Historik
Föregående · 221 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bifbiffen:
Tänker att det är väl syftet att diskutera? För man hänger väl ändå inte på forum för att bråka med folk, utan förenas av ett gemensamt intresse.
Tänker att det är väl syftet att diskutera? För man hänger väl ändå inte på forum för att bråka med folk, utan förenas av ett gemensamt intresse.
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bifbiffen:
Det blir kanske lite enklare att diskutera om du utvecklar din argumentation lite. Varför är Wikström bättre än våra bärande forwards? Vad är det Torp har för egenskaper som gör honom bättre än Näsen? Ytterell? Viklund? Om du nu är ute efter att diskutera och utbyta åsikter.
Det blir kanske lite enklare att diskutera om du utvecklar din argumentation lite. Varför är Wikström bättre än våra bärande forwards? Vad är det Torp har för egenskaper som gör honom bättre än Näsen? Ytterell? Viklund? Om du nu är ute efter att diskutera och utbyta åsikter.
+ 10
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bifbiffen:
Tveksamt på Wikström och Torp. Men det har väl inte så mkt med HV ev slagstyrka att göra tänker jag där får vi vänta och se.
Tveksamt på Wikström och Torp. Men det har väl inte så mkt med HV ev slagstyrka att göra tänker jag där får vi vänta och se.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bifbiffen:
Lite svårt att bedöma ett lag utifrån spelare som inte är värvade.
Lite svårt att bedöma ett lag utifrån spelare som inte är värvade.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Ja han kan ju inte spela hockey så han får ägna sig åt annat på isen.
Ja han kan ju inte spela hockey så han får ägna sig åt annat på isen.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Nej David Åslin är en fegis som alltid hoppar på nya juniorer i andra laget och är kaxig. Vill aldrig se honom i MoDo.
Nej David Åslin är en fegis som alltid hoppar på nya juniorer i andra laget och är kaxig. Vill aldrig se honom i MoDo.
+ 9
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sven Tuta:
Jaha trodde ni talade om Modigs skottprocent 😂💣💣💣
Jaha trodde ni talade om Modigs skottprocent 😂💣💣💣
Leksands IF > Sv: Silly season
mattias - 74:
Jag är kluven, dels rättsliga principer anklagad ej dömd, skall hockeyn straffa hårdare än samhället, blir kvinnans situation bättre av att Berglund stängs av. Samtidigt är man i en priviligerad position som hockeyspelare så det kanske medföljer ett större ansvar då.
Jag är kluven, dels rättsliga principer anklagad ej dömd, skall hockeyn straffa hårdare än samhället, blir kvinnans situation bättre av att Berglund stängs av. Samtidigt är man i en priviligerad position som hockeyspelare så det kanske medföljer ett större ansvar då.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Supertrött:
Skall bli intressant att se honom i allsvenskan, kan nog få
En större roll i Tingsryd också.
Skall bli intressant att se honom i allsvenskan, kan nog få
En större roll i Tingsryd också.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Det är lugnt Bifbiffen brukar omformulera vad man skrivit när han inte riktigt vet vad han skall svara, enklare så.
Det är lugnt Bifbiffen brukar omformulera vad man skrivit när han inte riktigt vet vad han skall svara, enklare så.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bifbiffen:
Ungefär lika kul som när du säger att HV har 56 miljoner i eget kapital på frågan av vad det är som gör att de har så mkt större resurser än våra.
Ungefär lika kul som när du säger att HV har 56 miljoner i eget kapital på frågan av vad det är som gör att de har så mkt större resurser än våra.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bifbiffen:
Du tänker att man skall ge upp innan säsongen börjat?
Du tänker att man skall ge upp innan säsongen börjat?
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SKiLMY:
Han kanske är bättre i allsvenskan, men han har en förmåga att vara överallt utom där han skall vara
Han kanske är bättre i allsvenskan, men han har en förmåga att vara överallt utom där han skall vara
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hockey_21:
De började följa honom i samband med 100 årsfirandet, lite ovanligt då inte så många spelare följs på Ig av MoDo kan vara en slump.
De började följa honom i samband med 100 årsfirandet, lite ovanligt då inte så många spelare följs på Ig av MoDo kan vara en slump.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Jalapeno:
HV blir en utmaning, dock får vi hoppas på att vårt eget lag blir bra nog.
HV blir en utmaning, dock får vi hoppas på att vårt eget lag blir bra nog.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
MorganaLefaey:
Då det tolkats som att jag satte betyg för jag väl göra det då. Nöjer mig med nyförvärven
Oscar Nordin - 💣 oprövad och tänkt för en mindre roll helt ok
Tex the Wall - 💣💣💣 tror vi minst får en stabil allsvensk målvakt. Hoppas på 91%
Hasa - 💣💣💣💣💣 kommer vara en riktig motor i sanna Tarasov anda.
Näsen - 💣💣💣💣 kanske väl tilltaget men trots all fick han chansen i tre kronor.
Modigs - 💣💣💣 bör iaf vara en stabil allsvensk pjäs som kan producera.
Erik K - 💣💣💣💣 skall kunna vara en allsvensk toppcenter.
Oscar P 💣💣💣 bra allsvensk rollspelare som förhoppningsvis höja sin produktion.
Äh är igång så vi tar förlängningarna
Max T 💣💣 hoppas han kan ta ett steg till, kommer göra sitt jobb
Filip S 💣💣💣 bra allsvensk spelare med stor uppsida
Då det tolkats som att jag satte betyg för jag väl göra det då. Nöjer mig med nyförvärven
Oscar Nordin - 💣 oprövad och tänkt för en mindre roll helt ok
Tex the Wall - 💣💣💣 tror vi minst får en stabil allsvensk målvakt. Hoppas på 91%
Hasa - 💣💣💣💣💣 kommer vara en riktig motor i sanna Tarasov anda.
Näsen - 💣💣💣💣 kanske väl tilltaget men trots all fick han chansen i tre kronor.
Modigs - 💣💣💣 bör iaf vara en stabil allsvensk pjäs som kan producera.
Erik K - 💣💣💣💣 skall kunna vara en allsvensk toppcenter.
Oscar P 💣💣💣 bra allsvensk rollspelare som förhoppningsvis höja sin produktion.
Äh är igång så vi tar förlängningarna
Max T 💣💣 hoppas han kan ta ett steg till, kommer göra sitt jobb
Filip S 💣💣💣 bra allsvensk spelare med stor uppsida
+ 3
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74:
Fattar inte varför man inte stänger av honom 7-8 matcher där
Fattar inte varför man inte stänger av honom 7-8 matcher där
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Robin Ztorken L:
Oscar Nordin 💣
Max Tjernström 💣
Filip Hasa 💣
Erik Karlsson 💣💣
Pontus Näsen 💣💣
Tex the Wall 💣💣💣
Markus Modigs med mörsaren 💣💣💣💣
Oscar Nordin 💣
Max Tjernström 💣
Filip Hasa 💣
Erik Karlsson 💣💣
Pontus Näsen 💣💣
Tex the Wall 💣💣💣
Markus Modigs med mörsaren 💣💣💣💣
+ 3
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74:
Dålig koll men Wilson gör generellt mer farliga grejer va? Medan Marchand är mest äcklig.
Dålig koll men Wilson gör generellt mer farliga grejer va? Medan Marchand är mest äcklig.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hockey_21:
Kollade tyska andraligan där fanns några intressenta spelare.
Kollade tyska andraligan där fanns några intressenta spelare.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
En tidsaspekt också kanske, Sportchef + andretränare. Tror att det skall kunna lösa sig, hoppas på Horsky.
En tidsaspekt också kanske, Sportchef + andretränare. Tror att det skall kunna lösa sig, hoppas på Horsky.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein:
Ja centrar är viktigt brister de på yttrar brukar det bli bra spelare lediga under säsong.
Ja centrar är viktigt brister de på yttrar brukar det bli bra spelare lediga under säsong.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein:
Spelade som Anderberg är drömmen, tror jag skulle komplettera vår backsida fint.
Spelade som Anderberg är drömmen, tror jag skulle komplettera vår backsida fint.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein:
Du var ju rätt skeptisk förra året också vilket visade sig vara rätt till ditt försvar. Kommer det in 2 bra centrar till så kan det bli bra.
Du var ju rätt skeptisk förra året också vilket visade sig vara rätt till ditt försvar. Kommer det in 2 bra centrar till så kan det bli bra.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Padrone78:
Tänkte vara lite fyndig och skriva Dahlis men hade googlar den svarta dahlian nyss. Korrekt är såklart Dahlis...
Tänkte vara lite fyndig och skriva Dahlis men hade googlar den svarta dahlian nyss. Korrekt är såklart Dahlis...
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Vilka har vi inblandade i scoutvärlden?
Sundström
Grundberg
Sen är väl Salomonsson agent och lär ha koll
Alavaara lär väl också kunna ge input vi behov
Mer?
Vilka har vi inblandade i scoutvärlden?
Sundström
Grundberg
Sen är väl Salomonsson agent och lär ha koll
Alavaara lär väl också kunna ge input vi behov
Mer?
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Det som jag tycker är viktigast när det gäller spets är en bra point i PP + 2 bra skyttar, och en bra en målvakt. Ser hellre ett gediget lag, och det verkar vi iaf bygga iår. Sen får vi väl se med spetsen.
Det som jag tycker är viktigast när det gäller spets är en bra point i PP + 2 bra skyttar, och en bra en målvakt. Ser hellre ett gediget lag, och det verkar vi iaf bygga iår. Sen får vi väl se med spetsen.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Robin Ztorken L:
Skulle ställt er framför mål i pp, kastar in puckar ni löser kaoset 😀
Skulle ställt er framför mål i pp, kastar in puckar ni löser kaoset 😀
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein:
Nu är jag lite osäker på vad du gillar men rätt säker på att vi kommer anse Hasa vara spets.
Skulle tror att vi om ett år har en helt annan syn på Aagaard(om nu inte allt noccodrickande ställer till det) och även Svenningsson.
Ohlsson är kanske inte spets men har egenskaper som kommer synas mkt bättre när han slipper bära sina kedjekamrater.
Däremot är jag liiite orolig för PP, vi behöver forward som rigtare till första PP och där behöver vi verkligen spets.
Nu är jag lite osäker på vad du gillar men rätt säker på att vi kommer anse Hasa vara spets.
Skulle tror att vi om ett år har en helt annan syn på Aagaard(om nu inte allt noccodrickande ställer till det) och även Svenningsson.
Ohlsson är kanske inte spets men har egenskaper som kommer synas mkt bättre när han slipper bära sina kedjekamrater.
Däremot är jag liiite orolig för PP, vi behöver forward som rigtare till första PP och där behöver vi verkligen spets.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein:
Om snorungen vägrar Nocco tror jag det kan bli bra 😁
Om snorungen vägrar Nocco tror jag det kan bli bra 😁
+ 2
Föregående · 221 · Nästa



Tycker faktiskt Torp skulle satsat på att bli en spelande back. Men jo han har magiska sidor.