Historik
Föregående · 189 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2022-01-21
Tarasov:
Sjukt vilken backsidan vi får med Ingman, kul att se att alla paren kan kontrollera pucken och styra upp spelet. Med Ingman kommer också ett mkt bra närkampspel. Vältränad.
Sjukt vilken backsidan vi får med Ingman, kul att se att alla paren kan kontrollera pucken och styra upp spelet. Med Ingman kommer också ett mkt bra närkampspel. Vältränad.
+ 10
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2022-01-21
Nucky:
Vi fick betalt pengar som vi sen kunde lägga på Bernhardt.....bra byte såhär i efterhand. Där och då vart man ju inte jättenöjd
Vi fick betalt pengar som vi sen kunde lägga på Bernhardt.....bra byte såhär i efterhand. Där och då vart man ju inte jättenöjd
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Ja man kan diskutera spelkänslan från domaren där men man får inte sätta sig i den situationen.
Ja man kan diskutera spelkänslan från domaren där men man får inte sätta sig i den situationen.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2022-01-21
Battery:
Håller med vi har gått på 3 kedjor och ligger tvåa
Håller med vi har gått på 3 kedjor och ligger tvåa
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Man skall aldrig säga aldrig och inte alltid säga alltid.
Man skall aldrig säga aldrig och inte alltid säga alltid.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Bra mix på backsidan, och dessutom fina talanger som kan avlasta.
Bra mix på backsidan, och dessutom fina talanger som kan avlasta.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Tror att vår tänkta uppställning på de sidan är nåt i still med
Woods - Vigge - Modigs
Svenningsson- EJK - Aagaard
X - MacM - Mannberg
Ohlsson - Sylwander- OP
Nordin/Tjernström ev div 1 lån
Tror att vår tänkta uppställning på de sidan är nåt i still med
Woods - Vigge - Modigs
Svenningsson- EJK - Aagaard
X - MacM - Mannberg
Ohlsson - Sylwander- OP
Nordin/Tjernström ev div 1 lån
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Tycker slutspel ligger i hockeyns själ, sen 8 eller 10 spelar ingen större roll. Man kan också vända på det om du vinner en serie men Inge klarar av att slå lag 8 i en slutspelsserie är man inte värd att gå upp.
Tycker slutspel ligger i hockeyns själ, sen 8 eller 10 spelar ingen större roll. Man kan också vända på det om du vinner en serie men Inge klarar av att slå lag 8 i en slutspelsserie är man inte värd att gå upp.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva:
Tror han menade 11-14, själv tycker jag ett slutspel är bra särskilt i allsvenskan. Då fler hemmamatcher ger vinnaren bättre förutsättningar att etablera sig i SHL.
Tror han menade 11-14, själv tycker jag ett slutspel är bra särskilt i allsvenskan. Då fler hemmamatcher ger vinnaren bättre förutsättningar att etablera sig i SHL.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:
Bra jobbat av Gath som även verkar vara en sympatisk herre.
Bra jobbat av Gath som även verkar vara en sympatisk herre.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jan-Erik :
Adam läser här, dessutom har han lite dåligt samvete för sin artikel i samband med 100 årsfirandet
Adam läser här, dessutom har han lite dåligt samvete för sin artikel i samband med 100 årsfirandet
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Robin Ztorken L:
Får nog säga det är en de positivaste kommentarerna denna säsong. Något att tänka på när man klagar på RobinZ de säsonger de går dåligt.
Du har en poäng men tänker samtidigt att man behöver extra folk nu, för alla kommer aldrig vara friska samtidigt.
Får nog säga det är en de positivaste kommentarerna denna säsong. Något att tänka på när man klagar på RobinZ de säsonger de går dåligt.
Du har en poäng men tänker samtidigt att man behöver extra folk nu, för alla kommer aldrig vara friska samtidigt.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Tyckte inte Drew Paris var så dålig, egentligen inte Olhaver heller, Johan E var inte den kanon man trodde dock.
Tyckte inte Drew Paris var så dålig, egentligen inte Olhaver heller, Johan E var inte den kanon man trodde dock.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2022-01-19
Modohockey2121:
Kolla om matchen ligger kvar på Cmore och scrolla till slutsignalen.
Kolla om matchen ligger kvar på Cmore och scrolla till slutsignalen.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9108}:
Det kanske är så att vi får köpa i allsvenkan. Marcus westfält, eller Tobias Fladeby är isåfall intressanta kan jag tycka.
Det kanske är så att vi får köpa i allsvenkan. Marcus westfält, eller Tobias Fladeby är isåfall intressanta kan jag tycka.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2022-01-19
KB:
Vi får också komma ihåg att vi ”stulit” en hel del matcher.
Vi får också komma ihåg att vi ”stulit” en hel del matcher.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2022-01-19
M Horava:
Ja även om juniorerna gör det bra så offrar vi två kedjor.
Ja även om juniorerna gör det bra så offrar vi två kedjor.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2022-01-19
Heyerdal:
Synd vi kunde skapa lite luft ner, och haka på HV.
Synd vi kunde skapa lite luft ner, och haka på HV.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2022-01-19
Tarasov:
Förväntar att man agerar inför andra, vaskar om i kedjorna eller något.
Förväntar att man agerar inför andra, vaskar om i kedjorna eller något.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein:
Väldigt liten chans att MoDo faller men förstår hur du tänker.
Väldigt liten chans att MoDo faller men förstår hur du tänker.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Första och andra året var rätt knepiga lagbyggen, även om andra året var lite stabilare.
Första och andra året var rätt knepiga lagbyggen, även om andra året var lite stabilare.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Tänkte det också. Alltid fått vaccin i armen.
Tänkte det också. Alltid fått vaccin i armen.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Ja man har rätt bra koll på allas åsikter gällande vaccin mm😃
Ja man har rätt bra koll på allas åsikter gällande vaccin mm😃
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}:
Borlänge verkar inte gå jättebra, kanske en lösning med den för test inför nästa säsong alt bredd. Men är
Säker på att Karlin/Hinken mfl löser detta på ett bra sätt
Borlänge verkar inte gå jättebra, kanske en lösning med den för test inför nästa säsong alt bredd. Men är
Säker på att Karlin/Hinken mfl löser detta på ett bra sätt
Föregående · 189 · Nästa



HV leker hem serien oavsett! Många skadade sällan fullt lag!