Historik
Föregående · 223 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Dante kingen:
Inte sett så mkt och har man inte gjort det tycker jag han ser intressant ut
- Jobbat sig upp div 2 till SHL, t.o.m. landskamper
- Bra ålder, kring 24-26 kan det hända mkt
- Provat på SHL och inte helt gjort bort sig
Inte sett så mkt och har man inte gjort det tycker jag han ser intressant ut
- Jobbat sig upp div 2 till SHL, t.o.m. landskamper
- Bra ålder, kring 24-26 kan det hända mkt
- Provat på SHL och inte helt gjort bort sig
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Slaggaplexi:
Ja om inget händer innan arbetarnas dag så fortsätter han
Ja om inget händer innan arbetarnas dag så fortsätter han
Brynäs IF > Sv: Action delux
{8399}:
Tror Hedberg kan bli riktigt, dock ingen koll på hur han klarade sig föregåenden säsong men tror det är den typen som kan växa in i det.
Tror Hedberg kan bli riktigt, dock ingen koll på hur han klarade sig föregåenden säsong men tror det är den typen som kan växa in i det.
Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Charliejfz:
När man ser att ni är i semi tänker man på den gamla reklamen ”har ni fest eller?” 😀👍
När man ser att ni är i semi tänker man på den gamla reklamen ”har ni fest eller?” 😀👍
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Domsjö:
Ja men samtidigt har de 57 miljoner, blir tufft för det andra!
Ja men samtidigt har de 57 miljoner, blir tufft för det andra!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Jag misstänker en spelande back i varje par
Wahlberg - Ytterell
Hasa - X
Dahlroth- Näsen
Låt dem mata på....
Jag misstänker en spelande back i varje par
Wahlberg - Ytterell
Hasa - X
Dahlroth- Näsen
Låt dem mata på....
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Dante kingen:
Då kan vi uppdatera med klara spelare
X - X - X
Aagaard- EK - Svenningsson
Ohlsson - X - X
Sylwander - Tjernström - X
LP - Nordin - Lindewall
X - Ytterell
Dahlroth - X
Styf - X
Tex - Peters
Exkluderar Viklund pga oklarheter kring skadan.
Rykten klara
Modigs, Wahlberg och Hasa
Då kan vi uppdatera med klara spelare
X - X - X
Aagaard- EK - Svenningsson
Ohlsson - X - X
Sylwander - Tjernström - X
LP - Nordin - Lindewall
X - Ytterell
Dahlroth - X
Styf - X
Tex - Peters
Exkluderar Viklund pga oklarheter kring skadan.
Rykten klara
Modigs, Wahlberg och Hasa
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Dante kingen:
Jag imponerades mest av Felix O samtidigt så gör man inte 57 poäng av en slump.
Jag imponerades mest av Felix O samtidigt så gör man inte 57 poäng av en slump.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen:
Vi ställde in siktet förra veckan, blev iaf 4 bomber då.
Vi ställde in siktet förra veckan, blev iaf 4 bomber då.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Det är väl egentligen bara i årets slutspel med AIK han stats där är dålig. Men visst får vi nåt bättre blir jag glad, och som sagt inte säkert att det finns intresse från något håll.
Det är väl egentligen bara i årets slutspel med AIK han stats där är dålig. Men visst får vi nåt bättre blir jag glad, och som sagt inte säkert att det finns intresse från något håll.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
En av allsvenskans bästa passare bör vi ha plats om han nu kan tänka sig oss. I finalerna mot oss jobbade han iaf stenhårt enligt min uppfattning. Han har en viss stil i intervjuer dock men inget som stör mig.
En av allsvenskans bästa passare bör vi ha plats om han nu kan tänka sig oss. I finalerna mot oss jobbade han iaf stenhårt enligt min uppfattning. Han har en viss stil i intervjuer dock men inget som stör mig.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Christensen:
För er skull tror jag det vore bra om ni kunde förlänga med Olausson/Nybeck/Andrae tveksamt på den sistnämde dock.
Jo tror också på honom.
För er skull tror jag det vore bra om ni kunde förlänga med Olausson/Nybeck/Andrae tveksamt på den sistnämde dock.
Jo tror också på honom.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
M Horava:
Nej inte hört något men tänker att allsvenskan är ett alternativ
Nej inte hört något men tänker att allsvenskan är ett alternativ
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Både Karlin/Gradin har nämt att det kanske kommer något från NA men att det isåfall blir lite senare
Både Karlin/Gradin har nämt att det kanske kommer något från NA men att det isåfall blir lite senare
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Skulle gilla följande
X - Weigel - Christopher B
Aagaard- Ek - Modigs
Ohlsson - Dan P - Svenningsson
Sylwander- Max T - OP
LP
Kedja 1-3 kan mata på
Shane Hanna - Ytterell
Nässen - Hasa
Dahlroth - Anderberg
Styf
Skulle gilla följande
X - Weigel - Christopher B
Aagaard- Ek - Modigs
Ohlsson - Dan P - Svenningsson
Sylwander- Max T - OP
LP
Kedja 1-3 kan mata på
Shane Hanna - Ytterell
Nässen - Hasa
Dahlroth - Anderberg
Styf
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Lyckas vi plocka in två centrar till så har vi 6 st i truppen. Känns bra att Aagaard är reserv på kanten.
Lyckas vi plocka in två centrar till så har vi 6 st i truppen. Känns bra att Aagaard är reserv på kanten.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Generellt gillar jag Leksand och leksingar😅. Hade det inte varit för BH-soppan så hade nog glatts på riktigt åt deras framgångar denna säsong, nu äcklas jag tyvärr av att det går bra för Tjomme och BH. BH spyr jag på bara han öppnar käften. Hoppas MoDos hkyvägar korsas med hans framöver.
Generellt gillar jag Leksand och leksingar😅. Hade det inte varit för BH-soppan så hade nog glatts på riktigt åt deras framgångar denna säsong, nu äcklas jag tyvärr av att det går bra för Tjomme och BH. BH spyr jag på bara han öppnar käften. Hoppas MoDos hkyvägar korsas med hans framöver.
+ 9
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Jamen då är vi överens om att Tjomme ändrat åsikt, jag har inte hört honom säga något om spelarnas säkerhet iår och oro.
Då kan vi ta vad jag tror, han såg en chans att slippa kvala ner och tog den. Förståeligt då han inte ville riskera att få börja om i allsvenskan en gång till och saken är jag inte riktigt kan klandra honom där han skall väl på något sätt agera för klubbens bästa. Men han kunde då kanske haft den goda smaken att.... ja du fattar säkert.
Jamen då är vi överens om att Tjomme ändrat åsikt, jag har inte hört honom säga något om spelarnas säkerhet iår och oro.
Då kan vi ta vad jag tror, han såg en chans att slippa kvala ner och tog den. Förståeligt då han inte ville riskera att få börja om i allsvenskan en gång till och saken är jag inte riktigt kan klandra honom där han skall väl på något sätt agera för klubbens bästa. Men han kunde då kanske haft den goda smaken att.... ja du fattar säkert.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Du medger alltså att jag hade rätt innan vi går in på jag tror?
Du medger alltså att jag hade rätt innan vi går in på jag tror?
+ 8
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Nja ”nu ljuger du eller så har ingen aning om vad du snackar om”. Förra året ville han stänga spel helt, iår så ville han bara att ingen skulle flyttas ner men hade inget emot spel. Sen var han rätt så mkt tystare i debatten iår.
Nja ”nu ljuger du eller så har ingen aning om vad du snackar om”. Förra året ville han stänga spel helt, iår så ville han bara att ingen skulle flyttas ner men hade inget emot spel. Sen var han rätt så mkt tystare i debatten iår.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Första meningen tyder på ödmjukhet, vilket förtjänar respekt. Nu säger jag godnatt vi kommer säkert bråka mer framöver 😂😉
Första meningen tyder på ödmjukhet, vilket förtjänar respekt. Nu säger jag godnatt vi kommer säkert bråka mer framöver 😂😉
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Jadu.... Förslag jämför två årsredovisningar där ni ligger i allsvenskan ena säsongen och SHL andra. Obs titta på annat än just det egna kapitalet även jag i veckan fick lära mig av en ekonom att det är det man skall titta på.
Jadu.... Förslag jämför två årsredovisningar där ni ligger i allsvenskan ena säsongen och SHL andra. Obs titta på annat än just det egna kapitalet även jag i veckan fick lära mig av en ekonom att det är det man skall titta på.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Hade faktiskt missat där. Vi är också fascinerade över att att du springer här och är dryg så fort du får chansen. Men du lär väl försvinna den dagen det börjar gå dåligt för leksand. Kan du inte gå bråka lite med Brynäsarna istället ni ligger iaf i samma serie?
Hade faktiskt missat där. Vi är också fascinerade över att att du springer här och är dryg så fort du får chansen. Men du lär väl försvinna den dagen det börjar gå dåligt för leksand. Kan du inte gå bråka lite med Brynäsarna istället ni ligger iaf i samma serie?
+ 12
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Förlåt Leksand valde visst att lägga ner damverksamheten....
Förlåt Leksand valde visst att lägga ner damverksamheten....
+ 10
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Juniorverksamhet, damverksamhet osv kan se fördelar med en spridning för hockeyn generellt tycker jag. Sen skall SHL självklart ha störst del av kakan.
Juniorverksamhet, damverksamhet osv kan se fördelar med en spridning för hockeyn generellt tycker jag. Sen skall SHL självklart ha störst del av kakan.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Jag tycker att FO hade ett lägre anseende än han förtjänade. Se bara hur det gått i SHL plus landskamper
Jag tycker att FO hade ett lägre anseende än han förtjänade. Se bara hur det gått i SHL plus landskamper
+ 2
IF Björklöven > Sv: Till alla TIK:are
JoseGonzales:
Du har fel om covid det är Bilderberggruppen!!!!
Du har fel om covid det är Bilderberggruppen!!!!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
M Horava:
Han var enligt Vikfancentral sugen på allsvenskan förra året
Han var enligt Vikfancentral sugen på allsvenskan förra året
+ 1
Föregående · 223 · Nästa



Det hoppas jag