Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 228 ·
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Det är väl varje centimeter?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Ja även om man räknar bort Karlkvist så är basen bra.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Det finns fler. Har vi Ilvescenterna och Erik K klara skall det räcka.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
M Horava:
AJ passar nog bäst som agent.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Saleva:
Om Gradin är huvudspåret lär det vara klart snart

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Jag tänker att det inte är märkvärdigare att MoDo inte skriver med honom han vill ha en sådan klausul. Men man vet aldrig.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
M Horava:
Tror Malmö är mer intressant på sikt för Björn han är malmöit i hjärtat.

Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
Ja grattis det unnar jag alla sedan 20!? år hårt prövade leksingar.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74:
Den gillar tom en 80 talist

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Oj 12 mille!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon:
Sebastian Ohlsson - Aagaard- Oskar P skulle bli en riktigt bra 3 kedja

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Sett till statistiken så har Björklöven varit väldigt bra i 5 vs 5, men sämre PP denna säsong. Att målvaktsspelet är lite sämre denna säsong är kanske heller inte så överraskande. Men bra att krångla sig ur Mora.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Slutspelsformatet är väldigt lyckat både för div 1 och allsvenskan.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Beror på hur kontraktet är utformat har iaf kontrakt t.o.m. 21/22 med Mora

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Alfredshem 1921:
Glader gjorde klart och styrelsen sa nej?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
MoDo har av någon anledning börjat följa Mathias From på instagram.


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Snipan:
Ja man missar så mkt

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Bästa köpen
Bartosak
Kabanov
Kuusela
Justin Morrisson
Schremp

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Yttrar
Anders Söderberg
Kristian Kuusela
Magnus Wernblom
Andreas Salomonsson
Per Åge Skröder

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Vi försvarar ingen vi tyckte bara att det var smaklöst av Adam, Adam vågade dessutom inte stå för publiceringen själv så antar att han tyckte det var fel.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Tror vi kan räkna in honom.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Du är nog en av HS mest lättkränkta supportrar. En bra säsong och du drygar så fort du for chansen gissar att du är borta den dagen det börjar gå dåligt för Leksand. Men samtidigt så unnar jag dig ändå glädjen för denna säsong gissar att det betyder mkt för dig.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Då vet man att den är bra!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Domsjö:
Tar en femma
Söderberg- Sundström - Wernblom
Kaberle - Timander

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bössa 68:
Man får kanske göra fler listor 5 man räcker inte till helt enkelt. Så får köra en ny. Doldisarna

1: Tommy P
2: Blatny
3: Mikael P
4: P Öberg
5: Lars Jansson

Släng upp lite fler spelare ni gillat genom åren

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Ohederlighet syftade jag på, det kan yttra sig olika på olika områden.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lub:
Magnus Sundqvist tar över 😂😂

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Ja själv skulle jag inte kunna tänka mig ligga med kompisars flickvänner men du har rätt alla är olika.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Ja är man nöjd med att ha ohederliga ledare så får man väl vara det. Smaken är som baken.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Ja det är en högst personlig favoritlista. Men både Wernblom och Svartvadet är spelare man gillar.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
MoDofavoriter
1 Peter Forsberg
2 Henrik Sedin
3 Markus Näslund
4 Daniel Sedin
5 Linus Ullmark

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Billigt Slatte snacka inte med på 10 år😂😂

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Adam får publicera precis när han vill tycker jag, men han får också leva med att folk tycker till. Samma gäller Ros, gång inte på twitter om det nu är så jobbigt.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Du läser mina tankar!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Spelare som väger 5-7 kg för mkt i februari, killar som blev utskrattade. Man är allt lite nyfiken på bovarna i detta sammanhang men låter det bero.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Markus1212:
Tänker att det finns en koppling mellan Grundberg och Karlin, samt att spelare är stagade av Philadelphia.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Ju längre ner man kommer ju mer relevant blir det.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Noterar att Grundberg placerat spelare hos Karlin.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:
Ja täta läckan NU NU NU!!!!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Nu ställs frågan på ditt inlägg men av nyfikenhet skiljer sig lönen för en sådan som Strömgren?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva:
Jag gillar att man betonar arbetarklassarvet, även om jag inte riktigt tycker föreningen präglas av den kulturen.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Alfredshem 1921:
Vill Karlin verkligen vara hos MoDo när han sett hur det funkar innanför väggarna?
Vågar någon spelare skriva på när de vet hur det funkar innanför väggarna?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Domsjö:
Dessutom bara 3 sportchefer sen 2005 vad kan gå fel.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Nu har jag ingen koll men Carl Mattsson(Luleå) ser intressant Rent statistiskt. Annars är Felix O huvudspåret 😊

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Som landslagets bruttotrupp typ!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Mano:
Sundlöv var 3 poäng från negativt kval sin första säsong, visserligen kände det inte lika ”nära” den säsongen.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sir:
Säsongen innan Hellkvist byggde han ett lag för nedre halvan i allsvenskan. Sundlöv har dock många goda egenskaper, fynd på spelarmarknaden och värvningar är däremot inte på plus så avstår gärna.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Vi är vänner nu när vi räddade kontraktet tack vare dem. Sen skall vi sno tillbaka William Eriksson🙂

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9108}:
Vi kanske borde skriva 3 månader 😛😛

· 228 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE