Historik
Föregående · 222 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Jag gissar att det kan vara den bästa säsongen att gå upp och den sämsta att åka ur.
Jag gissar att det kan vara den bästa säsongen att gå upp och den sämsta att åka ur.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Tittar också och tänker där är vi om en 5-6 år 😀
Tittar också och tänker där är vi om en 5-6 år 😀
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Mr Goofy:
Schweiz kanske lockar, förutom det kanske han vill vara 1 tränare. Men skulle gilla om det blev han.
Schweiz kanske lockar, förutom det kanske han vill vara 1 tränare. Men skulle gilla om det blev han.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Padrone78:
Grundberg har placerat spelare hos Karlin tidigare, denna lär han iaf ha koll på. Statsen är lagom för allsvenskan.
Grundberg har placerat spelare hos Karlin tidigare, denna lär han iaf ha koll på. Statsen är lagom för allsvenskan.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein:
”Nocco förebygger inte benskörhet ” det är ju en klassiker 😂😂
”Nocco förebygger inte benskörhet ” det är ju en klassiker 😂😂
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}:
Väldigt lite speltid snittar kring 6-8min iår. Tänker att han har lite mer erfarenhet från högre nivå nu, förhoppningsvis kan det ge en skjuts framåt.
Väldigt lite speltid snittar kring 6-8min iår. Tänker att han har lite mer erfarenhet från högre nivå nu, förhoppningsvis kan det ge en skjuts framåt.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
MorganaLefaey:
Jag kan förstå ditt resonemang. Jag håller Svenningsson rätt högt, och EK var ändå toppcenter i ett mkt stark Timrå för 3 år sedan. LP tycker jag är värd en chans iaf till att börja med. Tror det skall in 4 forwards till innan vi är färdiga.
Jag kan förstå ditt resonemang. Jag håller Svenningsson rätt högt, och EK var ändå toppcenter i ett mkt stark Timrå för 3 år sedan. LP tycker jag är värd en chans iaf till att börja med. Tror det skall in 4 forwards till innan vi är färdiga.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Heyerdal:
Uppdatering
Tror LP initialt kommer få en chans kommer klicka med Karlin. Hans kreativitet kommer göra nytta.
X-X-Aagaard
LP - EK - Svenningsson
Ohlsson- X - Modigs
Sylwander- Tjernström- OP
Reserv 1: Nordin - Övik hky
Reserv 2: Lindewall J20
Backsidan inkluderar ryktena men exkluderar Viklund pga skada
Sissons - Ytterell
Wahlberg - Näsen
Dahlroth Hasa
Styf
Tex - X
Uppdatering
Tror LP initialt kommer få en chans kommer klicka med Karlin. Hans kreativitet kommer göra nytta.
X-X-Aagaard
LP - EK - Svenningsson
Ohlsson- X - Modigs
Sylwander- Tjernström- OP
Reserv 1: Nordin - Övik hky
Reserv 2: Lindewall J20
Backsidan inkluderar ryktena men exkluderar Viklund pga skada
Sissons - Ytterell
Wahlberg - Näsen
Dahlroth Hasa
Styf
Tex - X
+ 6
Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Charliejfz:
Grattis inte illa, inga slutspelsvinster före denna säsong och nu final.
Grattis inte illa, inga slutspelsvinster före denna säsong och nu final.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Jag blev faktiskt medlem nyss, tror det är en turning point för föreningen.
Jag blev faktiskt medlem nyss, tror det är en turning point för föreningen.
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Markus1212:
Denna har varit uppe på forumet idag, vet inte om det är han höken har hänvisat till.
Denna har varit uppe på forumet idag, vet inte om det är han höken har hänvisat till.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Ja förstås lite skämtsamt här, men det ironiska är såklart bättre.
Ja förstås lite skämtsamt här, men det ironiska är såklart bättre.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Apropå intressanta högerskyttar, har dessutom lirat i Europa. Bra poäng i England, en liga exv Jared Aulin och Smootherman lirat i.
Apropå intressanta högerskyttar, har dessutom lirat i Europa. Bra poäng i England, en liga exv Jared Aulin och Smootherman lirat i.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen:
Ja den bombmattan blev det inget av, men här pratar vi Widebros bomber 💣
Ja den bombmattan blev det inget av, men här pratar vi Widebros bomber 💣
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen:
Tycker det bombats rätt bra
Oscar Nordin
Max Tjernström
Tex Williamsson
Filip Sveningsson
Oscar Pettersson
Tycker det bombats rätt bra
Oscar Nordin
Max Tjernström
Tex Williamsson
Filip Sveningsson
Oscar Pettersson
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Han framstår i mina ögon som rätt så auktoritär, vilket inte behöver vara negativt så länge man inte är en pennalist.
Han framstår i mina ögon som rätt så auktoritär, vilket inte behöver vara negativt så länge man inte är en pennalist.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Lavoie är helt ok man vet vad man får men det finns bättre.
Lavoie är helt ok man vet vad man får men det finns bättre.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Dante kingen:
Bengtsson kan väl också gå som C. Vill minnas att han centrade Possler/Hedberg
Bengtsson kan väl också gå som C. Vill minnas att han centrade Possler/Hedberg
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Vi har två Centerplatser lediga, Davidsson bör ha poängen i sig.
Vi har två Centerplatser lediga, Davidsson bör ha poängen i sig.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}:
Funkade iofs inte så bra i Vvik men skulle absolut vara nåt för oss
Funkade iofs inte så bra i Vvik men skulle absolut vara nåt för oss
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}:
Fick någon skada efter SAIK-tiden, startat om i Danmark. Var aktuell for IKO för några år sedan.
Fick någon skada efter SAIK-tiden, startat om i Danmark. Var aktuell for IKO för några år sedan.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Lite för många poäng i både Liiga och AHL för att hamna hos oss tror jag. Särskilt då han är Europe.
Lite för många poäng i både Liiga och AHL för att hamna hos oss tror jag. Särskilt då han är Europe.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}:
Jag tror det blir en perfekt matchning med Karlin. Kommer börja som 13 fw men få mkt speltid.
Jag tror det blir en perfekt matchning med Karlin. Kommer börja som 13 fw men få mkt speltid.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}:
Skulle inte ha något emot det, problemet är att det inte är så mkt att bygga vidare på om man går upp.
Skulle inte ha något emot det, problemet är att det inte är så mkt att bygga vidare på om man går upp.
Föregående · 222 · Nästa



Veckan kanske?