Historik
Föregående · 212 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JanneG:
Det är silly season i regel vår absoluta höjdpunkt 😀
Det är silly season i regel vår absoluta höjdpunkt 😀
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Ser att ni har 15 fw någon i riskzonen för att dumpas? J Berglund är väl en Bulanfavorit va?
Ser att ni har 15 fw någon i riskzonen för att dumpas? J Berglund är väl en Bulanfavorit va?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Tror att Västerås är överskattade och Mora underskattade, Löven känns spontant underskattade men lurigt där. Tror även Vvik kan skrälla
Tror att Västerås är överskattade och Mora underskattade, Löven känns spontant underskattade men lurigt där. Tror även Vvik kan skrälla
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Modano:
Ja deras tränare gjorde ett rätt bra jobb även förra året så det är absolut inte otänkbart. Gillar Johan Lindholm stark som en oxe i gymmet oxå.
Ja deras tränare gjorde ett rätt bra jobb även förra året så det är absolut inte otänkbart. Gillar Johan Lindholm stark som en oxe i gymmet oxå.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Jo men det är inte så enkelt innan man får en vink om hur de tänker 😉
Jo men det är inte så enkelt innan man får en vink om hur de tänker 😉
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Då kanske det blir så här då
Bernhardt- Näsen
Wahlberg - Hasa
Dahlroth - Folin
Rätt bra ålder på alla i gänget och bra jordmån att utvecklas i for Hasa/Bernhardt/Näsen....
Hädanefter blir det jag litar på Gradin.
Då kanske det blir så här då
Bernhardt- Näsen
Wahlberg - Hasa
Dahlroth - Folin
Rätt bra ålder på alla i gänget och bra jordmån att utvecklas i for Hasa/Bernhardt/Näsen....
Hädanefter blir det jag litar på Gradin.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Det kan ju varit så att några vill ”hämnas” för hur vissa Brynäsare betedde sig när vi åkte ut iofs tråkigt ändå men det ”hör väl till” enligt vissa. Kan själva tycka det enklare om dessa supportar skötte sådant via pm.
Det kan ju varit så att några vill ”hämnas” för hur vissa Brynäsare betedde sig när vi åkte ut iofs tråkigt ändå men det ”hör väl till” enligt vissa. Kan själva tycka det enklare om dessa supportar skötte sådant via pm.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Italienarna brukar vara stilföredöme när kommer till träningsjackor i fotboll men denna gången var de väldigt fula.
Italienarna brukar vara stilföredöme när kommer till träningsjackor i fotboll men denna gången var de väldigt fula.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Hittade denna, tydligen endast på egen planhalva och inte mer än 2 skär.
Hittade denna, tydligen endast på egen planhalva och inte mer än 2 skär.
Länkar:
Hockeyrelaterat
Hockeyrelaterat
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Vet inte men det känns som att man vart lite försiktiga då man inte hade skydd själv
Vet inte men det känns som att man vart lite försiktiga då man inte hade skydd själv
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Ajabaja inte vika undan i det fysiska spelet
Ajabaja inte vika undan i det fysiska spelet
Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
{8399}:
Trion där framme är bolltrygga och kan spela i övrigt så är det anmärkningsvärt att vi tar oss så långt när vi är såpass dåliga med bollen. Så har det sett ut rätt länge, men å andra sidan så kompenserar vi med annat och det är inte fy skam att ta sig vidare från gruppen i både Em/Vm känns som vi får ut max av materialet.
Med
Lindelöf 26
Forsberg 29
Kulesevski 21
Isak 22
Så finns det en god framtid, kanske kan Svanberg kliva upp en nivå
Trion där framme är bolltrygga och kan spela i övrigt så är det anmärkningsvärt att vi tar oss så långt när vi är såpass dåliga med bollen. Så har det sett ut rätt länge, men å andra sidan så kompenserar vi med annat och det är inte fy skam att ta sig vidare från gruppen i både Em/Vm känns som vi får ut max av materialet.
Med
Lindelöf 26
Forsberg 29
Kulesevski 21
Isak 22
Så finns det en god framtid, kanske kan Svanberg kliva upp en nivå
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
{8399}:
Ja det är bara att köra på och hoppas att ingen kontring slinker igenom.
Ja det är bara att köra på och hoppas att ingen kontring slinker igenom.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Han kunde iaf tänka sig allsvenskan, Mora är riktigt spännande.
Han kunde iaf tänka sig allsvenskan, Mora är riktigt spännande.
Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
{8399}: jo håller med om det men tappar vi inte lite offensiv då? Tänker att man har Kulesevski/Emil på kanterna och Robin/Isak så får två centrala täta. Alternativt flytta in Emil men han gör sig rätt bra till vänster.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Men Gradins/Karlins system är det också lite mer konkurrens för juniorer att ta plats, man skall ta sig förbi en förstaårssenior och andraårssenior som samlat på erfarenhet från Div 1, tuffare än att få en plats, Lovric och Arvidsson gissar jag krigar hårt för sina platser det handlar om att kunna försörja sig på hockey framöver. Utöver det finns Styf som kanske t.o.m. kan knipa en backplats.
Hasa kommer bli en fin Motor i den uppställningen.
Men Gradins/Karlins system är det också lite mer konkurrens för juniorer att ta plats, man skall ta sig förbi en förstaårssenior och andraårssenior som samlat på erfarenhet från Div 1, tuffare än att få en plats, Lovric och Arvidsson gissar jag krigar hårt för sina platser det handlar om att kunna försörja sig på hockey framöver. Utöver det finns Styf som kanske t.o.m. kan knipa en backplats.
Hasa kommer bli en fin Motor i den uppställningen.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Av drt jag minns så är det ett oerhört starkt nyförvärv, Bernhardt - Näsen är första backparet skulle jag gissar och Wahlberg- Hasa andra, det ger oss en rätt stark 4 med Dahlroth som backup. Bra balans också.
Av drt jag minns så är det ett oerhört starkt nyförvärv, Bernhardt - Näsen är första backparet skulle jag gissar och Wahlberg- Hasa andra, det ger oss en rätt stark 4 med Dahlroth som backup. Bra balans också.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Det är rätt vettigt under försäsongen, då är man öppen för spelare som ev dumpas av SHL och dessutom får de yngre en rejäl chans i a-lags miljö.
Det är rätt vettigt under försäsongen, då är man öppen för spelare som ev dumpas av SHL och dessutom får de yngre en rejäl chans i a-lags miljö.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
#13:
Ingen dum gissning. Micke Rosell twittrade att två st vart klara denna veckan så någon som har honom agent kanske
Ingen dum gissning. Micke Rosell twittrade att två st vart klara denna veckan så någon som har honom agent kanske
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
4 stämmer rätt bra med vad som kommunicerats tidigare. Och förutsätter att Viklund kan spela tänker jag.
4 stämmer rätt bra med vad som kommunicerats tidigare. Och förutsätter att Viklund kan spela tänker jag.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Om det inte är någon från utlandet som skall plockas upp på Arlanda så kan vi gå till stockholmsklubbarna, i DIF hitta jag inget men i AIK/Södertälje fanns en del bland annat Erik Ullman som haft Karlin under 2 säsonger i Vvik
Om det inte är någon från utlandet som skall plockas upp på Arlanda så kan vi gå till stockholmsklubbarna, i DIF hitta jag inget men i AIK/Södertälje fanns en del bland annat Erik Ullman som haft Karlin under 2 säsonger i Vvik
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Pga upphovsrätt får man inte klippa in hela artiklar från media. Försök referera eller sammanfatta.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius:
Ett rätt störande inslag i många städer nuförtiden
Ett rätt störande inslag i många städer nuförtiden
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey:
Det faller över från NHL gissar jag, och skall ha sin grund i ett rätt så starkt spelarfack. Vilket verkar logiskt då spelarna är de stora vinnarna, till fotbollens system med stora övergångssummor är jag så förtjust i det heller.
Det faller över från NHL gissar jag, och skall ha sin grund i ett rätt så starkt spelarfack. Vilket verkar logiskt då spelarna är de stora vinnarna, till fotbollens system med stora övergångssummor är jag så förtjust i det heller.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Prio från allsvenkan bör vara att nysignerade spelare inte kan plockas, i övrigt kan man diskutera avtalet som sådant men just den grejen är ”snedast”
Prio från allsvenkan bör vara att nysignerade spelare inte kan plockas, i övrigt kan man diskutera avtalet som sådant men just den grejen är ”snedast”
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Som vanligt bara jag som tror vi går upp i år då? Känner en viss support från JFK också!
Som vanligt bara jag som tror vi går upp i år då? Känner en viss support från JFK också!
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Absolut, skillnaden är att HV går in ”riskfritt” medan vi får chansa lite mer. Är spänd på vår 3 center det blir en nyckel.
Absolut, skillnaden är att HV går in ”riskfritt” medan vi får chansa lite mer. Är spänd på vår 3 center det blir en nyckel.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Ja det låter bra inte långsökt att tänka att han skulle vara inblandad i MacMaster. Fler potentiella bollplank framöver.
Ja det låter bra inte långsökt att tänka att han skulle vara inblandad i MacMaster. Fler potentiella bollplank framöver.
Länkar:
Sedinarna i stora roller hos Canucks ? och ger sin syn på Modo: "Tror stenhårt på Karlin och Gradin"
Sedinarna i stora roller hos Canucks ? och ger sin syn på Modo: "Tror stenhårt på Karlin och Gradin"
+ 4
Föregående · 212 · Nästa



Wahlberg- Näsen
Bernhardt- Folin
Dahlroth- Hasa
Utvecklingsbart och stabilt, det kommer man långt på. Nu skall bara Timashov/Kellen Jones/Vecchione skriva på.