Historik
Föregående · 213 · Nästa
Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
{8839}:
Nästan givet att Lewandowski pytsar in en per match, skönt att Forsberg dunka in en till
Nästan givet att Lewandowski pytsar in en per match, skönt att Forsberg dunka in en till
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB: det är väl inte annorlunda än tidigare dvs 2 forwards innan man återsamlas och en till innan serien startar
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Du har nog rätt där, men då hoppas jag att den som kommer in matchar Macm/EK för det behöver vi om vi skall utman om topp 5
Du har nog rätt där, men då hoppas jag att den som kommer in matchar Macm/EK för det behöver vi om vi skall utman om topp 5
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Har för mig att han nämnde att Erik/Tanner tillkommande får göra upp om 1-3 men det beror kanske på vem man får in. Han kan ju få en roll i både PP/BP och därmed vara rätt viktig även om han är 3.
Har för mig att han nämnde att Erik/Tanner tillkommande får göra upp om 1-3 men det beror kanske på vem man får in. Han kan ju få en roll i både PP/BP och därmed vara rätt viktig även om han är 3.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Vi är rätt beroende av att de 3 som tillkommer går in i topp 2 bland forwards
Vi är rätt beroende av att de 3 som tillkommer går in i topp 2 bland forwards
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Vi är rätt beroende av att de 3 som tillkommer går in i topp 2 bland forwards
Vi är rätt beroende av att de 3 som tillkommer går in i topp 2 bland forwards
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
X - X - Aagaard
X - EK - Modigs
Ohlsson - Macmaster - Svenningsson
Sylwander - Max T - OP
En rätt bra bas gäller att hitta rätt, synd att inte Karla stannade. Tror Aagaard får en monstersäsong.
Backsidan
Wahlberg- Näsen
X - Hasa
Dahlroth - X ( alternativt Styf/Arvidsson/Lovric
Bra bas även där känns lite spetsigare än vår FW sida, men gärna en kanon till. Kanske Linus N
X - X - Aagaard
X - EK - Modigs
Ohlsson - Macmaster - Svenningsson
Sylwander - Max T - OP
En rätt bra bas gäller att hitta rätt, synd att inte Karla stannade. Tror Aagaard får en monstersäsong.
Backsidan
Wahlberg- Näsen
X - Hasa
Dahlroth - X ( alternativt Styf/Arvidsson/Lovric
Bra bas även där känns lite spetsigare än vår FW sida, men gärna en kanon till. Kanske Linus N
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}:
Kan Macmaster gå in mellan Ohlsson/Svenningsson har vi en väldigt bra 3 lina vi med, men då måste det in något från lyxbutikerna i topp-2.
Kan Macmaster gå in mellan Ohlsson/Svenningsson har vi en väldigt bra 3 lina vi med, men då måste det in något från lyxbutikerna i topp-2.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Just bröderna Davidsson är perfekta i en 3 lina tror jag gissar att det är tänkt så.
Just bröderna Davidsson är perfekta i en 3 lina tror jag gissar att det är tänkt så.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Det tråkiga är att man missar spelare man annars kunde budat på, spelaren tar noll risk.
Det tråkiga är att man missar spelare man annars kunde budat på, spelaren tar noll risk.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rico01:
Ett kollektiv? Du får ett svar som du bedömer som fjortisvar som inte gillas av någon annan. Vi är såklart glada över alla peppande tillrop från timråsupporters i vår bok ber kollektivt om ursäkt för att vi inte klarar av att återgälda vänligheten. Tycker det fungerar utmärkt att diskutera det jag är intresserad av här, lagbyggen spelare strategier etc oavsett lagtillhörighet. Så vad vill du diskutera ang vår silly om du nu vill diskutera på ett vettigt sätt?
Ett kollektiv? Du får ett svar som du bedömer som fjortisvar som inte gillas av någon annan. Vi är såklart glada över alla peppande tillrop från timråsupporters i vår bok ber kollektivt om ursäkt för att vi inte klarar av att återgälda vänligheten. Tycker det fungerar utmärkt att diskutera det jag är intresserad av här, lagbyggen spelare strategier etc oavsett lagtillhörighet. Så vad vill du diskutera ang vår silly om du nu vill diskutera på ett vettigt sätt?
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Inleds med Rambo 3 får han slåss med talibanerna mot ryssnarna! Sen skall jag läsa Anna Karenina av Tolstoij! Glad semster bror!
Inleds med Rambo 3 får han slåss med talibanerna mot ryssnarna! Sen skall jag läsa Anna Karenina av Tolstoij! Glad semster bror!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Än så länge upplever jag Tim W mer som en spelare som hänger med på andras produktion än skapar något själv. OSL kunde tidigt göra saker själv men saknade kanske styrkan.
