Historik
Föregående · 216 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
SKiLMY:
Skulle gilla det, särskilt om vi talar 1 årskontrakt. Men skulle föredra Jones, men Rundis är helt ok.
Skulle gilla det, särskilt om vi talar 1 årskontrakt. Men skulle föredra Jones, men Rundis är helt ok.
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Gurkan:
Ja men det blir en låsning, men sett till de senaste JVMen och denna turnering ser jag problem. Dock producerar vi oerhört många spelare på hög nivå som ofta räddar oss.
Ja men det blir en låsning, men sett till de senaste JVMen och denna turnering ser jag problem. Dock producerar vi oerhört många spelare på hög nivå som ofta räddar oss.
+ 1
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
eltifoso:
Tycker klass ofta slår motivation! Tappet mot tjeckerna var värst, Danmark/Vitryssland är sådant som kan hända.
Tycker klass ofta slår motivation! Tappet mot tjeckerna var värst, Danmark/Vitryssland är sådant som kan hända.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Ingen insyn men funderar på om de har lite problem med ekonomin i dessa tider.
Ingen insyn men funderar på om de har lite problem med ekonomin i dessa tider.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal:
Tycker synd om Mora här, de gjorde ett genialiskt jobb förra säsongen men tappar en del spelare nu. Rätt att OSL få chansen i SHL tror det slår väl ut vem vet kanske 1 kedjan direkt 😛😛
Tycker synd om Mora här, de gjorde ett genialiskt jobb förra säsongen men tappar en del spelare nu. Rätt att OSL få chansen i SHL tror det slår väl ut vem vet kanske 1 kedjan direkt 😛😛
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
mrpm:
I en rätt så ung forwardsuppsättning och givet att jag tror han kan göra en hel del poäng så kör jag gärna på Harju.
I en rätt så ung forwardsuppsättning och givet att jag tror han kan göra en hel del poäng så kör jag gärna på Harju.
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Jalapeno:
Det lutar nog åt ett av de största misslyckandena någonsin här
Det lutar nog åt ett av de största misslyckandena någonsin här
+ 2
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales:
Ja Liss kanske passar bättre, men tror väldigt mkt på William E nästa säsong. Iaf in anfallszon
Ja Liss kanske passar bättre, men tror väldigt mkt på William E nästa säsong. Iaf in anfallszon
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gurkan:
Arenan är fantastiskt en riktig pengamaskin för klubben som kommer mala på över tid.
Arenan är fantastiskt en riktig pengamaskin för klubben som kommer mala på över tid.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
TickledDonkey:
Creed till Pastaman eller vad han hette på Twitter 👏🏻👏🏻👏🏻
Creed till Pastaman eller vad han hette på Twitter 👏🏻👏🏻👏🏻
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Då kan vi uppdatera backsidan Plus rykten och inkluderar Harju då han inte är avtackad
Brodecki- X - Harju
Modigs- EK - Aagaard
Ohlsson - X - Svenningsson
Sylwander - Max T - OP
Lindewall/Nordin
Viklund - Näsen
Wahlberg - Hasa
Dahlroth- David Q
Arvidsson/Styf
Ett vuxet och ett någorlunda utvecklingsbart lag. Skall bli spännande att se vem man hittar på C - sidan
Då kan vi uppdatera backsidan Plus rykten och inkluderar Harju då han inte är avtackad
Brodecki- X - Harju
Modigs- EK - Aagaard
Ohlsson - X - Svenningsson
Sylwander - Max T - OP
Lindewall/Nordin
Viklund - Näsen
Wahlberg - Hasa
Dahlroth- David Q
Arvidsson/Styf
Ett vuxet och ett någorlunda utvecklingsbart lag. Skall bli spännande att se vem man hittar på C - sidan
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nucky:
Jag kan faktiskt också se att Karlkvist går in i första, lite flyt med skyttet på försäsongen så...
Jag kan faktiskt också se att Karlkvist går in i första, lite flyt med skyttet på försäsongen så...
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Jalapeno:
Det kanske det inte gör men handlade om det utan att ingen gått från en allsvenskan till en förstalina och det hade det, oavsett vem vi kan jämför med vem. Vi talade t.o.m. om endast 2-3 lyckats börja i en andralina....jag köper poängen att det är ovanligt men inte riktigt så ovanligt som det påstås
Det kanske det inte gör men handlade om det utan att ingen gått från en allsvenskan till en förstalina och det hade det, oavsett vem vi kan jämför med vem. Vi talade t.o.m. om endast 2-3 lyckats börja i en andralina....jag köper poängen att det är ovanligt men inte riktigt så ovanligt som det påstås
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Hockeyälskaren:
Du har absolut en poäng om man tänker bärande roll, men några finns det nog genom åren, exv Elias P/Marcus Lindkvist till FBK lite osäker på Markus. Ser det faktiskt inte som helt otänkbart att Karla få lira i första beroende på hur Filander vill lägga upp det.
Du har absolut en poäng om man tänker bärande roll, men några finns det nog genom åren, exv Elias P/Marcus Lindkvist till FBK lite osäker på Markus. Ser det faktiskt inte som helt otänkbart att Karla få lira i första beroende på hur Filander vill lägga upp det.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Prekärt. Alla förluster svider men 2-0 mot Tjeckien inför 3 och sen förlora var tungt.
Prekärt. Alla förluster svider men 2-0 mot Tjeckien inför 3 och sen förlora var tungt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Har sett honom några ggr, skulle gissa att Näsen har högre potential. Men Johannes är kanon på allsvensk nivå
Har sett honom några ggr, skulle gissa att Näsen har högre potential. Men Johannes är kanon på allsvensk nivå
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Intressant för det är ett litet skifte i vår sätt att rekrytera isf.
Intressant för det är ett litet skifte i vår sätt att rekrytera isf.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9233}:
Hade vi inte fått in Näsen hade det varit ett tyngre tapp, men nu har vi Näsen som är i en bra ålder och med hög pontential.
Hade vi inte fått in Näsen hade det varit ett tyngre tapp, men nu har vi Näsen som är i en bra ålder och med hög pontential.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Jesper Lindgren har knappt spelat sedan han lämna oss kanske kan vara nåt om han nu kan tänka sig allsvenkan, men det borde han kanske kunna.
Jesper Lindgren har knappt spelat sedan han lämna oss kanske kan vara nåt om han nu kan tänka sig allsvenkan, men det borde han kanske kunna.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Dante kingen:
Det kan jag köpa men tror vi ser fler mål från honom nästa säsong.
Om vi går över till vårt lag är det några riktigt spännande veckor som kommer nu, vilka 4 fws kommer.
Det kan jag köpa men tror vi ser fler mål från honom nästa säsong.
Om vi går över till vårt lag är det några riktigt spännande veckor som kommer nu, vilka 4 fws kommer.
+ 1
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Olli Hahl:
Tycker det är synd att man slarvade bort detta, vi hade verkligen behövt en 3 här.
Tycker det är synd att man slarvade bort detta, vi hade verkligen behövt en 3 här.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen:
Ja ett par spelare tror jag funkar i flera kedjor. Aagaard kan nog fylla en roll i allt från 1-4
Ja ett par spelare tror jag funkar i flera kedjor. Aagaard kan nog fylla en roll i allt från 1-4
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Jag är på din sida om vi nu talar skarpskyttar, i Liss fall så har endast 12 minuters speltid i genomsnitt denna säsong i kombination med en ovanligt låg skottprocent.
Tänker att skarpskyttar är sådana man ställer vid tekningscirklarna i PP
Jag är på din sida om vi nu talar skarpskyttar, i Liss fall så har endast 12 minuters speltid i genomsnitt denna säsong i kombination med en ovanligt låg skottprocent.
Tänker att skarpskyttar är sådana man ställer vid tekningscirklarna i PP
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nucky:
En lite en sillyuppdatering så kan vi kanske inkludera Beodecki
Brodecki - X - Aagaard
X - EK - Modigs
Ohlsson - X - Svenningsson
Sylwander- Tjernström- OP
Ganska bra variations möjligheter här
En lite en sillyuppdatering så kan vi kanske inkludera Beodecki
Brodecki - X - Aagaard
X - EK - Modigs
Ohlsson - X - Svenningsson
Sylwander- Tjernström- OP
Ganska bra variations möjligheter här
+ 8
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
mattias - 74:
Man får intrycket av Kempe x 2 njuter av spela ett vem tillsammans.
Man får intrycket av Kempe x 2 njuter av spela ett vem tillsammans.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Elvy Söderström hade på sin tid rätt gott rykte ute bland företagen om jag inte är helt fel på det.
Elvy Söderström hade på sin tid rätt gott rykte ute bland företagen om jag inte är helt fel på det.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Kollade upp honom så gott man nu kan via nätet förra året, för en 3 center roll helt klart intressant säkert inte jättedyr. Frågan är om han kan driva spelet
Kollade upp honom så gott man nu kan via nätet förra året, för en 3 center roll helt klart intressant säkert inte jättedyr. Frågan är om han kan driva spelet
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Vi hade nog lite tur att produktionen var så skral de 15 första matcherna annars hade nog lirat SHL
Vi hade nog lite tur att produktionen var så skral de 15 första matcherna annars hade nog lirat SHL
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sputnik:
Visserligen, men är han beroende av en topp-3 roll? Han har potential och erfarenhet av SHL.
Visserligen, men är han beroende av en topp-3 roll? Han har potential och erfarenhet av SHL.
+ 1
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
{7533}:
Själv minns jag Wikegårds gnugga x 8
Själv minns jag Wikegårds gnugga x 8
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Lub:
Peter Forsberg är Peter Forsberg alla andra kan vara Krille/Hinken/Tratten och Finkel osv
Peter Forsberg är Peter Forsberg alla andra kan vara Krille/Hinken/Tratten och Finkel osv
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nucky:
Jag tror Vik är aningen överskattade även om jag tänker topp-5 för dem, Mora är min favorit sett till kombinationen av trupp/tränare
Jag tror Vik är aningen överskattade även om jag tänker topp-5 för dem, Mora är min favorit sett till kombinationen av trupp/tränare
+ 1
Föregående · 216 · Nästa



När - Nu!