Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 202 ·
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
NuMo:
Skönt med en 3, 22 p nu och lyckas vi knipa en 3 till så håller vi 100p tempo utan fungerande pp,

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
NuMo:
Jag hoppas vi kan komma up och trycka på i 3

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
NuMo:
Han lät drömsk när han fick nämna Elliot Timander

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Lunkz:
Verkar vara stark i kroppen

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Bad_Brett:
Ja och på det börjar han coacha div 2, jobbar sig uppåt i sig imponerande.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Lunkz:
Absolut gör det det väldigt bra

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Lunkz:
Gedigen arbetsinsats, tog emot en tackling mkt bra verkar hård i kroppen.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Idbyn:
Pepsi pga snyggare logga än Coca-Cola! Men borde tagit troccadero

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
S-vikaren:
Ja i första matchen fick vi lära oss att Västerviks är bättre 😀

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
{6870}:
Byter till vanlig läsk själv

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
{6870}:
Tarasovs ande vilar över laget

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Soulless:
Nämen gratulerade ert mål!


MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Soulless:
Ja grattis

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
jonsson:
Ett mål i sann Tarasovanda....

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Werner:
Tycker mig se honom där hela tiden

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Soulless:
Ja usch, tur man är blandrasig då uppkommer aldrig den diskussionen. Dock problem med andra grupperingar istället!

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
ante08:
Ja vad är det ni brukar säga, detta är väl vår uppgift i allsvenskan 😂😂

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Costanza:
Som jag förstått Gradin så vill han att de dominerar i Div 1 för att blir aktuella för allsvenskan

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Silly:
Matchstart 20:30 upptäckte det precis

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tyler Durden:
Mikael Wiehe och Ace of Base här!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Du jag puffe skall fira shl platsen där under ordnade former

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Oskarshamn ser riktigt bra ut

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
{8384}:
Laddar upp med en sockerfri läsk och en påse ostbågar!!!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Jag tycker mig märka att de är lite slitigt för anfallarna nu

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Tror Mannberg kommer bli den eviga 22an han som skjöt upp oss i säsongens sista match! Såååå vackert!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Jo minns att du skrev det, bra omvärldsanalys 😀

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Knafus:
Ja svårt att jämföra, och håller i stort sett med dig. Med Karlin är vi väldigt välorganiserade. Skulle nog vilja lägga till Näsen men en smaksak.

Förra året var rörigt men tycker själv att årets trupp iaf är bredare än tidigare. Själv tyckte jag förra årets trupp var oerhört svag nästan som vår första säsong i allsvenskan.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Här pratar vi svin och korruption på riktigt!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sven Tuta:
Jäpp. Hoppas fö att MacM får kampera med Mannberg, han har fått dra ett tungt lass i 3 linan och skulle vara kul med lite offensiv potens där. Sen kan Ohlsson få hoppa in där och kedjan döps till bålgetingarna för det kommer gå undan
Woods - Vigge - Modigs
Svenningsson- EJK - Aagaard
Mannberg - MacM - Ohlsson
Sylwander- Max - OP

När alla nu kommer vara friska vilket inte lär vara särskilt ofta

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Jag tror de är lika intelligenta som mig i varjefall, de måste också få vara enögda och färgade i största allmänhet.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Tydligen skall han ha varit väldigt mån att yngre spelare och spelare lite längre ner i hierarkin skulle trivas. Boorken nämnde det in någon obskyr pod

MoDo Hockey > Sv: Silly season
hockey_21:
Jag tror man låter juniorerna + Tjernström vara avlastning som får gå in vid särskilda tillfällen och med specifika uppgifter, i nuläget är det det bästa sätter att vinna matcher.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Kan bli en Tarasovfavorit

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tigerhjärta:
Jo det blir så och också svårt att avgöra när man skal byta nivå, men som sagt lär iaf vara minst en bra allsvensk spelare. Förhoppningsvis en målskytt.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Lär då gå in med EJK och Aagaard.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Spännande Gradin verkar se nåt hos honom.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tigerhjärta:
Är det en speluppläggartyp?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Till saken hör att väldigt få härinne trodde att Rosdahl var redo även när han lämnade ;)

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tigerhjärta:
Tackar, han gör iaf vårt
Lag starkare och har möjlighet att få styra pp

MoDo Hockey > Sv: Silly season
puffe:
Tror på seger x 2 nu när Mannberg är klar

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Det är så men min helg blir förstörd!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Ja lite småsegt hade känt mig rätt trygg om vi gått in med dem inför matcherna

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Hoppas på Schweiz för Karla och minst 10 mille netto säsong.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Rosdahl/Olofsson/Karla/JJ ligger alla top 25
I SHLs poängliga. Kan inte Oskarshamnsanvändaren jag hade en dispyt med i våras bara komma hit och säga.....”du hade rätt”


MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Ja och dessutom lite lättare att locka hit folk.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein:
Ja därför passar vi så bra på våra temadagar där du jag och Modano träffas för att prata känslor över ett glas varm hallonsaft samt hemgjorda våfflor med hjortronsylt och grädde!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Ja man skall inte komplicera saker

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Jag gillar Leksand du får trösta dig med det :)

· 202 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE