Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 222 ·
Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:
Veckan kanske?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bengtivan:
Klart vi stöttar dig!!!!

HV71 > Sv: Hv71
Hockeyleksing:
Intressent. En ekonom här på HS tyckte iofs att HV såg ruskigt starka ut då de hade 57 miljoner minus eventuellt 11. Vi får väl se vad bokslutet visar

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Jag gissar att det kan vara den bästa säsongen att gå upp och den sämsta att åka ur.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Bror till Matt Carey. Stenkvist till KHL.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales:
Visar vikten av att våga KÖPA!!!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Tittar också och tänker där är vi om en 5-6 år 😀

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Mr Goofy:
Schweiz kanske lockar, förutom det kanske han vill vara 1 tränare. Men skulle gilla om det blev han.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Padrone78:
Grundberg har placerat spelare hos Karlin tidigare, denna lär han iaf ha koll på. Statsen är lagom för allsvenskan.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein:
”Nocco förebygger inte benskörhet ” det är ju en klassiker 😂😂

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Raderar inläggen efter ditt så kör vi på det 😛😛

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}:
Haha ja det har du rätt i.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}:
Väldigt lite speltid snittar kring 6-8min iår. Tänker att han har lite mer erfarenhet från högre nivå nu, förhoppningsvis kan det ge en skjuts framåt.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}: 25-30p kanske mer om han lirar 2 kedja

MoDo Hockey > Sv: Silly season
MorganaLefaey:
Jag kan förstå ditt resonemang. Jag håller Svenningsson rätt högt, och EK var ändå toppcenter i ett mkt stark Timrå för 3 år sedan. LP tycker jag är värd en chans iaf till att börja med. Tror det skall in 4 forwards till innan vi är färdiga.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Heyerdal:
Uppdatering

Tror LP initialt kommer få en chans kommer klicka med Karlin. Hans kreativitet kommer göra nytta.

X-X-Aagaard
LP - EK - Svenningsson
Ohlsson- X - Modigs
Sylwander- Tjernström- OP

Reserv 1: Nordin - Övik hky
Reserv 2: Lindewall J20

Backsidan inkluderar ryktena men exkluderar Viklund pga skada

Sissons - Ytterell
Wahlberg - Näsen
Dahlroth Hasa

Styf

Tex - X

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett:
Nu blev man allt sugen.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9108}:
Ni är forumets Sedins💣💣

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
💣💣💣

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Charliejfz:
Grattis inte illa, inga slutspelsvinster före denna säsong och nu final.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Jag blev faktiskt medlem nyss, tror det är en turning point för föreningen.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Markus1212:
Denna har varit uppe på forumet idag, vet inte om det är han höken har hänvisat till.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
gso321:
28 mille

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Domsjö:
Fast nu glömmer du att vi är på.....

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva:
Då och då blir vi även det 😀

MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon:
Senaste jag hört är att han har problem när han är aktiv.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Intressant, Gradin tittar på rätt hylla.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Ja förstås lite skämtsamt här, men det ironiska är såklart bättre.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
En odödlig trio....

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Pissoaren Björn Hellkvist

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
😂😂

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Apropå intressanta högerskyttar, har dessutom lirat i Europa. Bra poäng i England, en liga exv Jared Aulin och Smootherman lirat i.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Ja det bombas dagarna i ända

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Heyerdal:
My bad de var ju en bomb

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen:
Ja den bombmattan blev det inget av, men här pratar vi Widebros bomber 💣

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen:
Tycker det bombats rätt bra
Oscar Nordin
Max Tjernström
Tex Williamsson
Filip Sveningsson
Oscar Pettersson

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Han framstår i mina ögon som rätt så auktoritär, vilket inte behöver vara negativt så länge man inte är en pennalist.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Lavoie är helt ok man vet vad man får men det finns bättre.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Dante kingen:
Bengtsson kan väl också gå som C. Vill minnas att han centrade Possler/Hedberg

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Roligast vore Anderberg

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Erik är intressant

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Heyerdal:
Inte sett något

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Vi har två Centerplatser lediga, Davidsson bör ha poängen i sig.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}:
Funkade iofs inte så bra i Vvik men skulle absolut vara nåt för oss

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}:
Hittade en artikel.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}:
Fick någon skada efter SAIK-tiden, startat om i Danmark. Var aktuell for IKO för några år sedan.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Lite för många poäng i både Liiga och AHL för att hamna hos oss tror jag. Särskilt då han är Europe.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Koreahalvön?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}:
Jag tror det blir en perfekt matchning med Karlin. Kommer börja som 13 fw men få mkt speltid.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}:
Skulle inte ha något emot det, problemet är att det inte är så mkt att bygga vidare på om man går upp.

· 222 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE