Historik
Föregående · 190 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Lutar också åt Theo även om Helmer är ett år yngre, men Theo känns smart. Lindewall tror jag kan börja göra ordentligt avtryck på allsvensk nivå nästa år.
Lutar också åt Theo även om Helmer är ett år yngre, men Theo känns smart. Lindewall tror jag kan börja göra ordentligt avtryck på allsvensk nivå nästa år.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Basti:
Vem tror ni har mest potential av Theo J/Lindewall/Helmer S?
Vem tror ni har mest potential av Theo J/Lindewall/Helmer S?
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9682}:
Kan tipsa om linsbågar med sourcreamsmak, gillar att dricka Julmust till. Helst nyckelbryggeriers men även Zeunerts funkar
Kan tipsa om linsbågar med sourcreamsmak, gillar att dricka Julmust till. Helst nyckelbryggeriers men även Zeunerts funkar
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9682}:
Jag har för mig att vi kan klämma in 2500 ex loger och restaurang
Jag har för mig att vi kan klämma in 2500 ex loger och restaurang
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Apropå Almtuna som säljer av tycker jag de har en intressant spelare i Jesper Norbäck, samt även Hertzberg men han vill nog köra på där. Hertzberg har Gradin haft i Sundsvall.
Apropå Almtuna som säljer av tycker jag de har en intressant spelare i Jesper Norbäck, samt även Hertzberg men han vill nog köra på där. Hertzberg har Gradin haft i Sundsvall.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Jag tror det är svårt med äldre spelare som producerat I SHL. Molin har t.o.m. så bra stats att han skulle kunna vara intressant för ett topplag
Jag tror det är svårt med äldre spelare som producerat I SHL. Molin har t.o.m. så bra stats att han skulle kunna vara intressant för ett topplag
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Mina invändningar mot Max att sällan klarar av att hålla i pucken på den här nivån, blir ofta av med den snabbt iaf är det mitt intryck. Men får ge honom att ofta står rätt. Men är under utveckling och tycker han tar steg framåt.
Sylwander tycker jag sköter närkampsspelet bra och är bra på att transportera upp puck och ”sätta en tekning”.
Mina invändningar mot Max att sällan klarar av att hålla i pucken på den här nivån, blir ofta av med den snabbt iaf är det mitt intryck. Men får ge honom att ofta står rätt. Men är under utveckling och tycker han tar steg framåt.
Sylwander tycker jag sköter närkampsspelet bra och är bra på att transportera upp puck och ”sätta en tekning”.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Tycker det ser bra ut på X-X kan man exv peta in Powell samt Jakobsson från FBK sen föredrar jag Sylwander framför Tjernström men ser inget problem med 15 forwards då i princip alla kommer få spela pga naturlig rotation.
Tycker det ser bra ut på X-X kan man exv peta in Powell samt Jakobsson från FBK sen föredrar jag Sylwander framför Tjernström men ser inget problem med 15 forwards då i princip alla kommer få spela pga naturlig rotation.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen:
Niederbach spelar med han som bestämmer i svensk hockey.
Niederbach spelar med han som bestämmer i svensk hockey.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Det blir lätt så under säsong tror jag man hinner aldrig vila ikapp.
Det blir lätt så under säsong tror jag man hinner aldrig vila ikapp.
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2022-01-14
{5647}:
Vi får i princip räkna med 2-3 spelare borta per match i det skedet av säsongen så det löser sig per automatik.
Vi får i princip räkna med 2-3 spelare borta per match i det skedet av säsongen så det löser sig per automatik.
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2022-01-14
Bad_Brett:
Fö Woods vilken kille när han får styra upp 5 vs 5, tycker det är den perfekta ”mitt nian” för att tala handbollsspråk kan pass, dribbla och göra mål på egen hand.
Fö Woods vilken kille när han får styra upp 5 vs 5, tycker det är den perfekta ”mitt nian” för att tala handbollsspråk kan pass, dribbla och göra mål på egen hand.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2022-01-14
Bad_Brett:
Ja kan hålla med, får vi in Molin/Niederbach blir det bra hur vi än gör.
Ja kan hålla med, får vi in Molin/Niederbach blir det bra hur vi än gör.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2022-01-14
Bad_Brett:
Kan t.o.m. glida mot 80 tror tyvärr inte vi kan utmana mot 114 men man vet aldrig.
Kan t.o.m. glida mot 80 tror tyvärr inte vi kan utmana mot 114 men man vet aldrig.
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2022-01-14
JoseGonzales:
Jo lite tråkigt samtidigt fanns det väl en tanke med det man kunde köra med publik.
Jo lite tråkigt samtidigt fanns det väl en tanke med det man kunde köra med publik.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2022-01-14
Bad_Brett:
Kommer Molin då är mitt förslag som följer
Molin - Woods - Modigs
Svenningsson - EJK - Aagaard
Mannberg - Vigge - Niederbach
Ohlsson - Sylwander- OP
Extra MacM/Max
Kommer Molin då är mitt förslag som följer
Molin - Woods - Modigs
Svenningsson - EJK - Aagaard
Mannberg - Vigge - Niederbach
Ohlsson - Sylwander- OP
Extra MacM/Max
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8879}:
Tycker man skall vara försiktigt men korrupt etc etc men här får faktiskt undra hur det är med de. Rättsliga gången! Sportsligt av Kiks tränare dock
Tycker man skall vara försiktigt men korrupt etc etc men här får faktiskt undra hur det är med de. Rättsliga gången! Sportsligt av Kiks tränare dock
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9233}:
Mer anmärkningsvärt Gath/Johansson stödde Vigges berättelse
Mer anmärkningsvärt Gath/Johansson stödde Vigges berättelse
Länkar:
Vigneault fortsatt avstängd ? trots stöd av Kristianstads tränare: "Sjukt besviken" ? Allehanda.se
Vigneault fortsatt avstängd ? trots stöd av Kristianstads tränare: "Sjukt besviken" ? Allehanda.se
+ 9
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Randy Marsh:
Man finner inte anledning att ifrågasätta domarens uppgifter....
Man finner inte anledning att ifrågasätta domarens uppgifter....
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Första säsongen var David R/Björklund vill jag minnas. Andra säsongen var det Björklund/Marklund/Johan E.
Första säsongen var David R/Björklund vill jag minnas. Andra säsongen var det Björklund/Marklund/Johan E.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Såvida inte DIF/Timrå är sugna kan vi ligga bra till men kanske en sväng utomlands
Såvida inte DIF/Timrå är sugna kan vi ligga bra till men kanske en sväng utomlands
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Om vi nu skall vara lite seriösa så tycker jag den här killen är intressant. Men litar på Gradin!
Om vi nu skall vara lite seriösa så tycker jag den här killen är intressant. Men litar på Gradin!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:
Varit i Budapest, det har väldigt bra mat och fantastiska skodon!
Varit i Budapest, det har väldigt bra mat och fantastiska skodon!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Tänker att när man skriver besluten så kan vara precis även med flyttade omgångar.
Tänker att när man skriver besluten så kan vara precis även med flyttade omgångar.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales:
Vilket dessutom borde vara enkelt löst, genom att skriva avstängning gäller ”omgång 33,34,35”
Vilket dessutom borde vara enkelt löst, genom att skriva avstängning gäller ”omgång 33,34,35”
+ 2
Föregående · 190 · Nästa



Bernhardt- Ingman Samt så verkar O Nordin bli 3 center