Än så länge upplever jag Tim W mer som en spelare som hänger med på andras produktion än skapar något själv. OSL kunde tidigt göra saker själv men saknade kanske styrkan.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Änså länge finns det fortfarande rätt bra namn lediga på centersidan har vi exv
M Davidsson
Forsbacka- Karlsson
Dan Pettersson
Om vi talar svenska centrar på det finns K Jones med erfarenhet av allsvenkan. När det gäller yttrar så har det inte kommit besked från Harju än så är hoppfull. Vilket betyder två in de skall vi kunna lösa. På backsidan finns många spännande namn lediga än.
Änså länge finns det fortfarande rätt bra namn lediga på centersidan har vi exv
M Davidsson
Forsbacka- Karlsson
Dan Pettersson
Om vi talar svenska centrar på det finns K Jones med erfarenhet av allsvenkan. När det gäller yttrar så har det inte kommit besked från Harju än så är hoppfull. Vilket betyder två in de skall vi kunna lösa. På backsidan finns många spännande namn lediga än.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
S-vikaren:
Ingen aning men Gradin har nämnt flera ggr att man vill ha mkt speltid så det kanske minskar antalet platser.
Ingen aning men Gradin har nämnt flera ggr att man vill ha mkt speltid så det kanske minskar antalet platser.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nisse på Mon or: Jag tror att vår 4-kedja var klar relativt tidigt, sen skulle man visserligen kunna köra honom som 3 center men där tror jag man siktar på något mer beprövat.
+ 3
Leksands IF > Sv: Silly season
Signature:
Tycker många klubbar klarat sig överraskande bra, kombination av ”soffbiljetter”, extra insatser från sponsor och statliga stöd. Bra jobbat
Tycker många klubbar klarat sig överraskande bra, kombination av ”soffbiljetter”, extra insatser från sponsor och statliga stöd. Bra jobbat
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Ser gärna att nordamerikanerna är lite yngre, såvida inte de är beprövade i ligan exv Jones från vvik
Ser gärna att nordamerikanerna är lite yngre, såvida inte de är beprövade i ligan exv Jones från vvik
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Enligt Madhawk var han bränd i Sverige framöver, ingen aning om varför.
Enligt Madhawk var han bränd i Sverige framöver, ingen aning om varför.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hockeyleksing:
Det jag gillar med allsvenskan är framförallt de mindre klubbarna typ Västervik/Tingsryd och Pantern på sin tid. Små resurser ideella krafter och kan ändå vara med och tävla i en tv-sänd liga. Jag idealiserat säkert lite men det får mig att tänka på vaktmästarn som ser till att planen är tänd en timme extra för att barnen skall få spela, eller någon eldsjäl som tvättar föreningens alla kläder en fredagkväll osv.
Rent spelmässigt känns det som att man får se de första staplande stegen i många karriärer, vilket är rätt trevligt. Faktiskt även starten för många klubbar av årets topp-6 i SHL var 5 av 6 lag inte SHL-lag för 15 år sen. Topp 3 var knappt det för 10 år sen. Så på många sätt är ligan starten på något.
Det jag gillar med allsvenskan är framförallt de mindre klubbarna typ Västervik/Tingsryd och Pantern på sin tid. Små resurser ideella krafter och kan ändå vara med och tävla i en tv-sänd liga. Jag idealiserat säkert lite men det får mig att tänka på vaktmästarn som ser till att planen är tänd en timme extra för att barnen skall få spela, eller någon eldsjäl som tvättar föreningens alla kläder en fredagkväll osv.
Rent spelmässigt känns det som att man får se de första staplande stegen i många karriärer, vilket är rätt trevligt. Faktiskt även starten för många klubbar av årets topp-6 i SHL var 5 av 6 lag inte SHL-lag för 15 år sen. Topp 3 var knappt det för 10 år sen. Så på många sätt är ligan starten på något.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KulaShaker:
Ser inga problem med, det ger lite luft för det egna kapitalet.
Ser inga problem med, det ger lite luft för det egna kapitalet.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Inte ovanligt särskilt i kristider, vi skulle nog kunna skriva upp värdet på arenan.
Inte ovanligt särskilt i kristider, vi skulle nog kunna skriva upp värdet på arenan.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Tänker att de är mer att han inte vill vara där om han skall gå 8-10 min match
Tänker att de är mer att han inte vill vara där om han skall gå 8-10 min match
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Randy Marsh:
Då har FHC helt plötsligt 15 fw, kanske man kan locka Niederbach lär vara given topproll hos oss.
Då har FHC helt plötsligt 15 fw, kanske man kan locka Niederbach lär vara given topproll hos oss.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon:
Det blir så om googlar ”Modo Adam Brodecki” vet inte riktigt varför. Men du kan byta till i princip vilken spelare som helst
Det blir så om googlar ”Modo Adam Brodecki” vet inte riktigt varför. Men du kan byta till i princip vilken spelare som helst
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Gradin nämnde att det inte var något uttalat och EK/Macm och tillkommande skulle få göra upp om 1-3 center
Gradin nämnde att det inte var något uttalat och EK/Macm och tillkommande skulle få göra upp om 1-3 center
Föregående · 213 · Nästa



Två assists på Kulesevski bra kväll