Historik
Föregående · 6 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF- Frölunda 2020-02-22
kexxet: Du menar när frölundaspelaren åker in i Rautio(?) och vi får en tvåa för tripping? Härliga minnen
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF- Frölunda 2020-02-22
Stefan R 63: Skriver ju exakt hur jag tänker. Var det något som var oklart eller?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF- Frölunda 2020-02-22
Skönt att Sigalet trycker till. Mer sånt mot äckliga Frölunda.
+ 3
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
{8399}: Med tanke på hur det ser ut på ståplats just nu känns det som att de flesta som brukar stå där är "hardcore fans".
+ 1
Brynäs IF > Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Blir ledsen när jag ser Kinnvall. Så bra spelare. Vilket många av oss såg men inte den store BZ. Deppigt deppigt.
+ 14
Brynäs IF > Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Tycker inte Rödin ska vara kapten, han är inget kaptensämne!!!!!!! Dessutom leverar han inte lika bra med det här trycket på sina axlar!!!!! Utan C:t hade han nog gjort 9.1/ppg istället!!!!!
+ 5
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
Lakim1912: "hur många utvisningar hade Rödin idag. Han som tagit kaptens bindeln av han som borde haft den. Så jävla fel att måla upp rödin som en gud innan han lyckats leverera ngt extra mot vad hans löne dränering i våran nu lilla kassa."
Va? Är det någon i det här laget som levererar är det Rödin. Han och Scott bär oss och är enda anledningen till att vi tar poäng. Vem borde varit kapten tycker du?
Va? Är det någon i det här laget som levererar är det Rödin. Han och Scott bär oss och är enda anledningen till att vi tar poäng. Vem borde varit kapten tycker du?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Nog bäst att det är lugnt och tyst när man lider av hjärnskakningsymptom.
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2020-01-18
{8399}: Kul med bättre publiksiffror såklart men är rätt säker på att det inte genererat några extra pengar.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2020-01-18
Hade gärna tagit in Micflickier, är rätt säker på att han skulle bidragit med mer än många andra i laget(Rohdin t.ex. som skrapat ihop hela 2 poäng, sämst poäng/krona i serien?).
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8846}: I min värld har Dackell ett kontrakt med en viss lön tills det kontraktet går ut. Så vi spar nog inga pengar alls.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
SLIT AV C:ET FRÅN RÖDIN HAN KAN INTE PRESTERA SOM KAPTEN, eller hur var det nu?
Inte mycket att klaga på en kväll som denna. Härligt.
Inte mycket att klaga på en kväll som denna. Härligt.
+ 7
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Charliejfz: Ikväll kvittar. Framöver ska vi vinna 4 SM-guld på 10 år så det är lugnt.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
spolaisen: "Som spelare såg jag det personligen som ett misslyckande och ett form av svek mot tränaren och person som jag tidigare haft en relation med.
Källa: Sanny Lindström, sport expressen"
Är det ett citat eller är källan till hur du kände när du spelade "Sanny Lindström sport expressen"?
Källa: Sanny Lindström, sport expressen"
Är det ett citat eller är källan till hur du kände när du spelade "Sanny Lindström sport expressen"?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
spolaisen: Åren i AHL kan jag tyvärr inte svara för men säsongen 13-14 hade han 18:28 per match och den här säsongen ligger han på hela 18:58. Men poängsnittet verkar ha gått upp med den extra speltiden också och det är ju alltid trevligt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
spolaisen: Holmqvist är inte "en tränare från juniorverksamheten"(inte för att jag förstår varför det skulle vara ett problem men det är en annan diskussion), han gjorde det bra som HC i Fagersta och Borlänge innan Brynäs värvade honom och satte honom som juniortränare.
Ja, Rödins 19 poäng på 27 matcher är helt klart en bidragande orsak till att Sundqvist blev sparkad.
Ja, Rödins 19 poäng på 27 matcher är helt klart en bidragande orsak till att Sundqvist blev sparkad.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zzz: Vänta på ett sent svar från Hellkvist som tillslut stannar i MoDo? Låter bekant. Det var en väldigt liknande situation som satte oss ordentligt i skiten från början när Bengtzen skulle vänta på Colliton som gick till NHL och fick in Roger Melin istället.
Jag hade gärna sett Hellkvist hos oss men vi behöver börja bygga i lugn och ro så tidigt som möjligt.
Jag hade gärna sett Hellkvist hos oss men vi behöver börja bygga i lugn och ro så tidigt som möjligt.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Japp så är det ju. Vi skapar och skapar, precis som MS säger i presskonferenser och intervjuer. Vi förtjänar att vinna, vi kör på, skapar chanser men får ingen utdelning. Vi förtjänar att vinna mot OIK och mot Malmö! Vi öppnar så bra, skapar många chanser men sen låser det sig för killarna. Vi förtjänar att vinna. Håller helt med det i det MS säger, vi förtjänar att vinna. Vi skapar chanser så vi förtjänar att vinna.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ska vi alltså ersätta Sundqvist med SUCCETRÄNAREN Stefan Nyman. Vad har han egentligen gjort? Varit assisterande i DIF när de gick upp från allsvenskan.
Nu får övriga shl passa sig. SUCCETRÄNAREN kommer lyfta oss långt över alla andra. Helt enligt treårsplanen.
Nu får övriga shl passa sig. SUCCETRÄNAREN kommer lyfta oss långt över alla andra. Helt enligt treårsplanen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skönt att Sundqvist äntligen ska ta ansvar för hela laget efter över ett år som ansvarig för laget!
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Om Dackell tycker att Sundqvist är rätt man att leda oss genom 3årsplanen och 4 guld på tio år så borde han väl förlänga med honom? Bara för att visa att vi tror på Magnus. Dessutom bör han vara väldigt billig nu när det gått så dåligt så länge.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Skönt att vi har treårsplanen en kväll som den här.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Inget konstigt med det. Jag har fått dom tyngsta ryktena från folk som inte är intresserade. Polares syster som festat med nån spelare eller liknande.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8356}: Brynäs skiter i sina aktiva supportrar. Bara EN BRA START som gäller nu.
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
bifsydväst: Hoppas på Spink. Fast Widing hade också varit bra. Tror faktiskt det mesta skulle lösa sig om vi fick in någon av dem.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Hur ligger vi till med 3årsplanen? Är vi i fas?
+ 8
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Forsberg 1978: Varför? Tycker vi spelar fin hockey
Föregående · 6 · Nästa