Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 196 ·
MoDo Hockey > Sv: Troja - MoDo 2021-12-08
{9682}:
De bra matcherna kommer väldigt sällan, däremot har vi ett stabilt grundspel, en förstemålvakt som ger oss chansen att vinna i princip varje match. Kryddat med offensiv briljans i Modigs/Bernhardt en grym center i Vigge sen några spelare med intressanta spetskomponenter Ohlssons fart, Aagaards näsa för mål, Hasas passningsspel och puckkontroll. Det finns men orkar inte räkna upp allt.

HV blir däremot tufft då vi i princip går på 9 forwards...

MoDo Hockey > Sv: Troja - MoDo 2021-12-08
{8384}:
Bump.

MoDo Hockey > Sv: Troja Ljungby - MoDo 2021-12-08
henkeiskogen:
Det finns en startad lite tidigare under dagen.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Apropå PP/BP så har vi + 5 i målnetto endast slagna av Västerås och Mora. Som har 7 respektive 6, så PP/BP gynnar oss änsålänge.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21:
Apropå Tanner så är min uppfattning att han är rätt viktigt för oss, håller pucken bra och rätt bra på att transportera. Utöver det finurlig när han får komma 1 vs 1, tycker han tar ansvar över banan och jobbar hårt. Utöver det har han ofta fått bära lite juniorer och annat. Enda minuset är väl egentligen poängen men ser potentialen, men skulle säga att det är väldigt bra allsvensk 3 center som jag faktiskt t.o.m. kan se att vi förlänger med till våren.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KarateKing700:
Ja när han lämnade IKO så nämndes att vi var intresserade

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}:
Hallå det är HS här har alla koll 🤩🥳😛

Timrå IK > Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
Olli Hahl:
Bra köp helt klart!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Spänd på hur man gör när Svenningsson kommer tillbaka känns mer välbalanserat med
Mannberg - EJK - Aagaard
Svenningsson- MacM - Ohlsson

Men samtidigt fungerade
Svenningsson- EJK - Aagaard mkt bra

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox:
Nej de åker högst sannolikt hem. Hur är det med Kabirov har han anlänt?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey:
Nä vill inte köpa La-voix

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Enligt Vikfancentral så passade han inte riktigt in i systemet, och man var oroliga för sitt PP innan säsongen så det var därför han kom in i truppen från första början.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Foppatofflan:
Ingen från MoDo i U16 men lite anknytning iaf

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske:
Tror också att HV kommer vara med i toppen särskilt när de får tillbaka en del pjäser.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
Det finns säkert mer att hämta ut men sen tror jag inte man skall räkna med en hel bra match, mer än vid enstaka tillfällen. Vilket då ofta ofta påverkas av externa faktorer.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa:
Grattis!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa:
Härligt. Start på en ny era!

MoDo Hockey > Sv: Vita hästen - MoDo 2021-12-03
Gavelo:
Skulle gissa att det kommer

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Blir kanske AIK, iofs Gradin var och kollade J20 landslaget ingen pejl på om han spelade då.

MoDo Hockey > Sv: Vita hästen - MoDo 2021-12-03
Robin Ztorken L:
Jag har en bra känsla, förhoppningsvis kommer Tanner tillbaka och vi går på någorlunda fullt lag.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Gradin har nog koll på honom.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Exakt

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Djurgården måste börja KÖPA annars slutar DET illa

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
Woody Jokinen:
Bra krigat änsålänge säger inget mer pga ev Jinx!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:
Bänkpress = 150+

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Tingsryd 2021-12-01
KB:
Har börjat spela två badmintonmatcher per vecka ALLTID nertränad!!!

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Tingsryd 2021-12-01
M Horava:
Filip Forsberg och Önerud skadade, gör rätt så mkt.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Tingsryd 2021-12-01
{9682}:
Tingsryd höll samma kvalitet som förra gången vi gjorde däremot 6 mål, stor förbättring sen förra gången!

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Tingsryd 2021-12-01
{6870}:
Ja definitivt gäsp

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Tingsryd 2021-12-01
henkeiskogen:
Ja man är orolig för ”MoDo har något på gång” ”Henrik Gradin gör allt rätt”

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Tingsryd 2021-12-01
henkeiskogen:
Fast nu är jag ett orakel till skillnad från Wennerholm. 😀 Måste ändå säga att jag på något sätt gillar Wennerholm, där finns en vänlighet i grunden, vilket inte kan säga om alla journalister.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Tingsryd 2021-12-01
Bad_Brett:
Tack för påminnelsen! Ja det jag men man skall inte ta något för givet kan snabbt gå åt
Andra hållet sen skadar det inte att ha lite till godo eller siktar vi på 110+?

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Tingsryd 2021-12-01
{6870}:
Hade dem som 3a tror jag

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Tingsryd 2021-12-01
{9682}:
Aa bror

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Tingsryd 2021-12-01
Stenis:
Gedigen i sitt arbete, får mkt istid och på senare tid har poängen lossnat. Tror han kommer bli viktig framåt våren.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Tingsryd 2021-12-01
Bad_Brett:
Lite farlig match idag, vi gör en bra match mot VIK och kommer in med revanschlust. Fortfarande högt slitage på nyckelspelare. Men nya tider så vi kanske kan ”städa av” Tingsryd.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Tingsryd 2021-12-01
Werner:
Domarna.se på kvitter brukar ha koll på sådant



MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Jag gillar att köpa!

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västerås 2021-11-28
Amitiel:
Jag skulle också gissa att det gör några 100

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västerås 2021-11-28
Tarasov:
De som har mer publik än oss i allsvenskan är Jönköping och Umeå som ligger kring 100 000 invånare. Med det följer såklart annat också men större underlag iaf, Västerås har exv mindre publik, Södertälje har mindre, Vita Hästen har mindre. Vanskligt att jämföra då många faktorer spelar in och säkert kan MoDo utveckla saker men skulle ändå säga att jag tycker nuvarande snitt är godkänt relativt till andra klubbar.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Saleva:
Faktisk den som känns konstigast

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västerås 2021-11-28
{9315}:
Det bor väl kring lite mer än 30 000 i stan och ca 10 % av dem går regelbundet på hockey det tycker jag är en rätt bra siffra. Om dessutom mer än 1 i familjen skall gå blir det snabbt rätt dyrt.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västerås 2021-11-28
{5647}:
22 av 27p i november rätt bra.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{6870}:
Tror det kommer lösa sig

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västerås 2021-11-28
puffe:
Om jag tolkade Karlin rätt så är alla skadade tillbaka inom en vecka. Men kan ha tolkat fel på Sveningsson/Folin

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Tröjor i taket
Nisse J/A Hedberg/ P Forsberg/Wernblom/Per Lundqvist/Timander/Svartvadet

MoDo Hockey > Sv: Silly season
puffe:
Får bli så, hissar man Sedinarna kommer jag dock 😀

MoDo Hockey > Sv: Silly season
henkeiskogen:
Jag har inget emot att han hyllas eller ens att tröjan hänger i taket. Däremot är vi lite väl frikostiga med vad som hamnar i taket.

· 196 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE