Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 212 ·
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Wahlberg- Näsen
Bernhardt- Folin
Dahlroth- Hasa

Utvecklingsbart och stabilt, det kommer man långt på. Nu skall bara Timashov/Kellen Jones/Vecchione skriva på.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JanneG:
Det är silly season i regel vår absoluta höjdpunkt 😀

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Menar du raider?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Padrone78:
Två st är väl kanske mest för J20

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Ser att ni har 15 fw någon i riskzonen för att dumpas? J Berglund är väl en Bulanfavorit va?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Tror att Västerås är överskattade och Mora underskattade, Löven känns spontant underskattade men lurigt där. Tror även Vvik kan skrälla

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Timashov
Kellen Jones
Mike Vecchione

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Modano:
Ja deras tränare gjorde ett rätt bra jobb även förra året så det är absolut inte otänkbart. Gillar Johan Lindholm stark som en oxe i gymmet oxå.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Jo men det är inte så enkelt innan man får en vink om hur de tänker 😉

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Då kanske det blir så här då
Bernhardt- Näsen
Wahlberg - Hasa
Dahlroth - Folin

Rätt bra ålder på alla i gänget och bra jordmån att utvecklas i for Hasa/Bernhardt/Näsen....
Hädanefter blir det jag litar på Gradin.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Stabilt och bra, backlinjen fylld med vuxna spelare.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Det kan ju varit så att några vill ”hämnas” för hur vissa Brynäsare betedde sig när vi åkte ut iofs tråkigt ändå men det ”hör väl till” enligt vissa. Kan själva tycka det enklare om dessa supportar skötte sådant via pm.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Italienarna brukar vara stilföredöme när kommer till träningsjackor i fotboll men denna gången var de väldigt fula.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Hittade denna, tydligen endast på egen planhalva och inte mer än 2 skär.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Vet inte men det känns som att man vart lite försiktiga då man inte hade skydd själv

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Ajabaja inte vika undan i det fysiska spelet

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa:
Det är nåt charmigt med Bäckis

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Ogie Ogilthorpe:
Det kan ju ha gällt Nils Åman exv som är
Draftad av Colorado och tränas av BH

Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
{8399}:
Trion där framme är bolltrygga och kan spela i övrigt så är det anmärkningsvärt att vi tar oss så långt när vi är såpass dåliga med bollen. Så har det sett ut rätt länge, men å andra sidan så kompenserar vi med annat och det är inte fy skam att ta sig vidare från gruppen i både Em/Vm känns som vi får ut max av materialet.

Med
Lindelöf 26
Forsberg 29
Kulesevski 21
Isak 22
Så finns det en god framtid, kanske kan Svanberg kliva upp en nivå

Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
Sputnik:
Nä nu vinner vi vill se en kvart

Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
{8399}:
Quaison får kontra in den

Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
Olli Hahl:
Ja nu är läget prekärt

Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
{8399}:
Ja det är bara att köra på och hoppas att ingen kontring slinker igenom.

Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
{8839}:
Kör en 92 hörna nu, lyra mot straffpunkten...

Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
Tarasov:
Skulle bara kul om Lustig hämnades genom att nicka in en hörna vid första stolpen.

Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
puffe:
Nej det kan vi intw

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Han kunde iaf tänka sig allsvenskan, Mora är riktigt spännande.

Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
{8399}: jo håller med om det men tappar vi inte lite offensiv då? Tänker att man har Kulesevski/Emil på kanterna och Robin/Isak så får två centrala täta. Alternativt flytta in Emil men han gör sig rätt bra till vänster.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
P10Livgardet:
Nygren lånas ut till Wings

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Saleva:
Emil Wahlberg

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Men Gradins/Karlins system är det också lite mer konkurrens för juniorer att ta plats, man skall ta sig förbi en förstaårssenior och andraårssenior som samlat på erfarenhet från Div 1, tuffare än att få en plats, Lovric och Arvidsson gissar jag krigar hårt för sina platser det handlar om att kunna försörja sig på hockey framöver. Utöver det finns Styf som kanske t.o.m. kan knipa en backplats.

Hasa kommer bli en fin Motor i den uppställningen.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Tror han ersätter Ytterell

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Av drt jag minns så är det ett oerhört starkt nyförvärv, Bernhardt - Näsen är första backparet skulle jag gissar och Wahlberg- Hasa andra, det ger oss en rätt stark 4 med Dahlroth som backup. Bra balans också.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Det är rätt vettigt under försäsongen, då är man öppen för spelare som ev dumpas av SHL och dessutom får de yngre en rejäl chans i a-lags miljö.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
#13:
Ingen dum gissning. Micke Rosell twittrade att två st vart klara denna veckan så någon som har honom agent kanske

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
4 stämmer rätt bra med vad som kommunicerats tidigare. Och förutsätter att Viklund kan spela tänker jag.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Om det inte är någon från utlandet som skall plockas upp på Arlanda så kan vi gå till stockholmsklubbarna, i DIF hitta jag inget men i AIK/Södertälje fanns en del bland annat Erik Ullman som haft Karlin under 2 säsonger i Vvik

MoDo Hockey > Sv: Silly season
SKiLMY:
Det skulle jag tro!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
SKiLMY:
Utifrån texten får man nästan intrycket av att AB läst här
På HS😂

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Pga upphovsrätt får man inte klippa in hela artiklar från media. Försök referera eller sammanfatta.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius:
Ett rätt störande inslag i många städer nuförtiden

Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
Spock:
Nej det är sant men de rök oavsett:). Spännande framöver vi har eldkraft iallafall, tror inte Kulesevski startar i 8-delen men lagom till kvarten så.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey:
Det faller över från NHL gissar jag, och skall ha sin grund i ett rätt så starkt spelarfack. Vilket verkar logiskt då spelarna är de stora vinnarna, till fotbollens system med stora övergångssummor är jag så förtjust i det heller.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Prio från allsvenkan bör vara att nysignerade spelare inte kan plockas, i övrigt kan man diskutera avtalet som sådant men just den grejen är ”snedast”

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Som vanligt bara jag som tror vi går upp i år då? Känner en viss support från JFK också!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Absolut, skillnaden är att HV går in ”riskfritt” medan vi får chansa lite mer. Är spänd på vår 3 center det blir en nyckel.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Ja det låter bra inte långsökt att tänka att han skulle vara inblandad i MacMaster. Fler potentiella bollplank framöver.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen:
Madhawk har skrivit om Österrike för honom

Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
puffe:
Imponerande facit under Janne, slår ut Holland i Vm-kvalgruppen, skickar Italien i direktkval, för att sedan vara med och skicka Tyskland i gruppspel. Nu vinner man en grupp före Spanien.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Ja frisyren stämmer inte

· 212 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE