Historik
Föregående · 194 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Tycker fö vi skall erbjuda William ett kontrakt utifall vi blir kvar i allsvenskan nästa säsong.
Tycker fö vi skall erbjuda William ett kontrakt utifall vi blir kvar i allsvenskan nästa säsong.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Tänker att man gör vad man kan om man skriver tidigt, funkar det då funkar det.
Tänker att man gör vad man kan om man skriver tidigt, funkar det då funkar det.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:
Såhär ser det alltså ut inför nästa säsong då
X - Vigge - Modigs
Sven - EJK - Dansk
Mannberg - X - X
Sylwander - Max - OP
X - Bernhardt
Hasa - Näsen
Wahlberg - Folin
Tex
Utöver det
Nordin/Theo/ Helmer
Ville J/Norén
En bra grund
Såhär ser det alltså ut inför nästa säsong då
X - Vigge - Modigs
Sven - EJK - Dansk
Mannberg - X - X
Sylwander - Max - OP
X - Bernhardt
Hasa - Näsen
Wahlberg - Folin
Tex
Utöver det
Nordin/Theo/ Helmer
Ville J/Norén
En bra grund
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Stark, bra på att skydda pucken, tung en mkt bra 4 kedjespelare som dessutom kan bidra framåt, svår att ersätta med en J20 spelare. Blir kontinuitet också.
Stark, bra på att skydda pucken, tung en mkt bra 4 kedjespelare som dessutom kan bidra framåt, svår att ersätta med en J20 spelare. Blir kontinuitet också.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox:
Tror han menar på det personliga planet, i RBK vill de han jobbade inte ens höra av honom på det personliga planet. I MoDo kan han fortfarande snacka med de som han jobbade nära exv Styf/Glader och vem nu mer det kan vara. Iaf min tolkning
Tror han menar på det personliga planet, i RBK vill de han jobbade inte ens höra av honom på det personliga planet. I MoDo kan han fortfarande snacka med de som han jobbade nära exv Styf/Glader och vem nu mer det kan vara. Iaf min tolkning
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Jag är lite skeptisk till Tjernström, gör ett helt ok jobb men inte mer. Med MacM så får in lite skicklighet i em 4 vilket inte är så tokigt, dessutom kanadensare så närkampsspelet finns i DNA
Jag är lite skeptisk till Tjernström, gör ett helt ok jobb men inte mer. Med MacM så får in lite skicklighet i em 4 vilket inte är så tokigt, dessutom kanadensare så närkampsspelet finns i DNA
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Zach Budish
Niederbach
Sen någon på lån som kan gå emellan oss och ett SHL lag. Det skulle vara mitt spår utan att veta vad som ligger ute.
Skulle då låta
1: oförändrad
2: oförändrad
3: Mannberg - Niederbach - Budish
4: Ohlsson - MacM - OP/Sylwander
Max/Lindewall reserver vilket ändå betyder att de är medi laget så gott som varje match
Zach Budish
Niederbach
Sen någon på lån som kan gå emellan oss och ett SHL lag. Det skulle vara mitt spår utan att veta vad som ligger ute.
Skulle då låta
1: oförändrad
2: oförändrad
3: Mannberg - Niederbach - Budish
4: Ohlsson - MacM - OP/Sylwander
Max/Lindewall reserver vilket ändå betyder att de är medi laget så gott som varje match
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Undrar om vi klarar 10 mille plus iår ....
Undrar om vi klarar 10 mille plus iår ....
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Hoppas på iaf två nya på fw sidan så klarar att hålla bredden där hela vägen in.
Hoppas på iaf två nya på fw sidan så klarar att hålla bredden där hela vägen in.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Undrar hur ”Vi kommer gå upp står sig” vill även minnas att någon tippade att vi kommer vinna serien 😝
Undrar hur ”Vi kommer gå upp står sig” vill även minnas att någon tippade att vi kommer vinna serien 😝
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
Gillar ”tridenten” Näsen-Bernhardt-Woods i PP, egentligen bara Bernhardt som funkade från början i sin roll, men Näsen och Woods har verkligen utvecklats. Vigge är riktigt bra i sin skymmarroll också, klara även att bli spelfördelare nerifrån.
Gillar ”tridenten” Näsen-Bernhardt-Woods i PP, egentligen bara Bernhardt som funkade från början i sin roll, men Näsen och Woods har verkligen utvecklats. Vigge är riktigt bra i sin skymmarroll också, klara även att bli spelfördelare nerifrån.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
Ja lite analyser hade varit lite intressant
Ja lite analyser hade varit lite intressant
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Badbrett! Det är 17poäng kvar till ja du vet vad ;)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Tarasov:
Nu är det såklart fler faktorer som spelar roll men idag vann vi skotten, vilket vi knappt lyckats med sen Svenningsson blev skadad, men nu kunde för första gången sen dess gå på 4 kedjor.
Nu är det såklart fler faktorer som spelar roll men idag vann vi skotten, vilket vi knappt lyckats med sen Svenningsson blev skadad, men nu kunde för första gången sen dess gå på 4 kedjor.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
NoMercy:
Tackar och överraskande bra säsong för er!
Tackar och överraskande bra säsong för er!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
{9682}:
Viktigt att trycka till dem stort hemma efter de två senaste matcherna.
Viktigt att trycka till dem stort hemma efter de två senaste matcherna.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
Han sa i pausen att vi tog betalt 😀
Han sa i pausen att vi tog betalt 😀
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
Riley Woods - Björklöven 5-1
Riley Woods - Björklöven 5-1
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
jonsson:
1 minut och 28 sek i pp ikväll
1 minut och 28 sek i pp ikväll
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
1 min och 16 sekunder har vi lirat PP ikväll
1 min och 16 sekunder har vi lirat PP ikväll
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
{7639}:
Modigs puckkontroll är anmärkningsvärd.
Modigs puckkontroll är anmärkningsvärd.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
Bara att fortsätta som man startat
Bara att fortsätta som man startat
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
MorganaLefaey:
Utöver det har Gradin sagt att man vill att J20 skall ha fullt lag till våren.
Utöver det har Gradin sagt att man vill att J20 skall ha fullt lag till våren.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Gavelo:
Håller med, gillar honom skarpt
Håller med, gillar honom skarpt
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
mightyquinn:
Jo vi vet hur det kört är med vårt B-lag sen omgång 10
Jo vi vet hur det kört är med vårt B-lag sen omgång 10
+ 14
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Robin Ztorken L:
Såg att såg Björklöven blockat uppåt 35 skott vilket betyder att vi avlossade 70, vi blockade en 7-8. Rätt många avslut
Såg att såg Björklöven blockat uppåt 35 skott vilket betyder att vi avlossade 70, vi blockade en 7-8. Rätt många avslut
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
puffe:
Vi kan iaf glädjas över att Per O fick se matchen
Vi kan iaf glädjas över att Per O fick se matchen
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Bad_Brett:
Ja skall inside info vara kraft blir det tunt
Ja skall inside info vara kraft blir det tunt
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Bössa 68: jo men även en back tycker jag
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Gudarian:
Känner mig inte särskilt orolig, med vi ligger på 55p kommer sannolikt ha en bra position till slutspelet. 2 förstärkningar på fw-sidan så.
Känner mig inte särskilt orolig, med vi ligger på 55p kommer sannolikt ha en bra position till slutspelet. 2 förstärkningar på fw-sidan så.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
mightyquinn:
Kan tycka att ett dubbelmöte ger lite krydda om man nu skall ha dubbelmöte, men sprid gärna ut
Kan tycka att ett dubbelmöte ger lite krydda om man nu skall ha dubbelmöte, men sprid gärna ut
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
Tycker det är rätt att ligga på, än så länge känns det faktiskt som att vi är lite sämre än Björklöven, HV71 inte mkt men lite.
Tycker det är rätt att ligga på, än så länge känns det faktiskt som att vi är lite sämre än Björklöven, HV71 inte mkt men lite.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
Tycker vår gör en bra match men lite stressade i avgörande lägen.
Tycker vår gör en bra match men lite stressade i avgörande lägen.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
{8839}:
Tycker det känns skönt med en toppstrid, följt MoDo nästan 30 år, lite osäker på när jag började men kan mkt väl vara 30 års jubileum iår. Våren blir så mkt roligare om man är en toppstrid.
Tycker det känns skönt med en toppstrid, följt MoDo nästan 30 år, lite osäker på när jag började men kan mkt väl vara 30 års jubileum iår. Våren blir så mkt roligare om man är en toppstrid.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
Haha.... tänker mer på allt redigerat och visserligen välgjort skit man ser, här tycker jag man fångar vanligt folks känslor. Jag gillar verkligen öhhhaaahhäähh 😀
Men vår hyllningsvideo får väl bli på franska, lovar att ställa upp!
Haha.... tänker mer på allt redigerat och visserligen välgjort skit man ser, här tycker jag man fångar vanligt folks känslor. Jag gillar verkligen öhhhaaahhäähh 😀
Men vår hyllningsvideo får väl bli på franska, lovar att ställa upp!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter:
Skön hyllning av fansen, känns genuint!
Skön hyllning av fansen, känns genuint!
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Tycker Linus A varit bra i de matcher jag kollat, rörlig och teknisk, kommer till avslut.
Tycker Linus A varit bra i de matcher jag kollat, rörlig och teknisk, kommer till avslut.
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74:
Känns som ett dåligt byte att DIF, bra för er Mao.
Känns som ett dåligt byte att DIF, bra för er Mao.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
{9682}:
Jo det tycker jag, vet inte om jag tänker storlek nödvändigtvis men något form av spetsegenskap hos de som kommer in. Ser gärna två forwards till om inte 3 då säsongen är lång. Tycker offensiven fungerar bra så visst får vi en naturlig målskytt så kör men gärna spelare som vi kan bygga vidare på.
Kollat runt lite ang vilka som inte får så mkt speltid och vi har
Niederbach
J Olofsson
Albin Eriksson i Finland
Tim Söderlund som varit i ECHL
Tror alla ovan skulle göra det bra hos oss lite osäker på A Eriksson men Gradin har säkert järnkoll. Sanny nämnde även Carl J i FBK som ett alternativ. Tror Tim S skulle passa in i vårt system riktigt bra.
Jo det tycker jag, vet inte om jag tänker storlek nödvändigtvis men något form av spetsegenskap hos de som kommer in. Ser gärna två forwards till om inte 3 då säsongen är lång. Tycker offensiven fungerar bra så visst får vi en naturlig målskytt så kör men gärna spelare som vi kan bygga vidare på.
Kollat runt lite ang vilka som inte får så mkt speltid och vi har
Niederbach
J Olofsson
Albin Eriksson i Finland
Tim Söderlund som varit i ECHL
Tror alla ovan skulle göra det bra hos oss lite osäker på A Eriksson men Gradin har säkert järnkoll. Sanny nämnde även Carl J i FBK som ett alternativ. Tror Tim S skulle passa in i vårt system riktigt bra.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
{8839}:
Ja Olofsson hade jag gärna tagit och ser det inte som helt otänkbart att han hamnar här.
Ja Olofsson hade jag gärna tagit och ser det inte som helt otänkbart att han hamnar här.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
{8399}:
Ja det var det bästa allsvenskan kunde när man gick ifrån kvalserien, begripligt upplägg och dessutom hemma matcher med mening. Ett tidigare ”semifinallag” fick i värsta fall en hemmamatch nu har man iaf 3 men sannolikt 4.
Ja det var det bästa allsvenskan kunde när man gick ifrån kvalserien, begripligt upplägg och dessutom hemma matcher med mening. Ett tidigare ”semifinallag” fick i värsta fall en hemmamatch nu har man iaf 3 men sannolikt 4.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
{9682}:
Verkar som du jag och Puffe håller skeppet rullande nu!
Verkar som du jag och Puffe håller skeppet rullande nu!
+ 2
Föregående · 194 · Nästa



Vi köper alltså till J20, antar det är för att stärka upp inför nedflyttningsserien.