Historik
Föregående · 187 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 20220202
KRB:
Funkar bra med Ohlsson i första han fixar mkt tid åt andra
Funkar bra med Ohlsson i första han fixar mkt tid åt andra
+ 11
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 20220202
Smurfen:
Bik tränaren såg lite skraj ut inför 3 ppt 😀
Bik tränaren såg lite skraj ut inför 3 ppt 😀
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8879}:
Sånt här händer hela tiden en skicklig tränare och SC får helt enkelt hantera det. Kanske köper vi nåt från Kristianstad nu 😀
Sånt här händer hela tiden en skicklig tränare och SC får helt enkelt hantera det. Kanske köper vi nåt från Kristianstad nu 😀
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Fortsätter på din kommentar om Modigs, håller med brukar kalla de ”smygbra” man fattar inte riktigt vad det är som de gör bra men på något sätt funkar det.
Fortsätter på din kommentar om Modigs, håller med brukar kalla de ”smygbra” man fattar inte riktigt vad det är som de gör bra men på något sätt funkar det.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Jag tänkte iaf bort honom iom att han lämnat
Jag tänkte iaf bort honom iom att han lämnat
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Känns som att han är rätt nöjd över lag*ler*. Det är alltid några som inte får den utveckling man trott.
Känns som att han är rätt nöjd över lag*ler*. Det är alltid några som inte får den utveckling man trott.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Jag tror att det handlar om MacM/Lindewall/Nordin. MacM tror inte är så mkt mer än att han var skadad, de andra två tror jag man tänkte att du skulle göra ett större avtryck i allsvenskan än vad de gjort. Kanske även Tjernström men har inte så stor roll och den han har sköter han helt ok. Men dessa är ju delvis en investering. Skall bli kul att se hur Gradin bygger nästa säsong.
Jag tror att det handlar om MacM/Lindewall/Nordin. MacM tror inte är så mkt mer än att han var skadad, de andra två tror jag man tänkte att du skulle göra ett större avtryck i allsvenskan än vad de gjort. Kanske även Tjernström men har inte så stor roll och den han har sköter han helt ok. Men dessa är ju delvis en investering. Skall bli kul att se hur Gradin bygger nästa säsong.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Med lite tur kan vi få 0,5p framåt per match, kommer dessutom Aagaard tillbaka kan det blir bra.
Med lite tur kan vi få 0,5p framåt per match, kommer dessutom Aagaard tillbaka kan det blir bra.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hockey_21:
Gradin var och såg J20 - landslaget säkert snappat upp honom där
Gradin var och såg J20 - landslaget säkert snappat upp honom där
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Pratade fö med en Djurgårdare som vart besviken över att de släppte Ingman enligt uppgift hade han varit riktigt bra när han väl fick spela.
Pratade fö med en Djurgårdare som vart besviken över att de släppte Ingman enligt uppgift hade han varit riktigt bra när han väl fick spela.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
På forwardsidan handlar det mest om att överleva för spelarna du nämner iaf anser jag det, Norén däremot är rätt bra redan nu. Kan se honom ta en plats redan nästan år.
På forwardsidan handlar det mest om att överleva för spelarna du nämner iaf anser jag det, Norén däremot är rätt bra redan nu. Kan se honom ta en plats redan nästan år.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Man hyllar Gottfridsson för den sista Time-outen, tycker nog en annan kommentar var lite roligare....”inget jävla hittepå” säger han till en medspelare
Man hyllar Gottfridsson för den sista Time-outen, tycker nog en annan kommentar var lite roligare....”inget jävla hittepå” säger han till en medspelare
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Saleva:
Utöver det så kan han numer få rätt bra betalt i Norge iom sin plats i poängligan, då får vi antingen satsa ordentligt på honom eller så får det vara.
Utöver det så kan han numer få rätt bra betalt i Norge iom sin plats i poängligan, då får vi antingen satsa ordentligt på honom eller så får det vara.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:
Ja för tusan har sagt 3 forwards till, GRADIN AGERA NU NU NU!!!!
Ja för tusan har sagt 3 forwards till, GRADIN AGERA NU NU NU!!!!
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:
Ja tror att det är hans vinnarskalle som kommer till uttryck där, har för mig att han nämnt att de bra matcherna inte så bra som man trodde när man kolla dem och vice versa när de gällde de dåliga.
Ja tror att det är hans vinnarskalle som kommer till uttryck där, har för mig att han nämnt att de bra matcherna inte så bra som man trodde när man kolla dem och vice versa när de gällde de dåliga.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ante08:
Hånberg brukar lyckas rätt bra, räddat Almtuna och VH, gjorde ett kanonjobb i KHK.
Hånberg brukar lyckas rätt bra, räddat Almtuna och VH, gjorde ett kanonjobb i KHK.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Rytter:
Flyttades in som center i andra? Men osäker tyckte jag såg honom.
Flyttades in som center i andra? Men osäker tyckte jag såg honom.
MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Nucky:
Utifall Hasa läser här vill jag bara säga att du är Tarasov approved vilket brukar betala sig i det långa loppet!
Utifall Hasa läser här vill jag bara säga att du är Tarasov approved vilket brukar betala sig i det långa loppet!
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Bössa 68:
Ja man kommer helt av sig efter de två första målen
Ja man kommer helt av sig efter de två första målen
MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Nucky:
Tänker så här
1 Woods - Vigge - Modigs
2 Svenningsson - EJK - Aagaard
3 NY - NY (Niederbach) - Mannberg
4 Ohlsson - Sylwander- OP
Extra Tjernström/MacM/Lån från div 1 för breddens skull
Jag kan garantera att forward 13/14 mer eller mindre kommer spela varje match det kommer snart även forward 15. Lindewall/Nordin/ Theo mfl tycker jag är ok men tyvärr inte potenta på denna nivå.
Tänker så här
1 Woods - Vigge - Modigs
2 Svenningsson - EJK - Aagaard
3 NY - NY (Niederbach) - Mannberg
4 Ohlsson - Sylwander- OP
Extra Tjernström/MacM/Lån från div 1 för breddens skull
Jag kan garantera att forward 13/14 mer eller mindre kommer spela varje match det kommer snart även forward 15. Lindewall/Nordin/ Theo mfl tycker jag är ok men tyvärr inte potenta på denna nivå.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Confusius:
Ja vi behöver mer djup i laget, men tycker ändå man reder ut det hela på ett bra sätt över säsongen men vill se en lite satsning 2 alt 3 forward, någon kan vara ett div 1 lån som ger lite djup.
Ja vi behöver mer djup i laget, men tycker ändå man reder ut det hela på ett bra sätt över säsongen men vill se en lite satsning 2 alt 3 forward, någon kan vara ett div 1 lån som ger lite djup.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Smurfen:
Det finns en del rätt goda cider, julmust, äppelmust alternativt sockerdricka 😂
Det finns en del rätt goda cider, julmust, äppelmust alternativt sockerdricka 😂
MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Rytter:
Vi har bra chans mot alla lag i slutspel men kan lika gärna åka i en kvart en kvart, men då är det bara på det nästa säsong. Tills dess öser vi bara på!
Vi har bra chans mot alla lag i slutspel men kan lika gärna åka i en kvart en kvart, men då är det bara på det nästa säsong. Tills dess öser vi bara på!
MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Sven Tuta:
Noter att Västervik fyllt på lite, så kanske nåt därifrån.
Noter att Västervik fyllt på lite, så kanske nåt därifrån.
MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{8384}:
Många gånger bra passningar ur zon och en bra motor i anfallszon ser till att vi kan flytta puck och är rörlig. Tycker även att han visar mod i täta matcher. Tycker nettot väger över.
Många gånger bra passningar ur zon och en bra motor i anfallszon ser till att vi kan flytta puck och är rörlig. Tycker även att han visar mod i täta matcher. Tycker nettot väger över.
MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Confusius:
Han gör väl så för att Björklund ”skjuter” bort klubban, så den är bakochfram i situationen och han kan göra något annat måste klubban hamna rätt.
Han gör väl så för att Björklund ”skjuter” bort klubban, så den är bakochfram i situationen och han kan göra något annat måste klubban hamna rätt.
Föregående · 187 · Nästa



Du hann aldrig satsa va?