. Hoppas vi kan få nån av dem. De tre första vore bäst. Speciellt de två första. Ojoj.
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Zappaholic: Tänkte exakt samma sak. Eller Hennesy, Johnson eller Rakshani
+ 2
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Kapstad var usel i år. Vill absolut inte se honom i Brynäs.
+ 8
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Clarence: Det är flera lag som inte presenterat större nyförvärv än vi.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chris11: Om de vill köpa Scott för någon mille är det bara att tacka och ta emot.
Det kommer inte hända.
Det kommer inte hända.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Varför håller ni på mailar Bengtzén hela tiden? Det är inte som att ni kommer få reda på något ändå.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: Om Calle kommer hem har vi ett otroligt starkt lag. Men det känns ytterst osannolikt att han skulle komma hem nu.
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Johan Norrström: Är pengar den enda drivkraften stannar han i KHL.
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Peja: Thoresen är inte dum i huvudet. Säger han att han kan tänka sig Sverige så kan han tänka sig Sverige med allt vad det innebär(lägre lön t.ex).
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Peja: "Ja, att Brynäs skulle värva en av KHL:s bästa offensiva spelare var ju skrattretande. Det finns inte de pengarna i SHL."
Trots det har Thoresen sagt att han ska spela i SHL nästa säsong. Underligt...
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Jajjen: Hur många bortamatcher går du på per år? Hur många matcher spelas i Gävle varje år?
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Honken: Först och främst, ja. Men han sa ju även att det finns annat intressant.
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Får vi två av dessa herrar är vi ett guldlag. Får vi en kan vi nog vara med i toppen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey_22: Instämmer. Jag tycker till och med att Enterfeldt håller som förstecenter. Det har jag skrivit förut. Tycker dessutom att han är mycket skickligare än han får cred för.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Rykten om Niklas Danielsson till Brynäs enligt svenska fans. Källa: NEJ
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
alwenm: Va? Han skriver svenska spelare inte spelare i Sverige...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Huss: Kristian bara måste få chansen. Kanske inte nu men om några år. Fantastisk människa(vad det verkar) med ett enormt driv!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
mattias - 74: Hultström är ju usel. Spelade på egen hand ber LIF i Allsvenskan.
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
BIF96: Mitt drömlag innehåller Toews, Crosby och EK bland andra.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Är det bara jag som tycker Enterfeldt känns gjuten för ett A på bröstet?
+ 12
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Carl Lejonkräk: Varför denne Bohumil Jank? Har du sett honom spela?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
h4llon: Hade du läst va dom skrev på flashback hade du sett att ryktet uppstod där.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Auchinleck: Jag ser ett Brynäs som under Bulan hotade skaik ordentligt.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Huge: Driver du eller? Gunde gjorde inget starkt intryck första säsongen?! SM-guld och en fantastisk offensiv...
+ 2
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Bratwursten: Själv ska jag på J18-slutspel imorgon. Långt mycket bättre!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Riktigt spännande värvning. Jag är nöjd iallafall.
Dessutom bättre att bränna de stora pengarna på forwards!
Dessutom bättre att bränna de stora pengarna på forwards!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Aja, dags för mig att fixa ett nytt användarnamn nudå. Hörs.
+ 13
Föregående · 21 · Nästa