Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 195 ·
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
{9682}:
Vrede känns det som att många härinne jobbar på😀

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
puffe:
Ja lättja i kombination med frosseri i segrar, kanske otukt på Hasa med FHC.... då 😀

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
Silly:
Ja enstaka matcher är tur men vinner man så mkt som vi så handlar det inte om tur.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
{9682}:
Men det e lugnt du och jag skall köpa sen

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
KyleTopKing:
Ja även hallongele är godis

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
Robin Ztorken L:
Ja det ser så ut för bra lag, jag förstår inte det ständiga tjatet om 60 bra minuter... sådant existerar sällan. Kolla Sverige - Kanada OS 2002.... där har ni 60 bra minuter. Vet någon hur det gick sen förresten?

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
{7639}: 😂

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
TickledDonkey:
VILKA HJÄLTAR!!!!

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
Steken84:
VILKA KRIGARE!!!!!

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
{8384}:
Vår danske MÅLMASKIN

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
Heyerdal:
Tror Svenningsson spelar på lördag

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Vad sa han det kan ju ha varit ”SHL har alltid varit en dröm jag vill tillbaka dit”


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: tolkar det som att Viklund hjälper Holmström/Karlin kanske en del i en framtida tränartrojka

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74:
Han trodde väl ni skulle slåss i botten, Tarasov trodde däremot på topp-6 ...

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Styf och Ohlsson skulle jag gå på, Ohlsson ser jag som en viktig spelare i en 3-4 kedja oavsett serie. Styf tror jag kommer blir en riktigt bra back oavsett serie.

Sylwander ja är vi kvar i allsvenskan så vill jag ha kvar honom får då lär vi ändå tappa lite forwards. Samma gäller MacM är vi kvar i allsvenskan så förläng. Alltså vänta med dessa två.

Dahlroth får lämna för någon yngre förmåga.

Woods lutar åt att förlänga för det kommer nog bara bli bättre och bättre men kan vänta.


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:
Hans tekniska förmåga och puckkontroll på små ytor är fenomenal på denna nivå tycker jag, en offensiv nyckel. Han och Vigge har också ett väldigt bra samspel.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Någon är ju på honom där med klippet, synd på Ledin var en bra och oöm spelare skulle ägnat mer energi åt det


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:
Apropå skräpsnack och hur kul det är....

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Jag tycker det var klokt resonerat

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Werner:
Tänkte på anfallaren som lustigt nog heter precis likadant som försvararen. Borde förtydligat

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Werner:
Linus Nässen får väldigt lite speltid där och verkar iaf producerat bra i Timrå. Men sannolikt en förlängning.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Knafus:
Nä det är underbart 😍, alltid gillat Karlkvist

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal:
Karlin verkar föredra Jacobsson av de yngre hittills.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Berglund finns i ECHL

MoDo Hockey > Sv: Silly season
DrCox:
Eller Niederbach

MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
Bössa 68:
Gillar honom men tror FHC vill behålla

MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
Monno:
Tycker det ser vettigt ut, skulle vara intressant att stoppa in Tim Söderlund där, tror det skulle bli grymt, sen en forward till.

MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
Bylund87:
Nej det kommer du inte!

MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
{8399}:
Ja vi kan inte möte upp i djup men tror att vi kommer det till våren.

MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
Tarasov:
Trist men nu vet vi med Sveningsson/MacM plus nyförvärv så har vi dem

MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
NuMo:
Viktig poäng så att inte HV blev någon form av spöke, de hade visserligen 3 perioden men vi stod upp bra.

MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
Silly:
Tycker det märks att det blir tungt att vi i prncip rullar på 3 kedjor, även om 4 får spela lite.

MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
Bad_Brett:
Helt enig alldeles för våghalsig i egen zon och mittzon

MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
Tarasov:
Tycker fö Hasa spelat lite väl riskabelt men han gör en bra match. Riktigt bra puckkontroll

MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
Laban:
Denna period var nog vår bästa för säsongen, ni är en ändå starka gillar J Davidsson/Forsberg.

MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
jonsson:
Ja nog borde det varit det, snygg pass av Woods

MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
Ben Perrault:
Känner mig osäker men det känns som en match där Aagaard kommer trivas iaf

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Samma här

MoDo Hockey > Sv: Silly season
M Horava:
Känns lite felbalanserat med Hedberg - Berglund till de som är på kontrakt.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Ett rätt bra kontraktsläget oavsett serie, om vi nu skulle gå upp tänker jag något i stil med följande

X - Vigge - Modigs
X - X - Dansken
Svenningsson- EJK - Ohlsson
X - X - Oscar P
Max T
Extra Lindewall/Nordin/Theo

Tror vi förlänger Ohlsson och tappar Sylwander, Wernblom tror jag ansluter till oss oavsett serie.

Backsidan tänker jag

X - X
Bernhardt - Näsen
Hasa - Folin
Wahlberg

Tycker mig se en intressant utveckling hos Näsen, står ofta rätt och stoppar mkt puckar.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Barnaby:
Går man upp tar man med sig kontrakten



MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Västervik brukar gärna sälja lite spelare i slutet i av säsongen kanske försöka köpa över Skyler

MoDo Hockey > Sv: Troja - MoDo 2021-12-08
Nucky:
Kollade lite historik och Karlins lag har ofta målvakter som ligger 92+ i räddningsprocent

MoDo Hockey > Sv: Troja - MoDo 2021-12-08
Nucky:
Sen överdriver vi ofta ”dåligt”, bara att jämföra har varit bottenlag i allsvenskan.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Någon kreativ kraft eller någon med kontakter kanske kan hjälpa till med en lösning.

· 195 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE