Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 200 ·
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
3p är bättre än snack!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Jon jobbar helt enkelt för lite.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon:
Jo men Foppa var absolut världstopp på den tiden, tycker det är en skillnad.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Jag håller med såvida inte Anton verkligen röjer i allsvenskan i någon annan klubb tidigare, så är det bäst
Att Anton kör på någon annanstans

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Såg inte matcherna men 7p på 11 matcher. Gissar att han tillhörde andrakedjan. Bra i PP vi skulle få en direktskytt till höger av mkt hög allsvensk klass. Men litar på att Gradin är full av bra idéer

MoDo Hockey > Sv: Silly season
JoseGonzales:
Aaaa han är bra på att köpa, tror ändå att vår förmåga att dubbla buden i kombination men lite mindre konkurrens men ändå en hög placering kan locka.


MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Tydligen skall Bratislava ställa in säsongen enligt Vikfancentral. Tor Immo är alltid intressant vi skulle få en bra skytt i PP

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Med mer tid menar jag att han sannolikt inte bara har Modo Channel att fokusera på.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen:
Härligt bara att hämta hem sen då

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Odeen Tufto/Jacob Olofsson och ja kanske Tim Söderlund eller Lars Bryggman .... lättviktare men mkt skicklighet

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Heyerdal:
Viktor Liljegren lånas ut till Västervik.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva:
Ja det var 9 dagar sen det var match så det tycker jag är fullt rimligt, sen har Jon barn så kanske varit sportlov i veckan. Man kör uppsnack och eftersnack när det är hemmamatcher och lite intervjuer med spelare,tränare inför match. Jon skall dessutom täcka all kommunikation inte bara MoDo Channel. Sen har jag full förståelse för andra människor har andra önskemål

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon:
Jo absolut men tycker att vi får ge Jon lite tid, även i början kritiserades Modo Channel. Tycker jag får bra valuta för de 79 kr jag lägger på kanalen.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava:
Jag tror på Jon men har dock fått vara där rätt kort tid änsålänge så tänker iaf ge honom lite tid.

Försnacket inför varje match är en väldigt bra idé!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Heyerdal:
Ja tolkade det som att han är tillbaka nu mot Västerås

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Det finns lite olika spår att gå, och laget känns rätt så flexibelt. Exempelvis kan Sebastian O i princip spela i alla 4 kedjor, samma gäller Tanner. Men prio 1 bör vara någon som kan vara skytt i PP helst till vänster men även till höger går bra.

Men samtidigt så blir en Bryggman ledig tycker jag man skall gå efter honom om allsvenskan är aktuell. Någon gång i februari önskar jag 14 forwards plus div 1 gänget och juniorer.

För hade Lindewall poängfest i div 1 igår. Oscar N lirade inte så kanske med i vår trupp på tisdag.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Matchen 1-2 borta mot Malmö i slutspelet 99, min första hockeymatch live fö. Tror Påhlsson gjorde 1-0
Spelaren : Emil Pettersson

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Steken84:
Helt enig mkt bra lösningar båda två.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Hört att det är lite sisådär med träningsfliten, men annars intressant en gång i tiden iaf.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Modano:
Är Svenningsson skadad tycker jag definitivt Liljegren kan ta hans plats bredvid Erik och Dansken. Vill ni bli av med Olofsson tar jag gärna honom och Max T bli 13 forward.

Sen vill man ha en högerskytt men ser gärna j20 spelarna får gå ner och hjälpa J20 verkar behövas

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Jo men jobbar med förenklingar.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Nerskickad till Echl

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Förresten vad skull ni ge Gradin för råd om han ringde och fråga? Utgå ifrån att skadan med Svenningsson är allvarlig.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modano:
Grattis till segern idag! Antar att det inte mildrar din kritik men känns iaf bättre! Värva minst 2 forwards plus släpp Olofsson till oss.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa:
Bonus för att jag älskar dig 🥰

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Kanon det får bli avslutningsorden i denna dagslånga diskussion, vill man fortsätta får man ta det i bubbla.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok:
Inte illa men skulle nog säga att det matchas av OS 2010.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok:
OS eller CC med alla de bästa?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Man kan kosta på sig att räkna Weinhandl då blir det 6

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8879}:
Hahaha jag kan ju inte själv låta bli 🤪

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok:
OS 2010 5 utespelare i truppen rätt många med tanke på att alla de bästa var tillgängliga. Tvivlar på att Björklöven har haft fler in CC turnering eller OS med alla bästa tillgängliga eller ens en VM turnering på 80 -talet

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8879}:
Tycker helst vi kan avslutar ämnet för det är en neverending story men kanske funkar i bubbla sinsemellan för de som vill. Men antar att vi får dras med detta till nästa match

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Kattguld måste vara bra innehåller både katt och guld

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok:
Jodå var rätt många, en del var rätt kortlivade dock. Varför kör du själv med översittartendser när du ogillar det?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Gillar den verkligen

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Btw både Karlqvist och Dahlén tycker jag såhär inledningsvis på säsongen är bra exempel på att det kan vara bra att ta ett extra och dominera på en nivå innan man kliver upp.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok:
Exv dök inte Björklöven användare upp här förrän er rekordsäsong helt tyst i alla andra år, så dyker man plötsligt upp när man har ett övertag i serien och gör en den bästa säsongen ett allsvenskt lag någonsin gjort. Skulle nog säga att det snarare är en beteende som kännetecknar personer med översittartendenser, därmed inget sagt om specifika användare här.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok:
Gott så, visst finns det översittartendser härinne men skullle nog säga att de ändå är i minoritet. Det bästa sättet är att inte falla in i samma spår även om det såklart är frestande. Någonstans tror jag att det finns lika många dåliga i alla läger men olika faser som lockar fram olika typer. Det finns exempelvis ingen anledning att skriva Sopa till KB65 i senaste inlägget, om argumentet han har är dåligt är det väl bara att slänga upp ett bättre själv. Nu skall jag gymma 😀

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok:
Tänker inte svenska språket utan som gäst i boken, men varför byter du laglojalitet och hävdar dig vara timråsupporter när det hittills verkat som att Björklöven är ditt lag?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok:
Tycker du skriver ok i övrigt, men man blir rätt tveksam till att en användare helt plötsligt får en annan laglojalitet men det är inget brott i sig.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok:
Var det annorlunda här?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok:
Timrå eller Löven?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok:
Umeå är bara rondeller och kisskonst ;)

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Skall jag snacka skottkartor?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Ja gärna för båda

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Knafus:
Både Johan Olofsson och Lars Bryggman får tunt med speltid i Malmö. Kan säga att Johan Olofsson är riktigt intressant är rätt säker på att han skulle kunna bära en offensiv roll bra. Oöm, men kanske andra SHL-klubbar vill ha honom. Även Bryggman är intressant men gissar att andra SHL lag kommer vilja ha honom.

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Gillar Oskarshamns bygge känns som ett gediget hantverk av både sportchef och tränare.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Gillar att man förlänger man gör det man kan i ett tidigt skede

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Myntfacket!

· 200 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE