Historik
Föregående · 226 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modano:
Kan köpa det du säger men det handlar om att vinna bror. Men ni lär ändå gå till final! Önskar dig ändå trevlig kväll.
Kan köpa det du säger men det handlar om att vinna bror. Men ni lär ändå gå till final! Önskar dig ändå trevlig kväll.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales:
Jag enligt Höken, och han borde ju ha koll här.
Jag enligt Höken, och han borde ju ha koll här.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
S-vikaren:
Han var väldigt pucktrygg på den tiden det begav sig.
Han var väldigt pucktrygg på den tiden det begav sig.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Jag är inte orolig försäsongen är den bästa tiden på året bara en massa förhoppningar som inte behöver synas. Final nästa år mellan oss och AIK
Jag är inte orolig försäsongen är den bästa tiden på året bara en massa förhoppningar som inte behöver synas. Final nästa år mellan oss och AIK
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Skall blir riktigt intressant den att se vilken väg vi tar den närmsta månaden. Att Hasa/Modigs skriver på är väl mer eller mindre klart, men förlängningarna kommer visa vilken väg vi tar.
Skall blir riktigt intressant den att se vilken väg vi tar den närmsta månaden. Att Hasa/Modigs skriver på är väl mer eller mindre klart, men förlängningarna kommer visa vilken väg vi tar.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Känslan är att HV71 inte får någon direkt utdelning under sina starka perioder och att man ”rädda” för Brynäs spets. Det lutar åt att Brynäs tar den här serien även om det såklart kan vända snabbt och nu är det iofs en period kvar.
Känslan är att HV71 inte får någon direkt utdelning under sina starka perioder och att man ”rädda” för Brynäs spets. Det lutar åt att Brynäs tar den här serien även om det såklart kan vända snabbt och nu är det iofs en period kvar.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Skall finna i länken här.
Skall finna i länken här.
Länkar:
Brynäs IF - HV71 - SHL.se
Brynäs IF - HV71 - SHL.se
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Amitiel:
Jodå det tycker jag, jobbar väldigt hårt också. Bra lungor, tror det en av Gradins gamla adepter.
Jodå det tycker jag, jobbar väldigt hårt också. Bra lungor, tror det en av Gradins gamla adepter.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Charliejfz:
Erik Andersson är mkt intressant men lär kanske vara aktuell för SHL-klubbar tänker jag
Erik Andersson är mkt intressant men lär kanske vara aktuell för SHL-klubbar tänker jag
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gavelo:
Jo iofs tänkte på att han nämnt att allsvenskan var ett alternativ här.
Jo iofs tänkte på att han nämnt att allsvenskan var ett alternativ här.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Får väl kasta fram ett förslag
Sylvegård - Myttynen - Brady Shaw
LP - Erik K - Modigs
Ohlsson- Aagaard- Svenningsson
Sylwander-Dan P - Oskar P
Extra: Theo J Mfl
Shane Hanna - Ytterell
Viklund-Hasa
Dahlroth- Linus N
Extra Styf
Kanske för dyrt
Får väl kasta fram ett förslag
Sylvegård - Myttynen - Brady Shaw
LP - Erik K - Modigs
Ohlsson- Aagaard- Svenningsson
Sylwander-Dan P - Oskar P
Extra: Theo J Mfl
Shane Hanna - Ytterell
Viklund-Hasa
Dahlroth- Linus N
Extra Styf
Kanske för dyrt
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Jag gillar peppvideon, folk som gillar hockey och det är inte så uppstyrt eller tillfixat. Skönt på något vis, hade älskar om MoDofans körde en sådan video. Detta är anti-SHL för mig.
Jag gillar peppvideon, folk som gillar hockey och det är inte så uppstyrt eller tillfixat. Skönt på något vis, hade älskar om MoDofans körde en sådan video. Detta är anti-SHL för mig.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales:
Bra match, fina prestationer åt båda hållen.
Bra match, fina prestationer åt båda hållen.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Amitiel:
Lite för hög poäng men någon av dessa kanske, de kanske också är lite för bra för allsvenskan i Bernhardt finns en koppling till Grundberg iaf.
Lite för hög poäng men någon av dessa kanske, de kanske också är lite för bra för allsvenskan i Bernhardt finns en koppling till Grundberg iaf.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hompa90:
Den här killen är kanske av intresse, haft Gradin i J20. Verkar utvecklas och bra ålder.
Den här killen är kanske av intresse, haft Gradin i J20. Verkar utvecklas och bra ålder.
Länkar:
Erik Flood - Elite Prospects
Erik Flood - Elite Prospects
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Zup:
Naturlig koppling till Dan P, skulle vara en bra värvning för 3-4 kedjan och garantera en fint djup.
Naturlig koppling till Dan P, skulle vara en bra värvning för 3-4 kedjan och garantera en fint djup.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Ja får Åhström ordning på de problemen med passningsspelet skall han absolut vara en spelare i en topplina
Ja får Åhström ordning på de problemen med passningsspelet skall han absolut vara en spelare i en topplina
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett:
Jag tycker han har det mesta utom passningsspelet det går inte tillräckligt fort där, bra speluppfattning och ser ut att hänga med i tempot. Problemet som jag känner är att vi får välja mellan LP/Max och Åhström. Nu kan jag ha fel men känner inte att vi har plats för alla 3 iaf inte på 12 om vi samtidigt skall ge juniorer chansen.
Jag tycker han har det mesta utom passningsspelet det går inte tillräckligt fort där, bra speluppfattning och ser ut att hänga med i tempot. Problemet som jag känner är att vi får välja mellan LP/Max och Åhström. Nu kan jag ha fel men känner inte att vi har plats för alla 3 iaf inte på 12 om vi samtidigt skall ge juniorer chansen.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}:
Ja skulle inte ha något emot att man förlängde med honom. Men för hans egen skull bör han söka sig till en klubb där han får spela mkt.
Ja skulle inte ha något emot att man förlängde med honom. Men för hans egen skull bör han söka sig till en klubb där han får spela mkt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Griffin:
Jag kan inte se att Åhström får plats med det som finns under kontrakt med tanke på hur Gradin kommunicerat. Tjernström kanske beroende på hur man tänkte ang 4 Centerrollen. Men Gradin vill ha 14+8 vi lär gå in i försäsongen men 12 fw plus juniorer. Backsidan känns lite osäker iom Viklund, men det kanske ger sig.
Jag kan inte se att Åhström får plats med det som finns under kontrakt med tanke på hur Gradin kommunicerat. Tjernström kanske beroende på hur man tänkte ang 4 Centerrollen. Men Gradin vill ha 14+8 vi lär gå in i försäsongen men 12 fw plus juniorer. Backsidan känns lite osäker iom Viklund, men det kanske ger sig.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Varför är det så tyst kring MoDo, vill ha mer info!!!! NU!!!!
Varför är det så tyst kring MoDo, vill ha mer info!!!! NU!!!!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales:
Minns att han ofta skrev något i stil med ”det kan gå rätt, det kan också gå fel” till hkybilagorna förr
Minns att han ofta skrev något i stil med ”det kan gå rätt, det kan också gå fel” till hkybilagorna förr
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21:
Tror serien går till 7 matcher, rätt så jämna lag
Tror serien går till 7 matcher, rätt så jämna lag
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7814}:
Väldigt tuff bedömning av Rockwood som fick en 1.
Väldigt tuff bedömning av Rockwood som fick en 1.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
wedde:
Tror vi går upp nästa år!
Iofs vi måste få in Kabanov och Timashov först, kanske skulle väntat med mitt tips.
Tror vi går upp nästa år!
Iofs vi måste få in Kabanov och Timashov först, kanske skulle väntat med mitt tips.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Bara att Gradin som nytillsatt SC är och tittar på Timrå - Vvik ökar respekten hos mig, tror han tittar på div 1 slutspelet också. En bra början iaf.
Bara att Gradin som nytillsatt SC är och tittar på Timrå - Vvik ökar respekten hos mig, tror han tittar på div 1 slutspelet också. En bra början iaf.
+ 10
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{297}:
Jo läste det men det kan knappast ha retat upp någon Modoit då det indirekt var oss han ville ha upp :)
Jo läste det men det kan knappast ha retat upp någon Modoit då det indirekt var oss han ville ha upp :)
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{297}:
Skälet ”jag vill spela upp Timrå” är ett fullt godtagbart skäl, kan sedan Timrå slänga upp en hyfsad lön så är det väl bara att köra. Vart karriären tar vägen visar sig, men han nämnde i en intervju att han börjar tänka på vad han stoppar i sig så han kommer säkert ha tjänat mer än mig när han är klar.
Skälet ”jag vill spela upp Timrå” är ett fullt godtagbart skäl, kan sedan Timrå slänga upp en hyfsad lön så är det väl bara att köra. Vart karriären tar vägen visar sig, men han nämnde i en intervju att han börjar tänka på vad han stoppar i sig så han kommer säkert ha tjänat mer än mig när han är klar.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}:
Svår att leka i en semi, ta TIK denna tror jag inte Vvik orkar vända.
Svår att leka i en semi, ta TIK denna tror jag inte Vvik orkar vända.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Kul med slutspel även om man själv inte är inbladad
Kul med slutspel även om man själv inte är inbladad
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sir:
Vet inte vart jag hört det men Persson ville tillbaka till Borlänge. Misstänker att Harju är ”klar”.
Vet inte vart jag hört det men Persson ville tillbaka till Borlänge. Misstänker att Harju är ”klar”.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Är man 13/14 forward får man rätt många chanser att spela in sig i laget. Kanske lite speltid i början på säsongen men när skadorna kommer så blir det speltid. Aagaard tror jag vi kan kan komma att anse vara svårersättlig vid den här tiden nästa säsong. Gillar att man har 4 bra centrar med lite olika uppgifter.
Är man 13/14 forward får man rätt många chanser att spela in sig i laget. Kanske lite speltid i början på säsongen men när skadorna kommer så blir det speltid. Aagaard tror jag vi kan kan komma att anse vara svårersättlig vid den här tiden nästa säsong. Gillar att man har 4 bra centrar med lite olika uppgifter.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Precis tar med LP för att ge en lägeuppdatering tills vi hör nåt annat. Tycker han kan få börja säsongen i laget och sen kan vi se till hösten.
Precis tar med LP för att ge en lägeuppdatering tills vi hör nåt annat. Tycker han kan få börja säsongen i laget och sen kan vi se till hösten.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Uppdaterar bara spelar som mer eller mindre är officiellt klara.
X - X -X
LP-EK-Modigs
Ohlsson-Aagaard-Svenningsson
Sylwander-X-X
Viklund- Ytterell
Hasa - X
Dahlroth- X
Styf
Tex - X
Uppdaterar bara spelar som mer eller mindre är officiellt klara.
X - X -X
LP-EK-Modigs
Ohlsson-Aagaard-Svenningsson
Sylwander-X-X
Viklund- Ytterell
Hasa - X
Dahlroth- X
Styf
Tex - X
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Karlin/Gradin men blev avbruten och verkar ha bytt spår i tankebanorna😂
Karlin/Gradin men blev avbruten och verkar ha bytt spår i tankebanorna😂
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen:
Jag tycker också basen ser bra, skall bli mkt spännande att se vad Gradin/Henke kan uträtta.
Jag tycker också basen ser bra, skall bli mkt spännande att se vad Gradin/Henke kan uträtta.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen:
Om man tolkat Gradin+forumet rätt så är rätt mkt av truppen klart till nästa år. 4-5 platser kvar. Tänker 13fw 7backar och 2 målvakter
X - X -X
LP-EK-Modigs
Ohlsson-Aagaard-Svenningsson
Sylwander-X-Kaijser
Viklund- Ytterell
Hasa - X
Dahlroth- X
Styf
Tex - X
Utöver det skall det kanske vara två till som är klara som vi inte känner till än.
Om man tolkat Gradin+forumet rätt så är rätt mkt av truppen klart till nästa år. 4-5 platser kvar. Tänker 13fw 7backar och 2 målvakter
X - X -X
LP-EK-Modigs
Ohlsson-Aagaard-Svenningsson
Sylwander-X-Kaijser
Viklund- Ytterell
Hasa - X
Dahlroth- X
Styf
Tex - X
Utöver det skall det kanske vara två till som är klara som vi inte känner till än.
+ 2
Föregående · 226 · Nästa



Det är lugnt för mig, ett känslouttryck. Brukar låta värre när modoiter härinne beskriver egna och andras spelare och ledare.