Historik
Föregående · 217 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Han här har iaf bra meriter, vilket iofs Huras också hade men tror glappet är större till den hockey som spelas i alpländer.
Han här har iaf bra meriter, vilket iofs Huras också hade men tror glappet är större till den hockey som spelas i alpländer.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Ja den riktige Fadde Darwish sa att satirkonto är något är något man får räkna med som kändis apropå @detkanvarafadde på twitter.
Ja den riktige Fadde Darwish sa att satirkonto är något är något man får räkna med som kändis apropå @detkanvarafadde på twitter.
+ 1
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Spock:
Tycker det börjar påminna om fotbolls-vm de stora har lite gnissel l början med varvar upp och till slut är det samma gäng i semi.
Tycker det börjar påminna om fotbolls-vm de stora har lite gnissel l början med varvar upp och till slut är det samma gäng i semi.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein:
Långskott men har kanske haft Karlin i Vvik. Kan vara en av två, dricker sannolikt inte Nocco. Iaf inte hallonsmak.
Långskott men har kanske haft Karlin i Vvik. Kan vara en av två, dricker sannolikt inte Nocco. Iaf inte hallonsmak.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Jag har för mig att de brukar göra det när säsongen är slut.
Jag har för mig att de brukar göra det när säsongen är slut.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Det rimliga är att ha 7 ordinarie backar och två reserver det blir i regel skador.
Det rimliga är att ha 7 ordinarie backar och två reserver det blir i regel skador.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein:
Kul att du ser samma som jag där, kan se att han gör en en 40-50p oavsett om han spelar 1 eller 2 kedja
Kul att du ser samma som jag där, kan se att han gör en en 40-50p oavsett om han spelar 1 eller 2 kedja
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Mattaeuz:
Om jag inte minns fel så är detta det sämsta tipset vi fått sen i allsvenskan. Inte helt orimligt iom att Gradin är ny och vi vart 3 från slutet nu väntar vi på kanonerna.
Om jag inte minns fel så är detta det sämsta tipset vi fått sen i allsvenskan. Inte helt orimligt iom att Gradin är ny och vi vart 3 från slutet nu väntar vi på kanonerna.
+ 1
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Jalapeno:
Kul skulle unna Slovakien en stor framgång
Kul skulle unna Slovakien en stor framgång
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Zup:
Jag tror vi kan räkna med minst 4 forwards till, och minst två backar.
Jag tror vi kan räkna med minst 4 forwards till, och minst två backar.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
SKiLMY:
Kanske någon vi tittar på. 3p på ett första 8 matcherna, sen en rätt jämn produktion över hela säsongen. 13p på 12 matcher i slutspelet.
Kanske någon vi tittar på. 3p på ett första 8 matcherna, sen en rätt jämn produktion över hela säsongen. 13p på 12 matcher i slutspelet.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lub:
Det viktiga är att aldrig ge sig.... in your opinion 😘🤣
Det viktiga är att aldrig ge sig.... in your opinion 😘🤣
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Spock:
I grunden är det bra med jämnare VM, det är rätt så jämnt och när de lite större nationerna inte kan hämta sina kanoner från NHL är det jämnare än vad man trott hittills. Tycker ingen i Sverige sticker ut med någon spetsegenskap. Men påtaglig risk att vi ryker i gruppspelet.
I grunden är det bra med jämnare VM, det är rätt så jämnt och när de lite större nationerna inte kan hämta sina kanoner från NHL är det jämnare än vad man trott hittills. Tycker ingen i Sverige sticker ut med någon spetsegenskap. Men påtaglig risk att vi ryker i gruppspelet.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein:
Hockey är en KAMPSPORT inget sällskapsspel....!!!!!!!!!
Hockey är en KAMPSPORT inget sällskapsspel....!!!!!!!!!
+ 1
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Spock:
Jäss. Upptäckte att alla matcher går på SVT underbart kollade more GBR-Slovakien
Jäss. Upptäckte att alla matcher går på SVT underbart kollade more GBR-Slovakien
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
SKiLMY:
Jag tycker han är gedigen i sitt spel och är på rätt plats, rätt så allround. Oklar offensiv potential men den ”borde” finnas där men det känns aldrig som att han får mkt tid med pucken.
Jag tycker han är gedigen i sitt spel och är på rätt plats, rätt så allround. Oklar offensiv potential men den ”borde” finnas där men det känns aldrig som att han får mkt tid med pucken.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Om alternativet är Mello är man nog mer Sund än nörd 😅
Om alternativet är Mello är man nog mer Sund än nörd 😅
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Robert Lantosi i Slovakien kanske haft Gradin i Sundsvall
Robert Lantosi i Slovakien kanske haft Gradin i Sundsvall
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Får vi exv C. Smith och Harju blir det mkt enklare med 3-länken, då denna spelare får lite tid att utvecklas.
Får vi exv C. Smith och Harju blir det mkt enklare med 3-länken, då denna spelare får lite tid att utvecklas.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Jag ser gärna Dan Pettersson/Kellen Jones som 3, och Colin Smith som första
Jag ser gärna Dan Pettersson/Kellen Jones som 3, och Colin Smith som första
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Jag gillar Johan Lindholm, jobbar otroligt hårt men kanske lite begränsad offensivt. Mer än 4 center, svårt att säga om det finns en offensiv uppsida där.
Jag gillar Johan Lindholm, jobbar otroligt hårt men kanske lite begränsad offensivt. Mer än 4 center, svårt att säga om det finns en offensiv uppsida där.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Jag gillar CHL i grunden men kanske att konceptet behöver justeras, tror att det är bra för hockeyns spridning till de lite svagare nationerna. Men väl många lag.
Jag gillar CHL i grunden men kanske att konceptet behöver justeras, tror att det är bra för hockeyns spridning till de lite svagare nationerna. Men väl många lag.
+ 3
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
mattias - 74:
Tror det är en sånt VM som Schweiz kan plocka hem.
Tror det är en sånt VM som Schweiz kan plocka hem.
+ 1
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Spock:
Här
Här
Länkar:
Elite Prospects - USA
Elite Prospects - USA
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Zup:
Jag har uppfattat det som att majoriteten kommer vara svenska spelare men man är inte främmande för transatlantiska spelare.
Jag har uppfattat det som att majoriteten kommer vara svenska spelare men man är inte främmande för transatlantiska spelare.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Plus lyfter minst 130 i bänkpress och inte dricker nocco!!
Plus lyfter minst 130 i bänkpress och inte dricker nocco!!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Dagsläget
X - X - Modigs
X - EK - Dansken
Ohlsson - X - Svenningsson
Sylwander - Max T - OP
Extra: Lindewall/Nordin så 4-5 till där
Backar iaf en till
Wahlberg- Näsen
Viklund- Hasa
Dahlroth- X
Reserver Arvidsson/Styf
Tex - X
Reserv Nygren
Dagsläget
X - X - Modigs
X - EK - Dansken
Ohlsson - X - Svenningsson
Sylwander - Max T - OP
Extra: Lindewall/Nordin så 4-5 till där
Backar iaf en till
Wahlberg- Näsen
Viklund- Hasa
Dahlroth- X
Reserver Arvidsson/Styf
Tex - X
Reserv Nygren
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Spontant tror jag också det är en kanonrekrytering. Uppfattar Jon som skärpt.
Spontant tror jag också det är en kanonrekrytering. Uppfattar Jon som skärpt.
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Silly season
TickledDonkey:
Ja enligt Allehanda men tror det var mer en ”är du intresserad”. Skulle gärna se honom i laget men tror det är TIK eller annat SHL-lag. Kanske Finland.
Ja enligt Allehanda men tror det var mer en ”är du intresserad”. Skulle gärna se honom i laget men tror det är TIK eller annat SHL-lag. Kanske Finland.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Jalapeno:
Ja om sociala skäl är avgörande kan jag se det, inte av sportsliga dock.
Ja om sociala skäl är avgörande kan jag se det, inte av sportsliga dock.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Jalapeno:
Det var mer att expressen hade vissa av varandra oberoende källor på det, man får väl hoppas att expressen då menar andra källor än HS. Osäkert där dock.
Det var mer att expressen hade vissa av varandra oberoende källor på det, man får väl hoppas att expressen då menar andra källor än HS. Osäkert där dock.
+ 2
Föregående · 217 · Nästa



Vik påstår att deras budget är 12 mille, jag har väldigt svårt att se det, men kanske så.