Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 188 ·
MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
MorganaLefaey:
Foppa - Bikkare tror jag! De tänker då at Fredrik Forsberg är Foppa, samme kille som spelare för ett annat lag allsvenskan. Som vid 25 års ålder ligger i toppen av den allsvenska skytteligan. Kör på den.....

MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Confusius:
Notera att både Tjernström/Lindewall har svårt att hålla pucken i anfallszon längre tider mot det här motståndet.

MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Gavelo:
Första målet vet jag inte riktigt vad backarna skulle gjort annorlunda skottet ta i sargen och studsar ut de måste byta åkriktning är där men Björklund hinner före, svårt att se misstaget där.

Andra där spelar de svårt på blå, det får jag medge.

Tredje där tycker jag Näsen bör täcka mitten, Hasa spelar mot assistläggaren. Näsen gör fö samma sak på första målet.

MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
bengt88:
Ja bra spelkänsla

MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
TickledDonkey:
Lagom fyndigt och lagom svår humor bror

MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
TickledDonkey:
Jaha det var det so. Var bakgrunden till ditt namnval!😂😂

MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{5647}:
Det är väl mest Anton Hedmans tacklingar som var karriärdödande. Tänker också att ålder spelar roll här.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{6870}:
Nej har helt tappat fotboll, det närmaste är typ GIF

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gavelo:
Tarasov-favorit!!!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{6870}:
Min första fotbollsmatch jag så på TV var när DIF kvala, de hade Jens Fjellström och Ken Burwall i laget. Fö träffat Fjellströms pappa, som är en riktigt trevlig prick.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Ludwig Byström kanske?

MoDo Hockey > Sv: J F Ks allsvenska tips
{5647}:
Kämpa SSK

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett:
Lite osäker men tror det var 55. Efter första 13 tror jag vi låg på 26. Tror vi landa på 110+ känslan är att vi kommer avsluta starkt. Ja hur kunde jag missa det, tacklat av.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett:
Förresten 4 matcher 1p 😉

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett:
Sen kan skicklig sportchef hantera tapp, allt Henrik gjort hittills visar att han är skicklig. Är han det inte så känns det lika väl som skitsamma.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sputnik:
Vikfancentral skrev att han tänkte lägga av verkar bli så

MoDo Hockey > Sv: Silly season
TickledDonkey:
Det stämmer tycker Asplund är grym, men å andra sidan känns vi fulla på backsidan nästa säsong. Jakob Norén påminner lite om honom av det jag sett

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Ja vi får rimligen hoppas på en kedjereaktion.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Icing Ove approved

MoDo Hockey > Sv: Silly season
S-vikaren:
Linus är faktiskt nere på 10 min i Leksand

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:
Druckit 15, skall man blanda sprit i?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales:
Pissig dag för Tarasov....

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Lite synd tror han skulle kunna utvecklat sin offensiv

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava:
Ja fick inget nytt kontrakt i samband med pandemin. Började lira fotboll i div 3

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
På något sätt känner man sig rätt trygg med att Gradin jobbar med två scenarier till nästa säsong.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Södertälje 2022-01-23
Bad_Brett:
Tycker vi tappar lite tempo 4 matcher 4p.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Södertälje 2022-01-23
Tarasov:
KRIGARSEGER ;)

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Södertälje 2022-01-23
henkeiskogen:
Tycker vi gör en ok match, naturligt med en dipp efter HV. Vi startar rätt dåligt men tycker ändå man kommer tillbaka och skapar lite. Men visst inte jättematch men inget bottennapp heller.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Pittsburgh körde Malkin/Crosby/Kessel i olika så beroende på vad man får kanske det kan vara optimalt, om det är spelare som kan skapa poäng själv är det kanske t.o.m. bättre att den spelaren får sin kedja så kan de anpassa sig efter honom.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Första skotttäcket där bör ha gett någon form av svullnad kring knäet, tänker att man vilar idag. Ren spekulation från min sida.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gusse:
Ser helst att den kedjan får fortsätta då de kompletterar varandra väldigt bra. Sveningsson bidrar på det att han är
Väldigt på att hålla i pucken i anfallszon kombinerat med spelsinne passningsspel som på allsvensk nivå håller bra klass. Kommer en Sniper är det isf Aagaard som skulle flyttas på, tror han kan göra sina mål på egen hand i en tredje. Ett alternativ är även att flytta på Modigs till 3 beroende på klassen på forwarden, tror även Modigs kan fixa sina poäng på egen hand

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nucky:
Ja plus Sylwander som 4 center 😀😂

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva:
Minns man satt bänkad framför 377 på text-tv, rätt bra tid

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Visst hade elitserien söndag kl 16 el 15 som speltid förr? Eller var det 14?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Kan inte Anders Mäki dra iväg en krönika på Aftonbladet om varför LHC är en sämre än IKO.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva:
Skulle bara mäktigt, tycker han har en internationell spelstil.


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
2021/22: 113

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2022-01-21
Snipan:
Jag vet men känner för att försvara domaren 😃

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2022-01-21
Silly:
Tackar. Vi fick ju utvisningen med oss här, vilket jag tycker är lite synd hade varit en större KRIGARSEGER om vi inte fått det.

Btw gillar Tommy S det verkar vara en reko kille, men han menade att det missgynnades lite av alla utvisningar efter som de hade ett större djup laget. Men antar att det var ett diskret sätt att vara förbannad på.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2022-01-21
Snipan:
Vet inte hur det funkar men kan vara möjligt att den andre domaren tar och då höjer inte denna armen.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2022-01-21
Sputnik:
Korta resor för alla inblandade 😀😀

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Det är Joel Lundqvist som
Bestämmer i svensk hockey!

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2022-01-21
puffe:
Kanske kör klassikern. Gillar också lakrits mest saltlakrits

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2022-01-21
Nucky:
Ätit upp ett helt paket ballerina för att fira segern

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Gissar att det handlar om en högerskytt

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2022-01-21
Bad_Brett:
6 p 5 matcher. Tror vi landar på 80-82. Kan se att vi avslutar brutalt och landar på 110+

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2022-01-21
Tarasov:
Hur bra kommer vi inte bli nåt VI BÖRJAR SPELA BRA I 60 MINUTER I VARJE MATCH!!!!!!!!

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2022-01-21
{8839}:
Vi har fått 2 doser vaccin och besegrat HV-viruset ida!!!!!!!

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2022-01-21
Laban:
Tack!

· 188 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE