Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 203 ·
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Just där tror jag att BH på olika sätt valde att göra sig omöjlig. För man hamnade i en rätt pissig sits när det gällde rekrytering, hade BH inte valt att skriva nytt i januari hade säkerligen Karlin varit på plats en säsong tidigare. Men inte sannolikt att BH skrivit med Leksand så eftersom de riskerade att åka ut, grejen är att kanske även satte Glader i en rätt knepig sits.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:
Min känsla är att det blivit något tjafs med klubbledningen oklart vad

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Han flikade in att de han arbetat närmast med där hade han kvar relationen, jag tror exv att styrelsen/widebro inte är så nöjda och den relationen är bränd. Däremot kanske han har lite kontakt rent privat med Styf/Målvaktstränare och Tobias Enström vad det verkar.

MoDo Hockey > Sv: Västervik - MoDo 2021-10-26
puffe:
Ang Karlin så är det när nog alla som än så länge håller med.

MoDo Hockey > Sv: Västervik - MoDo 2021-10-26
Tarasov:
Fö skönt med Näsen/Bernhardt kommer vinna många poäng åt oss

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Saknas högerskytt. Får bli Lars Jansson

MoDo Hockey > Sv: Västervik - MoDo 2021-10-26
Werner:
Det var inte riktat mot dig utan känner att jag då och då måste visa att det inte råde konsensus kring Svenningsson/Hasa mfl

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Är lite orolig inför dubbelmötet om både Ohlsson och Svenningsson är borta. Tunt värre på Fw sidan. Läge att bränna ett lån

MoDo Hockey > Sv: Västervik - MoDo 2021-10-26
Färdkost:
Det är lugnt man blir snabbt förlåten härinne!

MoDo Hockey > Sv: Västervik - MoDo 2021-10-26
Färdkost:
Tack för info!
God chans att det blir fred.
Hög risk att det blir krig.

Det är det folk hänger upp sig på välkommen iaf!

MoDo Hockey > Sv: Västervik - MoDo 2021-10-26
Bad_Brett:
Skiljde 2p, vilket skulle kunna svänga snabbt, ja eller så såg du det du ville se. Man kan ju också hävda att detta är en av få matcher där vi förlorar skotten...

MoDo Hockey > Sv: Västervik - MoDo 2021-10-26
Werner:
Svenningsson har blivit någon form av ”hackkyckling” på forumet. Låg i topp i poäng, blockade skott, tacklingar och corsi innan skadan.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Vi leder 2-1 😂

MoDo Hockey > Sv: Västervik - MoDo 2021-10-26
Olle Liss:
Är den obligatorisk? Misstänker att det inte finns något i Vvik

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
HV71 har trots allt fått ihop ett rätt så bra lag 😂

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Gillar Leksand jag! Dock ej vad Hellkvist gjorde men nu har vi demontränaren Karlin som med 95% säkerhet för upp oss iår.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7639}:
Tillämpande redde inte ut vissa saker själva, vet inte hur Leksands ansökan såg ut eller omständigheterna bakom men kan som sagt se att vissa saker blev fel av misstag.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Linus verkar ha får 14-15 min på senare tid så tror inte han är aktuell. Tar Timrå in något nytt så tror jag vi kan ligga bra på till på både Liljegren och Walterholm

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Idbyn:
Sniff sniff...... det doftar köp det doftar Tim Söderlund

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7639}:
Leksand är nog inte särskilt ensamma om göra fel med stöden, och det är väldigt lätt hänt att det blev fel där.

MoDo Hockey > Sv: J F Ks allsvenska tips
{5647}:
Känslan är att journalisterna har ett rätt bra medel

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jessy:
Tycker inte det är några större problem, hockeyn har funkat så länge rätt så man får hitta andra vägar att bygga ett vinnande lag.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Även om han inte är toppklass i allsvenskan så ser det intresssant ut statistiskt sett. Tim Söderlund har heller inte fått någon speltid

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Domsjö:
Ja ostbricka såklart

MoDo Hockey > Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
{9287}:
Taaaaaaaaack!!!!


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}:
Såg att farsans gamla favorit Explorer finns på Petflaska numer, episkt.

MoDo Hockey > Sv: J F Ks allsvenska tips
Nucky:
Går bra för dig bror 😁😛

MoDo Hockey > Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Bad_Brett:
1: kan faktiska sakna Björn, gillade honom. Men långsiktigt är Karlin bättre för MoDo
2: nä
3: Gör det bra i andrakedjan hos Rögles J20

MoDo Hockey > Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Gusse:
Spelar inte så stor roll viktigt att kunna städa av sådana här matcher

MoDo Hockey > Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Heyerdal:
Sannolikt säkerhetsgrej man vet inte men kör hjärntrsppsn ändå

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Inte så enkelt när man går upp att bygga lag, vilket vi lär erfara nästa år!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik:
Ok FA kanske inte är”elit” samtidigt så är inte materialet så mkt bättre än att man kanske kan klara 11-12. Det första året är svårt sen har ni dessutom vid något tillfälle sagt att ni inte tänker riskera ekonomin vilket även det är klokt. Med det sagt värva 2 st nu så ni kan skicka Walterholm😀😀

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Ja måste erkänna att jag ryktes med och stod på deras sida i början men börjat gå åt andra hållet

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Har ett förslag.... låt nuvarande kedjor rulla plocka in
Budish + Söderlund

Alltså
Budish - Vigge - Söderlund

Nu skall ju Budish och Söderlund vara tillgängliga men det är inget problem 🤪

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Svanru:
Oskarshamn ser gedigna ut, tycker det är kul då det verkar finnas mkt skicklighet i ledarstaben.

MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
Rytter:
Jäss men tror vi fixar det även med nuvarande trupp

MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
jonsson:
Prova om sändningen från matchen ligger kvar på Cmore

MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
Rytter:
5 matcher kvar hoppas vi kan få med oss 11 p till på dem skönt att ligga kring 25p per kvartal

MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
Gavelo:
Bra sådana här inlägg behövs när vi vinner, sköter det när vi förlorar!

MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
dempa:
Ja och upplever en intellektuell skärpa

MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
KB:
Söderström som intervjuare..... vilket kap!

MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
{8384}:
Viktig seger och stabilt. Skall bli spännande att se hur bra laget är i februari in med två forwards.

MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
puffe:
Du och jag är ett team tror alltid på seger

MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
puffe:
Västerås brukar vara rätt roliga matcher, gillae fö Västerås som stad. Arbetarstad

MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
KB:
Norén skall vara lovande

MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
{8399}:
Helmer Styf och Jakob Norén från J20 följer med

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva:
Inte sett så mkt SAIK men misstänker att JJ är sådär smygbra som bara han kan


MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
{8384}:
Vinst om de kedjor man går på orkar

· 203 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE