Historik
Föregående · 227 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Padrone78:
Tregaro känns alldeles för hygglig för att lyckas som föreläsare😀
Tregaro känns alldeles för hygglig för att lyckas som föreläsare😀
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales:
Ja det är nåt charmigt med en malacopåse för 35 spänn!
Ja det är nåt charmigt med en malacopåse för 35 spänn!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Oskars är säkert intresserade beror kanske lite på roll, kan även tänka Saik här.
Oskars är säkert intresserade beror kanske lite på roll, kan även tänka Saik här.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
På något sätt hamnar klubbar i sitsen att allt man gör blir fel. HV har Stefan Lund som har varit med länge och lyckats vilket ger en annan trygghet. SC rycker efter säsongen.
På något sätt hamnar klubbar i sitsen att allt man gör blir fel. HV har Stefan Lund som har varit med länge och lyckats vilket ger en annan trygghet. SC rycker efter säsongen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Padrone78:
Jag vill veta vad alla tar i bänkpress innan jag yttrar mig!!!
Jag vill veta vad alla tar i bänkpress innan jag yttrar mig!!!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SKiLMY:
Det har varit i lite olika omgångar men här en tror den innefattar deltagande i slutspel
Det har varit i lite olika omgångar men här en tror den innefattar deltagande i slutspel
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SKiLMY:
Sannolikt får de som tagit sig till slutspel ett visst bidrag likt de vi fick förra året.
Sannolikt får de som tagit sig till slutspel ett visst bidrag likt de vi fick förra året.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
En intressant glidare. Får vi in Grundberg så blir det ännu bättre
En intressant glidare. Får vi in Grundberg så blir det ännu bättre
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Jan-Erik :
Jag minns en intervju i början av säsongen för Glader trodde vvik skulle skrälla
Jag minns en intervju i början av säsongen för Glader trodde vvik skulle skrälla
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
rabon:
Jag kan tänka mig Ohlsson i allt från en 1-3 kedja beroende på vem han skall kampera med. Ser honom gärna i en mer defensiv roll då jag tycker man får mer ut av honom då, eftersom man kan använda honom för pucktransport mellan zonerna vilket han i mitt tycker är bra på.
Ang hans poäng i år så skiljer 12p i 5vs5 men han totala istid är märkligt nog 3 minuter lägre denna säsong än förra, plus att han haft sämre kedjekamrater hos oss så skillnaden i hans prestation är inte så stor däremot ingen direkt boost här.
Jag kan tänka mig Ohlsson i allt från en 1-3 kedja beroende på vem han skall kampera med. Ser honom gärna i en mer defensiv roll då jag tycker man får mer ut av honom då, eftersom man kan använda honom för pucktransport mellan zonerna vilket han i mitt tycker är bra på.
Ang hans poäng i år så skiljer 12p i 5vs5 men han totala istid är märkligt nog 3 minuter lägre denna säsong än förra, plus att han haft sämre kedjekamrater hos oss så skillnaden i hans prestation är inte så stor däremot ingen direkt boost här.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Padrone78:
Nej jag tar med så länge vi inte har någon annan på den platsen men hoppas man går in säsongen med 14 forwards
Nej jag tar med så länge vi inte har någon annan på den platsen men hoppas man går in säsongen med 14 forwards
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Uppdaterar Sillyn då
X - X - (Harju)
Ohlsson - Erik K - Modigs
LP - Aagaard- (Svenningsson)
Sylwander - X - OP
Viklund - Ytterell
Hasa - X
Dahlroth - X
Styf
Tex - X
Uppdaterar Sillyn då
X - X - (Harju)
Ohlsson - Erik K - Modigs
LP - Aagaard- (Svenningsson)
Sylwander - X - OP
Viklund - Ytterell
Hasa - X
Dahlroth - X
Styf
Tex - X
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
Tycker det är fantastiskt med en klubb som IKO och såvitt jag bedömer har det gjort mkt rätt. Sen förstår jag inte riktigt hur Niklas ”överalltutanattvaranågonstans” Torp kan ta en plats men kanske blivit klokare med åldern.
Tycker det är fantastiskt med en klubb som IKO och såvitt jag bedömer har det gjort mkt rätt. Sen förstår jag inte riktigt hur Niklas ”överalltutanattvaranågonstans” Torp kan ta en plats men kanske blivit klokare med åldern.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
SKiLMY:
Bra rollspelare till 3-4, högerskytt. Fin spelförståelse, sen kan man också se att det finns en utveckling i honom när man tittar på statsen. 17p på 13 minuters istid i 4 kedja tillhör nog toppskiktet i ligan. Utöver det finns en hårdhet hos honom. Bra ålder har 3 seniorsäsonger. Detta är av det jag sett och minns.
Bra rollspelare till 3-4, högerskytt. Fin spelförståelse, sen kan man också se att det finns en utveckling i honom när man tittar på statsen. 17p på 13 minuters istid i 4 kedja tillhör nog toppskiktet i ligan. Utöver det finns en hårdhet hos honom. Bra ålder har 3 seniorsäsonger. Detta är av det jag sett och minns.
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Leksands backsida är i princip klar så tror inte han går dit om BIF ryker.
Leksands backsida är i princip klar så tror inte han går dit om BIF ryker.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Monno:
Liten Sillyuppdatering av det vi hittills vet, tar med LP då han är under kontrakt.
X - X - (Harju)
Ohlsson - Erik K - Modigs
LP - Aagaard- (Svenningsson)
Sylwander - X - X
Viklund - Ytterell
Hasa - X
Dahlroth - X
Styf
X X
Rykten in
Gradin nämnde själv Kaijser samt Hellsten som målis.
Oskar Pettersson känns också aktuell.
Liten Sillyuppdatering av det vi hittills vet, tar med LP då han är under kontrakt.
X - X - (Harju)
Ohlsson - Erik K - Modigs
LP - Aagaard- (Svenningsson)
Sylwander - X - X
Viklund - Ytterell
Hasa - X
Dahlroth - X
Styf
X X
Rykten in
Gradin nämnde själv Kaijser samt Hellsten som målis.
Oskar Pettersson känns också aktuell.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Signature:
På kort sikt så kanske Brynäs, men jag tror IKO är bäst om man ser på några säsongers sikt åker de ner tror jag inte riktigt de klarar att vara med i toppen på ett tag. Hv är lite svåra
På kort sikt så kanske Brynäs, men jag tror IKO är bäst om man ser på några säsongers sikt åker de ner tror jag inte riktigt de klarar att vara med i toppen på ett tag. Hv är lite svåra
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9108}:
Snart har du gjort att halva forumet kommer ha Luleå som andralag, märk väl du inte Glader😀
Snart har du gjort att halva forumet kommer ha Luleå som andralag, märk väl du inte Glader😀
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Jag misstänker att det var något på G tidigare, det var orsaken till att Glader lämnade. Det är misstänkt att Glader slutar 31 mars och ersättare är klar 1 april.
Jag misstänker att det var något på G tidigare, det var orsaken till att Glader lämnade. Det är misstänkt att Glader slutar 31 mars och ersättare är klar 1 april.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Snipan:
Han nämnde att han tyckte att EK i dagsläget var en bra andrecenter i ett allsvenskt topplag. Det ger iaf en liteN fingervisning om hur han ser på lagbygget.
Han nämnde att han tyckte att EK i dagsläget var en bra andrecenter i ett allsvenskt topplag. Det ger iaf en liteN fingervisning om hur han ser på lagbygget.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Saleva:
Ja pluspoäng på den de måste varit chockade att dörren till inside numer är stängd. Kanske Hinken straffade honom för hans val utgivningsdatum.
Ja pluspoäng på den de måste varit chockade att dörren till inside numer är stängd. Kanske Hinken straffade honom för hans val utgivningsdatum.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Gissar att både han och Camper har väldigt höga löner. Smart om man vet att man får produktion från dem, då behöver man inte lasta in lika mkt på 3 länken.
Gissar att både han och Camper har väldigt höga löner. Smart om man vet att man får produktion från dem, då behöver man inte lasta in lika mkt på 3 länken.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
Sånt skall vara där det gör mest nytta!!! Hederligt gjort!
Sånt skall vara där det gör mest nytta!!! Hederligt gjort!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Hedin - Widebro kör EP-scouting och Ica-killen har utslagsrösten vid värvningarna. Det skulle vara nåt det!
Hedin - Widebro kör EP-scouting och Ica-killen har utslagsrösten vid värvningarna. Det skulle vara nåt det!
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
Hedberg är samma typ av motor som Hasa skulle passa bra in. En jag också gillar är August Nilsson i VIK som nu är ledig.
Hedberg är samma typ av motor som Hasa skulle passa bra in. En jag också gillar är August Nilsson i VIK som nu är ledig.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Skall dra iväg ett mail 5 års skrivande på forum gör mig kvalificerad!
Skall dra iväg ett mail 5 års skrivande på forum gör mig kvalificerad!
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon:
Vill minnas att man justerat det så, tränaren skall vara klar då men inte säkert man presenterar honom.
Vill minnas att man justerat det så, tränaren skall vara klar då men inte säkert man presenterar honom.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Apropå ingenting, det blir väl OS med NHL-spelare nästa gång?
Apropå ingenting, det blir väl OS med NHL-spelare nästa gång?
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Ja var skall man annars diskutera huruvida Timashov är aktuell eller ej.
Kabanov - Myttynen - Timashov vass första, och tungt med Tarasov som coach
Ja var skall man annars diskutera huruvida Timashov är aktuell eller ej.
Kabanov - Myttynen - Timashov vass första, och tungt med Tarasov som coach
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Nu kan man gilla vissa lite mindre på forumet, jag gillar Puffe. Sista stycket alldeles för hårt i min mening, jag föreslår att ni börjar bubbla varann för ni kommer säkert komma bra överens efter ett tag.
Nu kan man gilla vissa lite mindre på forumet, jag gillar Puffe. Sista stycket alldeles för hårt i min mening, jag föreslår att ni börjar bubbla varann för ni kommer säkert komma bra överens efter ett tag.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Padrone78:
Man tar något som en annan klistrar på en och ironiserar lite det, eftersom vi är ena yttrandefrihetens väktare härinne.
Man tar något som en annan klistrar på en och ironiserar lite det, eftersom vi är ena yttrandefrihetens väktare härinne.
Föregående · 227 · Nästa



Kollade igenom de senaste drafterna och hittade detta av intresse.