Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 217 ·
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Dante kingen:
Vik påstår att deras budget är 12 mille, jag har väldigt svårt att se det, men kanske så.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Han här har iaf bra meriter, vilket iofs Huras också hade men tror glappet är större till den hockey som spelas i alpländer.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Ja den riktige Fadde Darwish sa att satirkonto är något är något man får räkna med som kändis apropå @detkanvarafadde på twitter.

Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Spock:
Tycker det börjar påminna om fotbolls-vm de stora har lite gnissel l början med varvar upp och till slut är det samma gäng i semi.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein:
Långskott men har kanske haft Karlin i Vvik. Kan vara en av två, dricker sannolikt inte Nocco. Iaf inte hallonsmak.


MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Jag har för mig att de brukar göra det när säsongen är slut.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Det rimliga är att ha 7 ordinarie backar och två reserver det blir i regel skador.

MoDo Hockey > Sv: Pinsamt
Lollen58:
Kör i tråden apropå ingenting.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Jag tror han skulle funka bra som center

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Dante kingen:
Han har en out med Mora då antar jag

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein:
Kul att du ser samma som jag där, kan se att han gör en en 40-50p oavsett om han spelar 1 eller 2 kedja

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Nåt skall dom göra 😀

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Mattaeuz:
Om jag inte minns fel så är detta det sämsta tipset vi fått sen i allsvenskan. Inte helt orimligt iom att Gradin är ny och vi vart 3 från slutet nu väntar vi på kanonerna.

Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Jalapeno:
Kul skulle unna Slovakien en stor framgång

Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Spock:
Ja läget är prekärt

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Zup:
Jag tror vi kan räkna med minst 4 forwards till, och minst två backar.

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74:
Bra lag det där även utan Skottshow och Segershow.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
SKiLMY:
Kanske någon vi tittar på. 3p på ett första 8 matcherna, sen en rätt jämn produktion över hela säsongen. 13p på 12 matcher i slutspelet.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lub:
Det viktiga är att aldrig ge sig.... in your opinion 😘🤣

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Inte meningen att outa dig men.....

Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Spock:
I grunden är det bra med jämnare VM, det är rätt så jämnt och när de lite större nationerna inte kan hämta sina kanoner från NHL är det jämnare än vad man trott hittills. Tycker ingen i Sverige sticker ut med någon spetsegenskap. Men påtaglig risk att vi ryker i gruppspelet.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein:
Hockey är en KAMPSPORT inget sällskapsspel....!!!!!!!!!

Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
DrCox:
Nä inga heta målchanser.

Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Spock:
Jäss. Upptäckte att alla matcher går på SVT underbart kollade more GBR-Slovakien

MoDo Hockey > Sv: Silly season
SKiLMY:
Jag tycker han är gedigen i sitt spel och är på rätt plats, rätt så allround. Oklar offensiv potential men den ”borde” finnas där men det känns aldrig som att han får mkt tid med pucken.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Om alternativet är Mello är man nog mer Sund än nörd 😅

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Robert Lantosi i Slovakien kanske haft Gradin i Sundsvall

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Får vi exv C. Smith och Harju blir det mkt enklare med 3-länken, då denna spelare får lite tid att utvecklas.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Jag ser gärna Dan Pettersson/Kellen Jones som 3, och Colin Smith som första

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Jag gillar Johan Lindholm, jobbar otroligt hårt men kanske lite begränsad offensivt. Mer än 4 center, svårt att säga om det finns en offensiv uppsida där.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad:
Erik Andersson är en riktgt bra spelare, kanske lite trubbig offensivt men väldigt allround.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Jag gillar CHL i grunden men kanske att konceptet behöver justeras, tror att det är bra för hockeyns spridning till de lite svagare nationerna. Men väl många lag.

Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Spock:
Jo minns den förlusten

Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
mattias - 74:
Tror det är en sånt VM som Schweiz kan plocka hem.



MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Johannes Johanssen är nog bra på allsvensk nivå

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Zup:
Jag har uppfattat det som att majoriteten kommer vara svenska spelare men man är inte främmande för transatlantiska spelare.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Plus lyfter minst 130 i bänkpress och inte dricker nocco!!

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74:
Vad kan Seattle tänkas få ihop för lag?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
DrCox:
Välkommen Isak Muren Wallin

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Dagsläget

X - X - Modigs
X - EK - Dansken
Ohlsson - X - Svenningsson
Sylwander - Max T - OP

Extra: Lindewall/Nordin så 4-5 till där

Backar iaf en till

Wahlberg- Näsen
Viklund- Hasa
Dahlroth- X

Reserver Arvidsson/Styf

Tex - X

Reserv Nygren

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Colin S/Tymashov/Sylvegård

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Spontant tror jag också det är en kanonrekrytering. Uppfattar Jon som skärpt.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Modano:
Det ryktas om Tingsryd

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tom Topp:
Ja det känns så.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
TickledDonkey:
Ja enligt Allehanda men tror det var mer en ”är du intresserad”. Skulle gärna se honom i laget men tror det är TIK eller annat SHL-lag. Kanske Finland.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Jalapeno:
Ja om sociala skäl är avgörande kan jag se det, inte av sportsliga dock.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Jalapeno:
Det var mer att expressen hade vissa av varandra oberoende källor på det, man får väl hoppas att expressen då menar andra källor än HS. Osäkert där dock.

· 217 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE