Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 194 ·
MoDo Hockey > Sv: Silly season
TickledDonkey:
Vi köper alltså till J20, antar det är för att stärka upp inför nedflyttningsserien.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Tycker fö vi skall erbjuda William ett kontrakt utifall vi blir kvar i allsvenskan nästa säsong.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Tänker att man gör vad man kan om man skriver tidigt, funkar det då funkar det.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:
Såhär ser det alltså ut inför nästa säsong då

X - Vigge - Modigs
Sven - EJK - Dansk
Mannberg - X - X
Sylwander - Max - OP

X - Bernhardt
Hasa - Näsen
Wahlberg - Folin

Tex

Utöver det
Nordin/Theo/ Helmer
Ville J/Norén

En bra grund

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Stark, bra på att skydda pucken, tung en mkt bra 4 kedjespelare som dessutom kan bidra framåt, svår att ersätta med en J20 spelare. Blir kontinuitet också.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox:
Tror han menar på det personliga planet, i RBK vill de han jobbade inte ens höra av honom på det personliga planet. I MoDo kan han fortfarande snacka med de som han jobbade nära exv Styf/Glader och vem nu mer det kan vara. Iaf min tolkning

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Jag är lite skeptisk till Tjernström, gör ett helt ok jobb men inte mer. Med MacM så får in lite skicklighet i em 4 vilket inte är så tokigt, dessutom kanadensare så närkampsspelet finns i DNA

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Zach Budish
Niederbach

Sen någon på lån som kan gå emellan oss och ett SHL lag. Det skulle vara mitt spår utan att veta vad som ligger ute.

Skulle då låta
1: oförändrad
2: oförändrad
3: Mannberg - Niederbach - Budish
4: Ohlsson - MacM - OP/Sylwander

Max/Lindewall reserver vilket ändå betyder att de är medi laget så gott som varje match

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Kanske dags för en halvtid i tipset?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Undrar om vi klarar 10 mille plus iår ....

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Går bra för Isak i Norge

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Hoppas på iaf två nya på fw sidan så klarar att hålla bredden där hela vägen in.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Vi är med i rejset

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Undrar hur ”Vi kommer gå upp står sig” vill även minnas att någon tippade att vi kommer vinna serien 😝

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
Gillar ”tridenten” Näsen-Bernhardt-Woods i PP, egentligen bara Bernhardt som funkade från början i sin roll, men Näsen och Woods har verkligen utvecklats. Vigge är riktigt bra i sin skymmarroll också, klara även att bli spelfördelare nerifrån.

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
McCracken :
Välkommen till HS

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
Ja lite analyser hade varit lite intressant

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Badbrett! Det är 17poäng kvar till ja du vet vad ;)

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Tarasov:
Nu är det såklart fler faktorer som spelar roll men idag vann vi skotten, vilket vi knappt lyckats med sen Svenningsson blev skadad, men nu kunde för första gången sen dess gå på 4 kedjor.

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
{9682}:
Mot kebabnejkaise?

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
NoMercy:
Tackar och överraskande bra säsong för er!

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
{9682}:
Viktigt att trycka till dem stort hemma efter de två senaste matcherna.

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
Han sa i pausen att vi tog betalt 😀

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
Riley Woods - Björklöven 5-1

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
jonsson:
1 minut och 28 sek i pp ikväll

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
1 min och 16 sekunder har vi lirat PP ikväll

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
{7639}:
Modigs puckkontroll är anmärkningsvärd.

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
Bara att fortsätta som man startat

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
MorganaLefaey:
Utöver det har Gradin sagt att man vill att J20 skall ha fullt lag till våren.

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Gavelo:
Håller med, gillar honom skarpt

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
mightyquinn:
Jo vi vet hur det kört är med vårt B-lag sen omgång 10

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Robin Ztorken L:
Såg att såg Björklöven blockat uppåt 35 skott vilket betyder att vi avlossade 70, vi blockade en 7-8. Rätt många avslut


MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Bad_Brett:
Ja skall inside info vara kraft blir det tunt

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Bössa 68: jo men även en back tycker jag

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Gudarian:
Känner mig inte särskilt orolig, med vi ligger på 55p kommer sannolikt ha en bra position till slutspelet. 2 förstärkningar på fw-sidan så.

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
mightyquinn:
Kan tycka att ett dubbelmöte ger lite krydda om man nu skall ha dubbelmöte, men sprid gärna ut

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
Tycker det är rätt att ligga på, än så länge känns det faktiskt som att vi är lite sämre än Björklöven, HV71 inte mkt men lite.

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
Tycker vår gör en bra match men lite stressade i avgörande lägen.

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
VI TAR BETALT!

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
{8839}:
Tycker det känns skönt med en toppstrid, följt MoDo nästan 30 år, lite osäker på när jag började men kan mkt väl vara 30 års jubileum iår. Våren blir så mkt roligare om man är en toppstrid.

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
Haha.... tänker mer på allt redigerat och visserligen välgjort skit man ser, här tycker jag man fångar vanligt folks känslor. Jag gillar verkligen öhhhaaahhäähh 😀

Men vår hyllningsvideo får väl bli på franska, lovar att ställa upp!

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
Skön hyllning av fansen, känns genuint!

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Tycker Linus A varit bra i de matcher jag kollat, rörlig och teknisk, kommer till avslut.

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74:
Känns som ett dåligt byte att DIF, bra för er Mao.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
{9682}:
Jo det tycker jag, vet inte om jag tänker storlek nödvändigtvis men något form av spetsegenskap hos de som kommer in. Ser gärna två forwards till om inte 3 då säsongen är lång. Tycker offensiven fungerar bra så visst får vi en naturlig målskytt så kör men gärna spelare som vi kan bygga vidare på.

Kollat runt lite ang vilka som inte får så mkt speltid och vi har

Niederbach
J Olofsson
Albin Eriksson i Finland
Tim Söderlund som varit i ECHL

Tror alla ovan skulle göra det bra hos oss lite osäker på A Eriksson men Gradin har säkert järnkoll. Sanny nämnde även Carl J i FBK som ett alternativ. Tror Tim S skulle passa in i vårt system riktigt bra.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
KarateKing700:
Beror på vem som låter 😀

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
{8839}:
Ja Olofsson hade jag gärna tagit och ser det inte som helt otänkbart att han hamnar här.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
{8399}:
Ja det var det bästa allsvenskan kunde när man gick ifrån kvalserien, begripligt upplägg och dessutom hemma matcher med mening. Ett tidigare ”semifinallag” fick i värsta fall en hemmamatch nu har man iaf 3 men sannolikt 4.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
{9682}:
Verkar som du jag och Puffe håller skeppet rullande nu!

· 194 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE