Historik
Föregående · 23 · NästaVerkar dessutom vara en väldigt bra kille som har en sjukt stor passion för ishockey!
Nu ska det in en forward och en back också!
Är Brendl ledig? ;)
Om inte TJ ger Ponthus W. chansen i en bättre kedja och i pp, varför skulle man då ge någon som gjort färre poäng i allsvenskan det?
Jag är sjukt spänd på att få se vad vi får in. Tror på något bra!
Tycker att ni borde börja göra skillnad på Pathrik och Ponthus istället för att bunta ihop dem.
Pathrik har inte bara sett bättre ut efter uppehållet, han har sett som en helt annan spelare. Ge honom mer förtroende och låt honom spela PP. Tror poängen kommer rasa in om man gör det.
Ponthus kan vi dock försöka göra oss av med.
Dixon in vore välkommet. Defensivt bra och duktig tekare.
Redigerad kommentar
Brorsan däremot. Fyfan
Skrubben: Nej! Förfan. Vi behöver inte fler spelare som åker runt och lallar i sarghörnen. Vi behöver en stark spelare, typ Johan Larsson, Anton Lander, Toni Rajala. Någon som gör skillnad och kan lyfta oss.
Blir säkert Wännström eller någon annan sopa dock.
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Skulle vara intressant att se Scott med Harju eller Sweatt. Bara för att få igång någon utav dem.
Harju-Scott-Rödin
Thure-Lindgren/Enterfeldt/Nordqvist/Granström-Sweatt
Föregående · 23 · Nästa