Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 216 ·
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
När - Nu!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
SKiLMY:
Skulle gilla det, särskilt om vi talar 1 årskontrakt. Men skulle föredra Jones, men Rundis är helt ok.

Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Gurkan:
Ja men det blir en låsning, men sett till de senaste JVMen och denna turnering ser jag problem. Dock producerar vi oerhört många spelare på hög nivå som ofta räddar oss.

Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
eltifoso:
Tycker klass ofta slår motivation! Tappet mot tjeckerna var värst, Danmark/Vitryssland är sådant som kan hända.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Ingen insyn men funderar på om de har lite problem med ekonomin i dessa tider.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal:
Tycker synd om Mora här, de gjorde ett genialiskt jobb förra säsongen men tappar en del spelare nu. Rätt att OSL få chansen i SHL tror det slår väl ut vem vet kanske 1 kedjan direkt 😛😛

Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
hanzon:
Adam Muren Reideborn

MoDo Hockey > Sv: Silly season
mrpm:
I en rätt så ung forwardsuppsättning och givet att jag tror han kan göra en hel del poäng så kör jag gärna på Harju.

Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Jalapeno:
Det lutar nog åt ett av de största misslyckandena någonsin här

IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales:
Ja Liss kanske passar bättre, men tror väldigt mkt på William E nästa säsong. Iaf in anfallszon

IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales:
Ser en rätt fin kedja i
William E. - CB -Possler här

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gurkan:
Arenan är fantastiskt en riktig pengamaskin för klubben som kommer mala på över tid.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
TickledDonkey:
Creed till Pastaman eller vad han hette på Twitter 👏🏻👏🏻👏🏻

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Då kan vi uppdatera backsidan Plus rykten och inkluderar Harju då han inte är avtackad

Brodecki- X - Harju
Modigs- EK - Aagaard
Ohlsson - X - Svenningsson
Sylwander - Max T - OP

Lindewall/Nordin

Viklund - Näsen
Wahlberg - Hasa
Dahlroth- David Q

Arvidsson/Styf

Ett vuxet och ett någorlunda utvecklingsbart lag. Skall bli spännande att se vem man hittar på C - sidan

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nucky:
Jag kan faktiskt också se att Karlkvist går in i första, lite flyt med skyttet på försäsongen så...

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Jalapeno:
Det kanske det inte gör men handlade om det utan att ingen gått från en allsvenskan till en förstalina och det hade det, oavsett vem vi kan jämför med vem. Vi talade t.o.m. om endast 2-3 lyckats börja i en andralina....jag köper poängen att det är ovanligt men inte riktigt så ovanligt som det påstås

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Hockeyälskaren:
Du har absolut en poäng om man tänker bärande roll, men några finns det nog genom åren, exv Elias P/Marcus Lindkvist till FBK lite osäker på Markus. Ser det faktiskt inte som helt otänkbart att Karla få lira i första beroende på hur Filander vill lägga upp det.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
SKiLMY:
Skulle kunna vara nåt som 3 centrar

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Prekärt. Alla förluster svider men 2-0 mot Tjeckien inför 3 och sen förlora var tungt.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon:
Är han klar eller?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Har sett honom några ggr, skulle gissa att Näsen har högre potential. Men Johannes är kanon på allsvensk nivå

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sir:
Bra spelare det där

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Vilka är centrarna?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen:
Att han skymtade David utanför Hattnytt

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Intressant för det är ett litet skifte i vår sätt att rekrytera isf.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Tex Väggen Williamsson
Isak Muren Wallin

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9233}:
Hade vi inte fått in Näsen hade det varit ett tyngre tapp, men nu har vi Näsen som är i en bra ålder och med hög pontential.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Jesper Lindgren har knappt spelat sedan han lämna oss kanske kan vara nåt om han nu kan tänka sig allsvenkan, men det borde han kanske kunna.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Dante kingen:
Det kan jag köpa men tror vi ser fler mål från honom nästa säsong.

Om vi går över till vårt lag är det några riktigt spännande veckor som kommer nu, vilka 4 fws kommer.

Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Olli Hahl:
Tycker det är synd att man slarvade bort detta, vi hade verkligen behövt en 3 här.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen:
Ja ett par spelare tror jag funkar i flera kedjor. Aagaard kan nog fylla en roll i allt från 1-4

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Jag är på din sida om vi nu talar skarpskyttar, i Liss fall så har endast 12 minuters speltid i genomsnitt denna säsong i kombination med en ovanligt låg skottprocent.

Tänker att skarpskyttar är sådana man ställer vid tekningscirklarna i PP

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nucky:
En lite en sillyuppdatering så kan vi kanske inkludera Beodecki

Brodecki - X - Aagaard
X - EK - Modigs
Ohlsson - X - Svenningsson
Sylwander- Tjernström- OP

Ganska bra variations möjligheter här

Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
mattias - 74:
Man får intrycket av Kempe x 2 njuter av spela ett vem tillsammans.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Elvy Söderström hade på sin tid rätt gott rykte ute bland företagen om jag inte är helt fel på det.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen:
Höll bara med ingen övrig info

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen:
Jo 💣💣


MoDo Hockey > Sv: Silly season
Ogie Ogilthorpe:
Mkt är som verkar bra
Ålder
Verkar ta steg framåt
Spelat i Europa

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Kollade upp honom så gott man nu kan via nätet förra året, för en 3 center roll helt klart intressant säkert inte jättedyr. Frågan är om han kan driva spelet

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}:
Låter som en som jag kommer gilla iaf

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Skulle vara grymt

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Vi hade nog lite tur att produktionen var så skral de 15 första matcherna annars hade nog lirat SHL

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sputnik:
Tror inte ni släpper honom.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sputnik:
Visserligen, men är han beroende av en topp-3 roll? Han har potential och erfarenhet av SHL.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
mikenomad:
Jag är ni villiga att släppa honom tar vi gärna emot

Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
{7533}:
Själv minns jag Wikegårds gnugga x 8

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Lub:
Peter Forsberg är Peter Forsberg alla andra kan vara Krille/Hinken/Tratten och Finkel osv

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nucky:
Jag tror Vik är aningen överskattade även om jag tänker topp-5 för dem, Mora är min favorit sett till kombinationen av trupp/tränare

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Griffin:
Inkluderar man inte sociala avgifter är det fullt rimligt.

· 216 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE