Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 214 ·
Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
Tarasov:
Synd att inte Berg satte sin chans då hade vi vunnit!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nucky:
Ser gärna en ”färdigare” 3 center men han har haft Karlin som då kan bedöma på ett annat sätt.

Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
{8399}:
Janne verkar vara en kanonkille och har koll men väldigt knepigt byte.

Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
eltifoso:
Det är en fröjd att se Albert spela, mkt smart spelare

Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
{8399}:
Ja skönt att vi överlevde. Hoppas man kan få till lite fler anfall, tycker Emil F är riktigt bra även utan boll

Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
{8399}:
Nu kör vi!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Laken:
Om jag inte minns fel så fick du skit för att du tyckte att det var konstigt att så många spelare lämnade MoDo, med facit i hand så lyckades de flesta som lämnade MoDo rätt bra högre upp.

Men du har såklart rätt i att det gäller att ha spelare som vill uppåt i karriären, men det påståendet har jag svårt att tänka mig att du fått skit för.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Lär få erbjudanden från SHL

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Jag skull inte ha något emot det men då vill jag ha 3 forwards in
X - Macm - X
X - EK - Modigs
Ohlsson - Aagaard- Svenningsson
Sylwander- Max - OP

Men hittar man en center till vore det bra för det är skönt men 5 centrar i truppen så man inte blir tunn sen

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Tredjecentern är förhoppningsvis i nivå med Erik K och Macmaster, helst beprövad på allsvensk nivå alt europeisk men det kan bli svårt å andra sidan är det beprövat på kanterna där med Ohlsson plus Modigs/Svenningsson eller vad det nu blir.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Falkartikeln var länkad tidigare men ett perspektiv på klubbarnas jakt kan vara bra

Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
mattias - 74:
Går bra för Belgien iallafall

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik:
Ja framförallt Karlin, Gradin har lite mer att bevisa men tycker dragen hittills är bra

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Damlaget
Costanza:
Budgeten har ökat med 500 tkr detta år, en bra signal

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik:
Ja vi kan ju början med att sluta slåss för att undvika kvalet toll div 1

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik:
2 centrar och två forwards, plus två backar. Sen kanske någon back till om Viklund inte kan spela till hösten, det sista är inte kommunicerat utan mer vad jag tror.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik:
Tror ni klarar er undan kval, gissar att ni lyckas få till det med någon spetsforwaed till.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Tveksam är dessutom inte i högstaligan i något sport så man kan vara populär ändå!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Modoiter älskar Modano
Timråiter älskar Costanza

De binder oss samman

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Ja det går inte en dag utan att man reflekterar över reportagen 😀

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
De är fascinerade över att så många stora spelare däröver kommer från samma källa....MoDo!!!

Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
mattias - 74:
Vi har en rätt bra bas, mittback i Lindelöf, kreatör i Forsberg plus bra offensiva spelare som Isak/Kulesevski. Men många bra lag i em, hoppas på Kvart.

Förresten räcker det med ett billigare cmoreabb för att kunna se alla matcher?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}:
Jag är också förvånad här.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Ja miss av mig tog ut lite i förskott se inlägg nedan 😉

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21:
Miss av mig tänkte på vår SHL-omsättning något år för tidigt ;)

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal:
Skulle tro att vi sannolikt har 10+ redan nästa år

IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales:
Bra till vänster i PP

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Denna är iaf tillgånglig varit upp tidigare

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
En som Gradin säkert har koll på, bra ålder. Kanske något ung för att se Europa som ett alternativ

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sputnik:
På allsvensk nivå är det hög klass, men AIK är kanske i förarsätet där.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9108}:
Grattis stark jobbat🎉🎉👏🏻👏🏻

MoDo Hockey > Sv: Silly season
puffe:
Nej det är per automatik

MoDo Hockey > Sv: Silly season
jonsson:
15 om jag inte minns fel

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Chuck kanske?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Killen är grym, är bättre än många journalister och fantastisk bevakning.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
SKiLMY:
Vikfancentral har skrivit om det

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Har vi en C sidan med
Macmaster
EK
Girard

Tror jag det kan bli bra kanske att de tar en 10 - 15
Matcher innan han kommer igång. Gissar att Björklöven ligger bra till här. Fri tillgång till Paprikchips.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sputnik:
Ja tänkte lite så och då behöver ni centrar för att det skall bli aktuellt ;)

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Viktor Fasth lägger och förtjänar en hyllning, div 2 som 20 åring och hela vägen till NHL där han tråkigt nog aldrig tog en förstaspade. Men som sagt fin karriär.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Padrone78:
Ja Adam är en fiende här🎉

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Tror det är iaf 17

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Padrone78:
Tack bror är iinte ekonom ;)

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Ja ca 180 m sen fördelar man kostnaden över tid så man minskar värdet varje år på tillgångarna, kan skriva mer men det räcker så tänker jag.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Hade inte riktigt koll på detta men det låter som att Peter bidrag och borgar för rätt stora summor här. Otroligt generöst.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jan-Erik :
Nej Hellkvistpengarna är inte där, de ligger sannolikt inte på denna säsong heller. Jag gissar att man lagt årets statliga som ”ordinarie intäkter” eftersom de ersätter publik.

Antar att gåvorna är extra höga iår.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Lär nog hamna i Schweiz eller varför inte Timrå? Riktigt bra center

MoDo Hockey > Sv: Silly season
MorganaLefaey:
Ja det blir tunnt om din tolkning är korrekt, se gärna att Osar N/Lindewall är forward 13/14.

Gradin säger två forwards i förstaläget och sen väntar man med en till hösten. Tolkar det som 3 forwards till. Tror också att det är en back utöver Wahlberg men det har jag inget fog för.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
MorganaLefaey:
Två forwards varav en center, gissar att Harju är forward nr 3 och han ansluter i augusti.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gavelo:
Tycker det ser intressant ut men har ingen egentlig aning, lita på Gradin/Karlin. Man kan iaf läsa lite om honom här.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8879}:
2,7 m plus, rätt så bra

· 214 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE