Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 225 ·
Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:
Tici taca med Camper....passar in den i mål

Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:
Alexander Bergström tänker jag iaf är på er tapet, han och Hellkvist har en historia dessutom.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Majbrasan:
Om nu Ohlsson drar.... V. Liljegren?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Majbrasan:
Kanske vi skall gå efter Ersson som inte...😇😂

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bifbiffen:
Jäss tillämpningen kvar bara!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
😂😂

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Majbrasan:
Rundgång nu, alla har fått säga sitt och är förhoppningsvis nöjda. Move on.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Dante kingen:
Ser gärna någon annan än Öavoie men de två andra skulle jag gilla.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Största möjliga kvalitet på banan! Skit i farsan. Kanske kör SHL oavsett eller Mora

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Lämnar DIF kanske något.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Ja. Grattis till segern, ni kom åt dem tidigt och höll greppet.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
puffe:
Andrae tillhör Philadelphia, känner Karlin som tränare. Hugg Hugg Hugg

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lub:
12 miljoner är äckligt mkt

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9233}:
Beror på deras talangbank och penningbank. Stannar Stefan Lund kvar blir de iaf ett topplag

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Skall gymma-Bänkpress!!!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
acerjocke:
Ja det känns rätt bra, sett över en åren i allsvenskan så har det känts, men nu är det försäsong och vi är på g. 😀

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
acerjocke:
Min enda referens till hojar är hassans klassiska busringningar. Lycka till ikväll andra finalen på 2 år inte så illa.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
acerjocke:
Kawasaki 125

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
acerjocke:
Aha det var det som ledde till Akilleshälen

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett:
Ja särskilt då han är kontrakterad nästa säsong.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Eller:
Tack för tipset

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9108}:
Om inte Luleå förlänger med Carl Mattsson ser jag gärna honom hos oss.

MoDo Hockey > Sv: Silly
SKiLMY:
Stänger denna.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Med lite flyt kan han gå om Sundin i totala poängligan, stort och kul.

IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales:
Behöver inte tänka på jinx

IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales:
En får gratulera

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Domsjö:
Visst var det proppfullt med firande och massor med frågor från Modoiter där?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Absolut onödigt men jag tror du ensam har fler onödiga inlägg här än sammanlagda antalet inlägg hela Leksandstråden. Kanske lite överdrivet men delvis har du varit med och skapat denna situation.

Om man skall kommentera att ni åkte i 4 raka så är det kanske inte så konstigt då det är första positiva slutspelet på över 20 år och man överträffade förväntningarna i grundserien och blir smygnöjd.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Fick mitt medlemskort igår ny organisation idag, knappast en slump.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Damlaget
KB:
Skulle vara perfekt med Valentina

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nucky:
Svårt att säga men fortsätter Gradin så här så gillar jag det.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Själin
Olausson
Mattsson
I LhF är utan kontrakt

MoDo Hockey > Sv: Silly season
atomragnar:
Han har ju kontrakt till 21/22 bra journalistik🥴🥴

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Så vad är kvar av årets succélag då

X - Harju - x
X - Aagaard - Svenningsson
Ohlsson - Jellvert - x
Sylwander- Tjernström- Lindewall

Utlånad Linus P

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Sjunkbomber för att förhindra invasion till hösten

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ogie Ogilthorpe:
Det skulle jag tro.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett:
Såg att Jens W nämndes han har kontrakt med FBK t.o.m. 22/23

MoDo Hockey > Sv: Silly season
JoseGonzales:
Lycka till skulle vara kul med en norrländsk final, skulle inte var helt orättvist heller över två säsongers resultat.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Confusius:
Jag med kanske kan lära mig det här med defensiva backar

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nucky:
Om jag tolkar Gradin korrekt tror jag varken Tjernström eller Åhström får nya kontrakt.

X - X - (Harju)
LP - EK - Modigs
Ohlsson - Aagaard- Svenningsson
Sylwander (Jellvert) OP

Sen några juniorer där då Lindewall ingår

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Ingen enkel fråga men håller med dig, tycker inte man skall förhindra misstänkta från att arbeta om de nu inte är häktade. Kan inte se att någon part tjänar på det, möjligen kan man som lag plocka bort en spelare för att det blir oroligt i gruppen.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Djuunaz:
Vill minnas att det är klart att han återvänder till Borlänge.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Jag kan se det mkt väl ramlar in 40p, hans skottprocent var 4,5% vilket är otroligt lågt på er skramlar han han ändå ihop 7 mål. Jämf med Aagaard som nästa nådde 13 på ungefär lika många skott

IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales:
Krig om var 10 meter grattis! Slagläge

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kenttäcam:
Tittar man till avslut för och emot i slottet 5 vs 5 under säsongen är det inte så märkligt. Som tomat på
Laxen har ni fått igång Pp.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Det är nog mest för att jag tjatat om honom😉. Men iofs boken=Tarasov

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}:
Kommer sakna köpen.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Charliejfz:
Grattis till de första slutspelssegrarna

Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
mattias - 74:
Det kan ju bli så ibland, säsongen har kanske gått lite bättre än väntat och man känner oh vad skönt. Men serien är 7 matcher.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Peter H är väl som Widebro en väldigt bra VD

· 225 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE