Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 186 ·
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Även Ribom gör det bra, utöver det är Linn Svahn skadad. Starkt lag.

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Vi siktar väl på ett glud per dag ;)

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9682}:
Inte så mkt att tveka på!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9682}:
KÖP!!!! NÄR - NU!!!!! NÄR - NU!!!! NÄR-NU NU NU!!!!!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9682}:
Dags för köpfest!!!

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
dempa:
Kanske kan bli 10 guld, vet inte riktigt vilka chanser vi har men sprint på skidor brukar vara vår grej, sen kanske Nils vinner 10 000 m, skidskyttet är tufft men något där kanske.

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Borde inte vara några problem att förbättra villkoren någotsånär för damerna. Spontant känner jag att jag är motståndare till tak, det är väl i grunden bra att klassen på SDHL är så hög som möjligt tänker att inhemska spelare får ett riktmärke att tävla mot på träning och i match. Men kanske missar något. Några av tv-avtalsmiljoner skulle kanske kunna offra på iaf deltidslöner till damspelarna. Hockeyn är fö rätt underhållande mkt spel samt att man ändå har kampmomentet.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
KulaShaker:
Postad en från min tidiga ungdom

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Gillade också Kyle W, fick intrycket att det att man ville frigöra pengar.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Tolkar det hela som att MacM inte är alltför långt från Comeback

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Ja tänker på Pittsburgh när de vann med Crosby/Malkin/Kessel i 3 olika kedjor, man har hot på planen hela tiden. Känns som det finns mer att hämta av Mannberg också men det kanske tar mer tid

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Iom att att Ohlsson funkar i första tycker jag det blir lite extra spännande hur en 3 jobbas ihop. På allsvensk nivå tror jag Keheller kan fixa sina poäng själv ser gärna att vi får 3 kedjor som kan hota framåt.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
Inte ens Hasa?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Robin Moberg:
Skall till Örebro på tisdag inte så många bra caféer där. Sin födelseort väljer man däremot sitt lag ;)

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Robin Moberg:
Välkommen!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Trist för den att han kommer tacka nej till alla erbjudanden

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21:
Oavsett så blir en kvart tuff, särskilt om vi får en dålig start,

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Snipan:
Västervik har 17 forwards för tillfället.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8879}:
I grunden är det trist att tappa en poängspeöare men har man på en säsong tagit laget från botten till toppen får man göra precis vilka drag man vill tycker jag.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava:
Skulle nog säga att HV är den svåraste motståndaren tätt följt av Björklöven/BIK, med Kristianstad som en utmanare. Vår fördel är att känslan är att vi haft en lite tunnare trupp än de andra lagen så det finns mer att hämta om vi värvar.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
Silly:
Tänker även att spelare som uppför sig dåligt kan vara en del i det hela. Domarnas arbetsmiljö känns inte särskilt trevlig, både vad det gällde rop från läktaren och hur spelare uppför sig.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
Gavelo:
Glömde givetvis domaren som för en gångs skull var sämre än någonsin 😀

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
Gavelo:
En rätt så välspelad match, vi kändes lite bättre än AIK. Skön 3

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
puffe:
Kan tänka mig att Hasa mkt väl kan värdera ett år extra i allsvenskan, han gick till Almtuna istället för att lira juniorhockey i FHC

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
{5647}:
Hur kunde man missa Hasa? ;) :p

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
JanneG:
Kan ni behålla det här ledarteamet så tror jag ni är på g, oklart hur det ser ut med ekonomin osv men det kan ni säker fixa.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
{7639}:
Jag är nog fel person här 😂😂 Grattis Nordin första allsvenska poängen!

Tillägg Nordin skrapa tydligen ihop en poäng förra säsongen.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
Bad_Brett:
Får Hasa spela :p

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
puffe:
Tycker AIK är rätt bra, känns lite som MoDo men aningen sämre lag.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
Confusius:
Ja vi är ju vana vid sådant rent historiskt 😀😀

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
JanneG:
Ja vi får se tycker ni är på g, men hoppas såklart på en 3

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
mattias - 74:
Aagaard är på OS

MoDo Hockey > MoDo - AIK 22-02-04
Ny match ny 3:a

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Chrisse Haglund:
Lirat i farmarlaget till Colorado

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sjöåkern33:
Speltiden har varit sjunkande de senaste matcherna, han lirade några matcher med Joel sen sakta ner. Plus att det nu kommer in folk, han har dessutom inte kontrakt för nästa säsong så det kan vara läge att visa upp sig någon annanstans. Men som sagt bollen ligger väl hos FHC eller kanske Joel bestämmer

MoDo Hockey > Sv: Silly season
puffe:
Frölunda har köpt, känns som Niederbach kommer närmare.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 20220202
Ogie Ogilthorpe:
Tror att han vill för mkt ibland, vilket jag tror kommer lösa sig rätt snabbt.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Karlberg tycker jag också verkar intressant

MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 20220202
{5647}:
Ja det är sant kommer försvara Hasa intill döden 😂

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Trilske:
Tycker inte det är så dumt med HA-lag det minskar risken litegrand.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Vvik menade jag, de verkar nämligen tagit höjd för att bli av med någon.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Tror ni vi hugger på någon av Viks spelare?

MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 20220202
{5647}:
Glöm inte Jakob Stenqvist 😀

MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 20220202
Robin Ztorken L:
Han har blivit hackkyckling och får stå till svars för varje felskär han gör. Ingen uppmärksammar de saker han gör bra. Defensiven är inte hans styrka och misstag sker men det är det fler än han som gör.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gavelo:
OP var rätt rolig i intervjun ett lyckligt ”Jag är petad”

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Beklämmande att läsa hur folk kommenterar på Modigs instagram, oavsett hur det gått till.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 20220202
Robin Ztorken L:
Hasa är bäst!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
MODOJohan:
Råkade visst låsa denna ber tidigare skribent om ursäkt, tråden är nu uppläst iaf.

Köp!

MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 20220202
SKiLMY:
Den är inte låst däremot skapade en till vilket var onödigt då det redan fanns en.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 20220202
Bad_Brett:
Grymt bra drag!

· 186 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE