Historik
Föregående · 186 · Nästa
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
dempa:
Kanske kan bli 10 guld, vet inte riktigt vilka chanser vi har men sprint på skidor brukar vara vår grej, sen kanske Nils vinner 10 000 m, skidskyttet är tufft men något där kanske.
Kanske kan bli 10 guld, vet inte riktigt vilka chanser vi har men sprint på skidor brukar vara vår grej, sen kanske Nils vinner 10 000 m, skidskyttet är tufft men något där kanske.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Borde inte vara några problem att förbättra villkoren någotsånär för damerna. Spontant känner jag att jag är motståndare till tak, det är väl i grunden bra att klassen på SDHL är så hög som möjligt tänker att inhemska spelare får ett riktmärke att tävla mot på träning och i match. Men kanske missar något. Några av tv-avtalsmiljoner skulle kanske kunna offra på iaf deltidslöner till damspelarna. Hockeyn är fö rätt underhållande mkt spel samt att man ändå har kampmomentet.
Borde inte vara några problem att förbättra villkoren någotsånär för damerna. Spontant känner jag att jag är motståndare till tak, det är väl i grunden bra att klassen på SDHL är så hög som möjligt tänker att inhemska spelare får ett riktmärke att tävla mot på träning och i match. Men kanske missar något. Några av tv-avtalsmiljoner skulle kanske kunna offra på iaf deltidslöner till damspelarna. Hockeyn är fö rätt underhållande mkt spel samt att man ändå har kampmomentet.
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
KulaShaker:
Postad en från min tidiga ungdom
Postad en från min tidiga ungdom
Länkar:
https://youtu.be/HTdd8QxifbY
https://youtu.be/HTdd8QxifbY
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Gillade också Kyle W, fick intrycket att det att man ville frigöra pengar.
Gillade också Kyle W, fick intrycket att det att man ville frigöra pengar.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Tolkar det hela som att MacM inte är alltför långt från Comeback
Tolkar det hela som att MacM inte är alltför långt från Comeback
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Ja tänker på Pittsburgh när de vann med Crosby/Malkin/Kessel i 3 olika kedjor, man har hot på planen hela tiden. Känns som det finns mer att hämta av Mannberg också men det kanske tar mer tid
Ja tänker på Pittsburgh när de vann med Crosby/Malkin/Kessel i 3 olika kedjor, man har hot på planen hela tiden. Känns som det finns mer att hämta av Mannberg också men det kanske tar mer tid
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Iom att att Ohlsson funkar i första tycker jag det blir lite extra spännande hur en 3 jobbas ihop. På allsvensk nivå tror jag Keheller kan fixa sina poäng själv ser gärna att vi får 3 kedjor som kan hota framåt.
Iom att att Ohlsson funkar i första tycker jag det blir lite extra spännande hur en 3 jobbas ihop. På allsvensk nivå tror jag Keheller kan fixa sina poäng själv ser gärna att vi får 3 kedjor som kan hota framåt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Robin Moberg:
Skall till Örebro på tisdag inte så många bra caféer där. Sin födelseort väljer man däremot sitt lag ;)
Skall till Örebro på tisdag inte så många bra caféer där. Sin födelseort väljer man däremot sitt lag ;)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Trist för den att han kommer tacka nej till alla erbjudanden
Trist för den att han kommer tacka nej till alla erbjudanden
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21:
Oavsett så blir en kvart tuff, särskilt om vi får en dålig start,
Oavsett så blir en kvart tuff, särskilt om vi får en dålig start,
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8879}:
I grunden är det trist att tappa en poängspeöare men har man på en säsong tagit laget från botten till toppen får man göra precis vilka drag man vill tycker jag.
I grunden är det trist att tappa en poängspeöare men har man på en säsong tagit laget från botten till toppen får man göra precis vilka drag man vill tycker jag.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava:
Skulle nog säga att HV är den svåraste motståndaren tätt följt av Björklöven/BIK, med Kristianstad som en utmanare. Vår fördel är att känslan är att vi haft en lite tunnare trupp än de andra lagen så det finns mer att hämta om vi värvar.
Skulle nog säga att HV är den svåraste motståndaren tätt följt av Björklöven/BIK, med Kristianstad som en utmanare. Vår fördel är att känslan är att vi haft en lite tunnare trupp än de andra lagen så det finns mer att hämta om vi värvar.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
Silly:
Tänker även att spelare som uppför sig dåligt kan vara en del i det hela. Domarnas arbetsmiljö känns inte särskilt trevlig, både vad det gällde rop från läktaren och hur spelare uppför sig.
Tänker även att spelare som uppför sig dåligt kan vara en del i det hela. Domarnas arbetsmiljö känns inte särskilt trevlig, både vad det gällde rop från läktaren och hur spelare uppför sig.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
Gavelo:
Glömde givetvis domaren som för en gångs skull var sämre än någonsin 😀
Glömde givetvis domaren som för en gångs skull var sämre än någonsin 😀
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
Gavelo:
En rätt så välspelad match, vi kändes lite bättre än AIK. Skön 3
En rätt så välspelad match, vi kändes lite bättre än AIK. Skön 3
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
puffe:
Kan tänka mig att Hasa mkt väl kan värdera ett år extra i allsvenskan, han gick till Almtuna istället för att lira juniorhockey i FHC
Kan tänka mig att Hasa mkt väl kan värdera ett år extra i allsvenskan, han gick till Almtuna istället för att lira juniorhockey i FHC
MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
JanneG:
Kan ni behålla det här ledarteamet så tror jag ni är på g, oklart hur det ser ut med ekonomin osv men det kan ni säker fixa.
Kan ni behålla det här ledarteamet så tror jag ni är på g, oklart hur det ser ut med ekonomin osv men det kan ni säker fixa.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
{7639}:
Jag är nog fel person här 😂😂 Grattis Nordin första allsvenska poängen!
Tillägg Nordin skrapa tydligen ihop en poäng förra säsongen.
Jag är nog fel person här 😂😂 Grattis Nordin första allsvenska poängen!
Tillägg Nordin skrapa tydligen ihop en poäng förra säsongen.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
puffe:
Tycker AIK är rätt bra, känns lite som MoDo men aningen sämre lag.
Tycker AIK är rätt bra, känns lite som MoDo men aningen sämre lag.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
JanneG:
Ja vi får se tycker ni är på g, men hoppas såklart på en 3
Ja vi får se tycker ni är på g, men hoppas såklart på en 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sjöåkern33:
Speltiden har varit sjunkande de senaste matcherna, han lirade några matcher med Joel sen sakta ner. Plus att det nu kommer in folk, han har dessutom inte kontrakt för nästa säsong så det kan vara läge att visa upp sig någon annanstans. Men som sagt bollen ligger väl hos FHC eller kanske Joel bestämmer
Speltiden har varit sjunkande de senaste matcherna, han lirade några matcher med Joel sen sakta ner. Plus att det nu kommer in folk, han har dessutom inte kontrakt för nästa säsong så det kan vara läge att visa upp sig någon annanstans. Men som sagt bollen ligger väl hos FHC eller kanske Joel bestämmer
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 20220202
Ogie Ogilthorpe:
Tror att han vill för mkt ibland, vilket jag tror kommer lösa sig rätt snabbt.
Tror att han vill för mkt ibland, vilket jag tror kommer lösa sig rätt snabbt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 20220202
{5647}:
Ja det är sant kommer försvara Hasa intill döden 😂
Ja det är sant kommer försvara Hasa intill döden 😂
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Trilske:
Tycker inte det är så dumt med HA-lag det minskar risken litegrand.
Tycker inte det är så dumt med HA-lag det minskar risken litegrand.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Vvik menade jag, de verkar nämligen tagit höjd för att bli av med någon.
Vvik menade jag, de verkar nämligen tagit höjd för att bli av med någon.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 20220202
Robin Ztorken L:
Han har blivit hackkyckling och får stå till svars för varje felskär han gör. Ingen uppmärksammar de saker han gör bra. Defensiven är inte hans styrka och misstag sker men det är det fler än han som gör.
Han har blivit hackkyckling och får stå till svars för varje felskär han gör. Ingen uppmärksammar de saker han gör bra. Defensiven är inte hans styrka och misstag sker men det är det fler än han som gör.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gavelo:
OP var rätt rolig i intervjun ett lyckligt ”Jag är petad”
OP var rätt rolig i intervjun ett lyckligt ”Jag är petad”
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Beklämmande att läsa hur folk kommenterar på Modigs instagram, oavsett hur det gått till.
Beklämmande att läsa hur folk kommenterar på Modigs instagram, oavsett hur det gått till.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 20220202
SKiLMY:
Den är inte låst däremot skapade en till vilket var onödigt då det redan fanns en.
Den är inte låst däremot skapade en till vilket var onödigt då det redan fanns en.
+ 3
Föregående · 186 · Nästa



Även Ribom gör det bra, utöver det är Linn Svahn skadad. Starkt lag.