Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 199 ·
MoDo Hockey > Sv: Niopoängsvecka
{9315}:
Ja redan nästa 😂

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Mora 2021-11-14
{9315}:
Fixat

MoDo Hockey > Sv: Niopoängsvecka
Robin Ztorken L:
Så upplåst

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Mora 2021-11-14
Tarasov:
Bra vecka 10-2 i mål 9 poäng in

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Mora 2021-11-14
KB:
Framförallt går det framåt

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Mora 2021-11-14
MorganaLefaey:
Hoppas man kan fortsätta pumpa på nu

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Mora 2021-11-14
jonsson:
Mora är en svår nöt, bra på att skydda slottet mkt som tar i block när vi skjuter

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Mora 2021-11-14
Rytter:
Ja Mora känns precis som vi väldigt välorganiserade, tror också att Ohlsson- MacM - Mann har nåt på G

MoDo Hockey > Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
dempa:
Vi får gärna hitta tillbaka till defensive vi hade i början av säsongen.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Förhoppningsvis tar några snack och en 5 ✊🏽✊🏽

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}:
Jag tippade dem högt i tabellen och forumet har stor respekt för min djupa kunskap 😂

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ben Perrault:
Alexander visar brorsan vägen

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Moras underliggande statistik skall vara rätt bra.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein:
Två forwards till så är vi där med

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava:
Sellis kanske men han vill kanske köra någon annanstans

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava:
Tänker att de har kontrakt nästa säsong men annars är det två Tarasovfavoriter

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava:
Spontant
Bartosak
Byström
Niederbach
Wernblom

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Heyerdal:
Jag tycker inte backsidan är något större problem och delar in alls kritiken mot Styf/Dahlroth. Inte för att Dahlroth på något sätt är en allsvensk toppback men tycker han duger fint som 6-7 och breddback, snarare en lyx på denna nivå. Sen skadar det inte med en back till säsongen är lång och skadorna har börjat komma.

Däremot så klarar inte Theo och Lindewall att hålla i pucken längre stunder och skydda pucken. Men två forwards på som gör avtryck på denna nivå kommer vi få fler skott på mål, mer tid i anfallszon och mer tid med pucken öht. Men som sagt det är min analys och den delas inte av alla.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Eftersom Linköping plockar in Gallo har man några intressanta ynglingar, tänker främst på Pasic och Costmar några Gradin säkerligen har bra koll på.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
DrCox:
Ja nöjer man sig med att slåss bakom HV är det bara att köra på, gör man inte se så måste man ta in 1-3 spelare till.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Ja reaktivt lite speltid, skickat iväg många skott och dålig utdelning.... tror det kan passa oss bra

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Får lite speltid i Finland

MoDo Hockey > Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
Rytter:
Jepp och vi ligger plus 4 mål på PP+BP slagna av endast HV och AIK om jag kollat rätt.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Doftar köp lång väg

MoDo Hockey > Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
{8384}:
Ja tycker vi gör en bra 3 period inte flashigt men stabil

MoDo Hockey > Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
jonsson:
Jag tycker det finns tendenser till att det blir bättre, högre pucktempo och mer direktskott men fortfarande svalt.

MoDo Hockey > Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
Rytter:
Numer leveras störigt nog inga kartor, däremot kan få stats. På avslut från slottet men inte för individuella matcher

MoDo Hockey > Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
Tarasov:
Jag skall tillägga att jag tror ändå på helt ok placering p.g.a att vi är välorganiserade.

MoDo Hockey > Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
{8384}:
Det har sett ut såhär sedan Sveningsson/Ohlsson försvann. Vi lämnar en kedja i handikapp med 4, inget fel på killarna var för sig men de orkar inte hålla pucken i anfallszon ytan det handlar mest om att överleva.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Verkar inte gå så bra, söker egentligen en poäng maskin men budde- Tanner - Sebbe i 3 vore en rätt
Bra kombo tror jag. Sen
Mannberg - Sylwander- OP i 4

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Ja vi blir iaf mkt svårslagna 😂

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Kanske i Januari ser som sagt gärna att laget är såpass fullt att Max T är 13 forward eller t.o.m. 14.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Dags att sluta använda myntfacket!

MoDo Hockey > Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
Werner:
Ja godkänt ;)

MoDo Hockey > Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
Werner:
Tack för info vill minnas att vi även hade kämpigt med dem när vi kom 2 i allsvenskan.

MoDo Hockey > Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
jonsson:
Får en känsla av att Almtuna brukar vålla oss problem.

Fotboll > Sv: Vmkval
puffe:
Vi har haft medstuds sedan Janne tog över rätt naturligt med lite motstuds nu. Men vi lär iaf få kvala

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}:
Yes jämför med exv Wernblom som jag ligger runt 9 % i skott i mål, samt 5 i CF

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Ja det var en förhoppning och skönt för framtiden, tycker det varit en oroande trend de senaste 3-4 matcherna men Tex har räddat oss. Förhoppningsvis är Sebastian tillbaka på Fredag tror det kommer göra mkt. Kul intervju med Bernhardt fö

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Victor verkar ha gjort med U landskamper iaf

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Oscar Öhman minns jag att att han hade god offensiv potential och läste spelet bra, vill däremot se produktion hela säsongen i nuläget är skottprocenten väldigt hög men visst gör han 30 mål är det inte så mkt att tveka på. Lite osäker fortfarande men absolut något att ha koll på. Vad det gäller brorsan tror jag man skall ta in Ztorkens åsikt :):) Tycker inte Victor är särskilt bra på allsvensk nivå.


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Huge:
Ja den ”välvillige läsaren” lyser ibland med sin frånvaro.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västerås 2021-11-09
Nucky:
Har själv lite svårt att avgöra uppsidan men absolut en framtida SHL-back.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västerås 2021-11-09
KB:
Vi ligger plus 3 på PP/BP endast slagna av Björklöven som ligger plus 4 och HV plus 8. Så man kan säga att våra special teams tillhör ligans bästa 🦾🦾

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västerås 2021-11-09
Confusius:
En kul detalj lägger man ihop målnetto PP+BP så ligger vi plus 3 vilket är rätt bra, bättre än exv Karlskoga som har plus 2

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västerås 2021-11-09
Frontschwein:
Lite småroligt att du blir efterlyst efter varje bra match som Tex gör, och du gör avbön varje gång tyder på en i HS-sammanhang ovanlig ödmjukhet 😀

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västerås 2021-11-09
Heyerdal:
Bra och vinna trots att det inte är vår dag. 75-150 i skott de 3 senaste matcherna och 6p är bra men håller inte över tid.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västerås 2021-11-09
{5647}:
Vi har 9-1 i skott på första 10. Efter det är det 31-14 till VIK kanske inte utspelade men vi tyvärr för lite att säga till om, samtidigt är vi välorganiserade vilket är positivt.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
S-vikaren:
Hoppas vi är bättre än Västerås ikväll då!

· 199 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE