Swehero

2 inlägg · 2577 besäkare

Historik

1 ·
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dunc: Jag har varit väldigt noga med att inte kritisera honom i förhand, men även om han spelat som sonntag, så har aldrig någon annan spelare i timrå kunnat få mig att le efter en sådan förstaperiod! killen är ju hur skön som helst! Kändes inte alls like hemskt efter hans intrevju :)

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
man måste ju älska anders erikssons personlighet, skulle vilja se honom i timrå bara för att han är så jävla skön inställning! Önskar honom i julklapp :)

1 ·
Om Swehero
Hejar på: 0x20-timraiklogosvg.png Timrå IK

Erfarenhet: 1. Nybörjare

är nu OFFLINE

Har inga vänner :(