Historik
Föregående · 195 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
puffe:
Ja lättja i kombination med frosseri i segrar, kanske otukt på Hasa med FHC.... då 😀
Ja lättja i kombination med frosseri i segrar, kanske otukt på Hasa med FHC.... då 😀
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
Silly:
Ja enstaka matcher är tur men vinner man så mkt som vi så handlar det inte om tur.
Ja enstaka matcher är tur men vinner man så mkt som vi så handlar det inte om tur.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
Robin Ztorken L:
Ja det ser så ut för bra lag, jag förstår inte det ständiga tjatet om 60 bra minuter... sådant existerar sällan. Kolla Sverige - Kanada OS 2002.... där har ni 60 bra minuter. Vet någon hur det gick sen förresten?
Ja det ser så ut för bra lag, jag förstår inte det ständiga tjatet om 60 bra minuter... sådant existerar sällan. Kolla Sverige - Kanada OS 2002.... där har ni 60 bra minuter. Vet någon hur det gick sen förresten?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Vad sa han det kan ju ha varit ”SHL har alltid varit en dröm jag vill tillbaka dit”
Vad sa han det kan ju ha varit ”SHL har alltid varit en dröm jag vill tillbaka dit”
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: tolkar det som att Viklund hjälper Holmström/Karlin kanske en del i en framtida tränartrojka
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74:
Han trodde väl ni skulle slåss i botten, Tarasov trodde däremot på topp-6 ...
Han trodde väl ni skulle slåss i botten, Tarasov trodde däremot på topp-6 ...
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Styf och Ohlsson skulle jag gå på, Ohlsson ser jag som en viktig spelare i en 3-4 kedja oavsett serie. Styf tror jag kommer blir en riktigt bra back oavsett serie.
Sylwander ja är vi kvar i allsvenskan så vill jag ha kvar honom får då lär vi ändå tappa lite forwards. Samma gäller MacM är vi kvar i allsvenskan så förläng. Alltså vänta med dessa två.
Dahlroth får lämna för någon yngre förmåga.
Woods lutar åt att förlänga för det kommer nog bara bli bättre och bättre men kan vänta.
Styf och Ohlsson skulle jag gå på, Ohlsson ser jag som en viktig spelare i en 3-4 kedja oavsett serie. Styf tror jag kommer blir en riktigt bra back oavsett serie.
Sylwander ja är vi kvar i allsvenskan så vill jag ha kvar honom får då lär vi ändå tappa lite forwards. Samma gäller MacM är vi kvar i allsvenskan så förläng. Alltså vänta med dessa två.
Dahlroth får lämna för någon yngre förmåga.
Woods lutar åt att förlänga för det kommer nog bara bli bättre och bättre men kan vänta.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:
Scrolla inne på samma sak
Scrolla inne på samma sak
Länkar:
https://mobile.twitter.com/Sz1909_Szemberg?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor
https://mobile.twitter.com/Sz1909_Szemberg?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:
Hans tekniska förmåga och puckkontroll på små ytor är fenomenal på denna nivå tycker jag, en offensiv nyckel. Han och Vigge har också ett väldigt bra samspel.
Hans tekniska förmåga och puckkontroll på små ytor är fenomenal på denna nivå tycker jag, en offensiv nyckel. Han och Vigge har också ett väldigt bra samspel.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Någon är ju på honom där med klippet, synd på Ledin var en bra och oöm spelare skulle ägnat mer energi åt det
Någon är ju på honom där med klippet, synd på Ledin var en bra och oöm spelare skulle ägnat mer energi åt det
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:
Apropå skräpsnack och hur kul det är....
Apropå skräpsnack och hur kul det är....
Länkar:
Dagen som förändrade ett liv
Dagen som förändrade ett liv
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Werner:
Tänkte på anfallaren som lustigt nog heter precis likadant som försvararen. Borde förtydligat
Tänkte på anfallaren som lustigt nog heter precis likadant som försvararen. Borde förtydligat
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Werner:
Linus Nässen får väldigt lite speltid där och verkar iaf producerat bra i Timrå. Men sannolikt en förlängning.
Linus Nässen får väldigt lite speltid där och verkar iaf producerat bra i Timrå. Men sannolikt en förlängning.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Knafus:
Nä det är underbart 😍, alltid gillat Karlkvist
Nä det är underbart 😍, alltid gillat Karlkvist
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal:
Karlin verkar föredra Jacobsson av de yngre hittills.
Karlin verkar föredra Jacobsson av de yngre hittills.
MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
Monno:
Tycker det ser vettigt ut, skulle vara intressant att stoppa in Tim Söderlund där, tror det skulle bli grymt, sen en forward till.
Tycker det ser vettigt ut, skulle vara intressant att stoppa in Tim Söderlund där, tror det skulle bli grymt, sen en forward till.
MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
{8399}:
Ja vi kan inte möte upp i djup men tror att vi kommer det till våren.
Ja vi kan inte möte upp i djup men tror att vi kommer det till våren.
MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
Tarasov:
Trist men nu vet vi med Sveningsson/MacM plus nyförvärv så har vi dem
Trist men nu vet vi med Sveningsson/MacM plus nyförvärv så har vi dem
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
NuMo:
Viktig poäng så att inte HV blev någon form av spöke, de hade visserligen 3 perioden men vi stod upp bra.
Viktig poäng så att inte HV blev någon form av spöke, de hade visserligen 3 perioden men vi stod upp bra.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
Silly:
Tycker det märks att det blir tungt att vi i prncip rullar på 3 kedjor, även om 4 får spela lite.
Tycker det märks att det blir tungt att vi i prncip rullar på 3 kedjor, även om 4 får spela lite.
MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
Bad_Brett:
Helt enig alldeles för våghalsig i egen zon och mittzon
Helt enig alldeles för våghalsig i egen zon och mittzon
MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
Tarasov:
Tycker fö Hasa spelat lite väl riskabelt men han gör en bra match. Riktigt bra puckkontroll
Tycker fö Hasa spelat lite väl riskabelt men han gör en bra match. Riktigt bra puckkontroll
MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
Laban:
Denna period var nog vår bästa för säsongen, ni är en ändå starka gillar J Davidsson/Forsberg.
Denna period var nog vår bästa för säsongen, ni är en ändå starka gillar J Davidsson/Forsberg.
MoDo Hockey > Sv: Hv71 - MoDo 2021-12-10
Ben Perrault:
Känner mig osäker men det känns som en match där Aagaard kommer trivas iaf
Känner mig osäker men det känns som en match där Aagaard kommer trivas iaf
MoDo Hockey > Sv: Silly season
M Horava:
Känns lite felbalanserat med Hedberg - Berglund till de som är på kontrakt.
Känns lite felbalanserat med Hedberg - Berglund till de som är på kontrakt.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Ett rätt bra kontraktsläget oavsett serie, om vi nu skulle gå upp tänker jag något i stil med följande
X - Vigge - Modigs
X - X - Dansken
Svenningsson- EJK - Ohlsson
X - X - Oscar P
Max T
Extra Lindewall/Nordin/Theo
Tror vi förlänger Ohlsson och tappar Sylwander, Wernblom tror jag ansluter till oss oavsett serie.
Backsidan tänker jag
X - X
Bernhardt - Näsen
Hasa - Folin
Wahlberg
Tycker mig se en intressant utveckling hos Näsen, står ofta rätt och stoppar mkt puckar.
Ett rätt bra kontraktsläget oavsett serie, om vi nu skulle gå upp tänker jag något i stil med följande
X - Vigge - Modigs
X - X - Dansken
Svenningsson- EJK - Ohlsson
X - X - Oscar P
Max T
Extra Lindewall/Nordin/Theo
Tror vi förlänger Ohlsson och tappar Sylwander, Wernblom tror jag ansluter till oss oavsett serie.
Backsidan tänker jag
X - X
Bernhardt - Näsen
Hasa - Folin
Wahlberg
Tycker mig se en intressant utveckling hos Näsen, står ofta rätt och stoppar mkt puckar.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Ja det finns ett par intressanta till nästa säsong
Ja det finns ett par intressanta till nästa säsong
Länkar:
Eskil Wold - Elite ProspectsKenneth Pappalardo Gulbrandsen - Elite ProspectsEskild Bakke Olsen - Elite Prospects
Eskil Wold - Elite ProspectsKenneth Pappalardo Gulbrandsen - Elite ProspectsEskild Bakke Olsen - Elite Prospects
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Västervik brukar gärna sälja lite spelare i slutet i av säsongen kanske försöka köpa över Skyler
Västervik brukar gärna sälja lite spelare i slutet i av säsongen kanske försöka köpa över Skyler
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Troja - MoDo 2021-12-08
Nucky:
Kollade lite historik och Karlins lag har ofta målvakter som ligger 92+ i räddningsprocent
Kollade lite historik och Karlins lag har ofta målvakter som ligger 92+ i räddningsprocent
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Troja - MoDo 2021-12-08
Nucky:
Sen överdriver vi ofta ”dåligt”, bara att jämföra har varit bottenlag i allsvenskan.
Sen överdriver vi ofta ”dåligt”, bara att jämföra har varit bottenlag i allsvenskan.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Någon kreativ kraft eller någon med kontakter kanske kan hjälpa till med en lösning.
Länkar:
CP-skadade Per Olofsson nekas färdtjänst ? missar Modomatch: "Känns inte rättvist" ? Allehanda.se
CP-skadade Per Olofsson nekas färdtjänst ? missar Modomatch: "Känns inte rättvist" ? Allehanda.se
+ 3
Föregående · 195 · Nästa



Vrede känns det som att många härinne jobbar på😀