Historik
Föregående · 228 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Det finns fler. Har vi Ilvescenterna och Erik K klara skall det räcka.
Det finns fler. Har vi Ilvescenterna och Erik K klara skall det räcka.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Jag tänker att det inte är märkvärdigare att MoDo inte skriver med honom han vill ha en sådan klausul. Men man vet aldrig.
Jag tänker att det inte är märkvärdigare att MoDo inte skriver med honom han vill ha en sådan klausul. Men man vet aldrig.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
M Horava:
Tror Malmö är mer intressant på sikt för Björn han är malmöit i hjärtat.
Tror Malmö är mer intressant på sikt för Björn han är malmöit i hjärtat.
+ 2
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
Ja grattis det unnar jag alla sedan 20!? år hårt prövade leksingar.
Ja grattis det unnar jag alla sedan 20!? år hårt prövade leksingar.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon:
Sebastian Ohlsson - Aagaard- Oskar P skulle bli en riktigt bra 3 kedja
Sebastian Ohlsson - Aagaard- Oskar P skulle bli en riktigt bra 3 kedja
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Sett till statistiken så har Björklöven varit väldigt bra i 5 vs 5, men sämre PP denna säsong. Att målvaktsspelet är lite sämre denna säsong är kanske heller inte så överraskande. Men bra att krångla sig ur Mora.
Sett till statistiken så har Björklöven varit väldigt bra i 5 vs 5, men sämre PP denna säsong. Att målvaktsspelet är lite sämre denna säsong är kanske heller inte så överraskande. Men bra att krångla sig ur Mora.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Slutspelsformatet är väldigt lyckat både för div 1 och allsvenskan.
Slutspelsformatet är väldigt lyckat både för div 1 och allsvenskan.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Beror på hur kontraktet är utformat har iaf kontrakt t.o.m. 21/22 med Mora
Beror på hur kontraktet är utformat har iaf kontrakt t.o.m. 21/22 med Mora
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Alfredshem 1921:
Glader gjorde klart och styrelsen sa nej?
Glader gjorde klart och styrelsen sa nej?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
MoDo har av någon anledning börjat följa Mathias From på instagram.
MoDo har av någon anledning börjat följa Mathias From på instagram.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Vi försvarar ingen vi tyckte bara att det var smaklöst av Adam, Adam vågade dessutom inte stå för publiceringen själv så antar att han tyckte det var fel.
Vi försvarar ingen vi tyckte bara att det var smaklöst av Adam, Adam vågade dessutom inte stå för publiceringen själv så antar att han tyckte det var fel.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Du är nog en av HS mest lättkränkta supportrar. En bra säsong och du drygar så fort du for chansen gissar att du är borta den dagen det börjar gå dåligt för Leksand. Men samtidigt så unnar jag dig ändå glädjen för denna säsong gissar att det betyder mkt för dig.
Du är nog en av HS mest lättkränkta supportrar. En bra säsong och du drygar så fort du for chansen gissar att du är borta den dagen det börjar gå dåligt för Leksand. Men samtidigt så unnar jag dig ändå glädjen för denna säsong gissar att det betyder mkt för dig.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bössa 68:
Man får kanske göra fler listor 5 man räcker inte till helt enkelt. Så får köra en ny. Doldisarna
1: Tommy P
2: Blatny
3: Mikael P
4: P Öberg
5: Lars Jansson
Släng upp lite fler spelare ni gillat genom åren
Man får kanske göra fler listor 5 man räcker inte till helt enkelt. Så får köra en ny. Doldisarna
1: Tommy P
2: Blatny
3: Mikael P
4: P Öberg
5: Lars Jansson
Släng upp lite fler spelare ni gillat genom åren
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Ohederlighet syftade jag på, det kan yttra sig olika på olika områden.
Ohederlighet syftade jag på, det kan yttra sig olika på olika områden.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Ja själv skulle jag inte kunna tänka mig ligga med kompisars flickvänner men du har rätt alla är olika.
Ja själv skulle jag inte kunna tänka mig ligga med kompisars flickvänner men du har rätt alla är olika.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Ja är man nöjd med att ha ohederliga ledare så får man väl vara det. Smaken är som baken.
Ja är man nöjd med att ha ohederliga ledare så får man väl vara det. Smaken är som baken.
+ 10
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Ja det är en högst personlig favoritlista. Men både Wernblom och Svartvadet är spelare man gillar.
Ja det är en högst personlig favoritlista. Men både Wernblom och Svartvadet är spelare man gillar.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
MoDofavoriter
1 Peter Forsberg
2 Henrik Sedin
3 Markus Näslund
4 Daniel Sedin
5 Linus Ullmark
MoDofavoriter
1 Peter Forsberg
2 Henrik Sedin
3 Markus Näslund
4 Daniel Sedin
5 Linus Ullmark
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Billigt Slatte snacka inte med på 10 år😂😂
Billigt Slatte snacka inte med på 10 år😂😂
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Adam får publicera precis när han vill tycker jag, men han får också leva med att folk tycker till. Samma gäller Ros, gång inte på twitter om det nu är så jobbigt.
Adam får publicera precis när han vill tycker jag, men han får också leva med att folk tycker till. Samma gäller Ros, gång inte på twitter om det nu är så jobbigt.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Spelare som väger 5-7 kg för mkt i februari, killar som blev utskrattade. Man är allt lite nyfiken på bovarna i detta sammanhang men låter det bero.
Spelare som väger 5-7 kg för mkt i februari, killar som blev utskrattade. Man är allt lite nyfiken på bovarna i detta sammanhang men låter det bero.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Markus1212:
Tänker att det finns en koppling mellan Grundberg och Karlin, samt att spelare är stagade av Philadelphia.
Tänker att det finns en koppling mellan Grundberg och Karlin, samt att spelare är stagade av Philadelphia.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Ju längre ner man kommer ju mer relevant blir det.
Ju längre ner man kommer ju mer relevant blir det.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Nu ställs frågan på ditt inlägg men av nyfikenhet skiljer sig lönen för en sådan som Strömgren?
Nu ställs frågan på ditt inlägg men av nyfikenhet skiljer sig lönen för en sådan som Strömgren?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva:
Jag gillar att man betonar arbetarklassarvet, även om jag inte riktigt tycker föreningen präglas av den kulturen.
Jag gillar att man betonar arbetarklassarvet, även om jag inte riktigt tycker föreningen präglas av den kulturen.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Alfredshem 1921:
Vill Karlin verkligen vara hos MoDo när han sett hur det funkar innanför väggarna?
Vågar någon spelare skriva på när de vet hur det funkar innanför väggarna?
Vill Karlin verkligen vara hos MoDo när han sett hur det funkar innanför väggarna?
Vågar någon spelare skriva på när de vet hur det funkar innanför väggarna?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Domsjö:
Dessutom bara 3 sportchefer sen 2005 vad kan gå fel.
Dessutom bara 3 sportchefer sen 2005 vad kan gå fel.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Nu har jag ingen koll men Carl Mattsson(Luleå) ser intressant Rent statistiskt. Annars är Felix O huvudspåret 😊
Nu har jag ingen koll men Carl Mattsson(Luleå) ser intressant Rent statistiskt. Annars är Felix O huvudspåret 😊
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Mano:
Sundlöv var 3 poäng från negativt kval sin första säsong, visserligen kände det inte lika ”nära” den säsongen.
Sundlöv var 3 poäng från negativt kval sin första säsong, visserligen kände det inte lika ”nära” den säsongen.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sir:
Säsongen innan Hellkvist byggde han ett lag för nedre halvan i allsvenskan. Sundlöv har dock många goda egenskaper, fynd på spelarmarknaden och värvningar är däremot inte på plus så avstår gärna.
Säsongen innan Hellkvist byggde han ett lag för nedre halvan i allsvenskan. Sundlöv har dock många goda egenskaper, fynd på spelarmarknaden och värvningar är däremot inte på plus så avstår gärna.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Vi är vänner nu när vi räddade kontraktet tack vare dem. Sen skall vi sno tillbaka William Eriksson🙂
Vi är vänner nu när vi räddade kontraktet tack vare dem. Sen skall vi sno tillbaka William Eriksson🙂
+ 3
Föregående · 228 · Nästa



Det är väl varje centimeter?