Historik
Föregående · 5 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Färjestad
Sportnisse: Vi är inne i en process! Det måste fa ta den tid det tar. Ser det lika illa ut 2029 kommer jag börja bli orolig.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lite sjukt att vår bästa poängplockare i 5v5 är Mannberg på 5 pinnar. 80e plats totalt i ligan.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bra tryck på dem och bra med skott mot Mattsson.
Kan vi fortsätta göra mål på 25% av skotten så kommer vi vinna många matcher.
Kan vi fortsätta göra mål på 25% av skotten så kommer vi vinna många matcher.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: "Jo, men ett mål kan ju också vara en dröm som man vill uppnå så det är ingen skillnad på vision och mål."
Det är lätt att blanda ihop. Här är en bra länk som förklarar skillnaden på ett lättförståeligt sätt :)
www.google.com/amp/s/medium.com/amp/p/8ebd067f51d5
Det är lätt att blanda ihop. Här är en bra länk som förklarar skillnaden på ett lättförståeligt sätt :)
www.google.com/amp/s/medium.com/amp/p/8ebd067f51d5
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9175}: Förstår att det är väldigt väldigt tufft att folk tror att du är några andra anvädare.
Har också haft en del motgångar men ingenting på den här nivån.
Har också haft en del motgångar men ingenting på den här nivån.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9175}: Äntligen! Viktigt att dra på sig så höga kostnader som möjligt i det här läget.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Tycker också att hemsidan är rörig.
Men Brynäs har en sida där de rapporterar om juniorlagen: brynasjuniorer.blogg.se/
Men Brynäs har en sida där de rapporterar om juniorlagen: brynasjuniorer.blogg.se/
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bra period fram till att domaren tar en helt idiotisk utvisning på Danielsson. Menmen 1-1 inför tredje. Nu kör vi!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Berglund håller på slänga bort matchen igen. Så klantig utvisning.
+ 7
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Ska han jämföra den krocken med Lias Anderssons tackling? haha jösses
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Hur kan man släppa till ett 2-0läge med några sekunder kvar...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Berglund gör precis som i slutet av förra matchen. Tar en dum utvisning framför mål.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
{2064}: Ja exakt, mycket hellre det än det han visade upp igår. Tycker du inte?
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Tur att vi har över 17% skotteffektivitet hittills. På en mer normal siffra(runt 10%) hade vi mäktat med 6 mål.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Björks sämsta match för oss? Ser allmänt ointresserad ut.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grymt agerat igen. Precis som någon skrev tidigare, ser ut som Sandström
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fantastiskt bra av Brynäs. Att skapa värde för både sig själva och oss supportrar genom en tjänst som inte kostar dem särskilt mycket att tillhandahålla.
Att man dessutom betalar varje månad betyder att den kommer fortsätta rulla obemärkt hos många i många många år.
Skulle blir väldigt förvånad om inte alla klubbar tar efter detta ganska snart. Tyvärr svårt att skydda den här typen av "innovation".
Att man dessutom betalar varje månad betyder att den kommer fortsätta rulla obemärkt hos många i många många år.
Skulle blir väldigt förvånad om inte alla klubbar tar efter detta ganska snart. Tyvärr svårt att skydda den här typen av "innovation".
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:
Hade varit fint om personen ville lägga någon krona på fotbollslaget. De går miste om i princip alla sina intäkter. Vet att det inte är jättemånga här som bryr sig så särskilt mycket om Brynäs IF FK men varje krona göra verkligen skillnad på den här nivån.
Swish: 123 483 88 43. Märk betalningen ”derbyveckan”.
Såg förövrigt att forumets stora hackkycklingar Kamratkompaniet hade swishat över 10 000. Och inte vill väl ni vara sämre än dem? ;)
Hade varit fint om personen ville lägga någon krona på fotbollslaget. De går miste om i princip alla sina intäkter. Vet att det inte är jättemånga här som bryr sig så särskilt mycket om Brynäs IF FK men varje krona göra verkligen skillnad på den här nivån.
Swish: 123 483 88 43. Märk betalningen ”derbyveckan”.
Såg förövrigt att forumets stora hackkycklingar Kamratkompaniet hade swishat över 10 000. Och inte vill väl ni vara sämre än dem? ;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Häva avstängningen tror jag inte Brynäs gör. Och jag tror heller inte att KK förväntar sig det. Men ett möte med Brynäs där det iallafall kan diskuteras är väl knappast för mycket begärt?
Campese pissar de aktiva supportrarna i gommen.
Campese pissar de aktiva supportrarna i gommen.
+ 1
Föregående · 5 · Nästa