Historik
Föregående · 232 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Länken om man vill kolla på egen hand. Vill minnas att perioden 6 nov - 6 december är då vi är som starkast
Länken om man vill kolla på egen hand. Vill minnas att perioden 6 nov - 6 december är då vi är som starkast
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Är det någon som bryr sig om att vi har 3 matcher kvar?
Är det någon som bryr sig om att vi har 3 matcher kvar?
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Lyckats med varje klubb han varit i, vill minnas att KHK ändå låg hyfsat till när han sparkades.
Lyckats med varje klubb han varit i, vill minnas att KHK ändå låg hyfsat till när han sparkades.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9399}:
Är han klar för oss? En svensk center på 27 år som gjort 30 p i SHL. Vi utgick ifrån att det var en felpost.
Är han klar för oss? En svensk center på 27 år som gjort 30 p i SHL. Vi utgick ifrån att det var en felpost.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Når han jobba på allehanda och föreslog värvningar till Allsvenskan som var ordinarie i SHL.
Når han jobba på allehanda och föreslog värvningar till Allsvenskan som var ordinarie i SHL.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}:
Svårt att veta men hoppas man sonderat terrängen med alla på listan innan. Sundqvist vore ett ok alternativ men inte mitt första.
Svårt att veta men hoppas man sonderat terrängen med alla på listan innan. Sundqvist vore ett ok alternativ men inte mitt första.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
modogurra:
Jens Gustafsson
Staffan Lund
P Horsky
Karlin
Jörgen J
Ser listan ut så förutom nedan nämnda är jag nöjd
Jens Gustafsson
Staffan Lund
P Horsky
Karlin
Jörgen J
Ser listan ut så förutom nedan nämnda är jag nöjd
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Frågade min kompis som sponsrar Almtuna om Hasa svar:
”Han är riktigt bra klart ni skall ha honom 🤬😀”
Frågade min kompis som sponsrar Almtuna om Hasa svar:
”Han är riktigt bra klart ni skall ha honom 🤬😀”
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hompa90:
Finns det förresten något konkret på Felix O mer än att vi önskar det?
Finns det förresten något konkret på Felix O mer än att vi önskar det?
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett:
Jag kan personligen känna att den rutinerade kvoten är fylld av Mikkelson/Viklund kan vi dessutom få Harju att stanna är det lagom.
Jag kan personligen känna att den rutinerade kvoten är fylld av Mikkelson/Viklund kan vi dessutom få Harju att stanna är det lagom.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Sett till istid denna säsong verkar det snarare vara 3 rätt så många matcher på 12-13 min. Om Karlkvist försvinner ser jag gärna att man går efter Johan Olofsson i Malmö, bra på att ta sig in framför mål.
Sett till istid denna säsong verkar det snarare vara 3 rätt så många matcher på 12-13 min. Om Karlkvist försvinner ser jag gärna att man går efter Johan Olofsson i Malmö, bra på att ta sig in framför mål.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Viktigt med några starka in snabbt kan kanske motivera Strömgren att stanna
Viktigt med några starka in snabbt kan kanske motivera Strömgren att stanna
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Ingen koll där men gillar att ha 3 jämna kedjor om än med olika uppgifter. Oavsett är det bra för oss.
Ingen koll där men gillar att ha 3 jämna kedjor om än med olika uppgifter. Oavsett är det bra för oss.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Majbrasan:
Hur ser det ut nu
Karlkvist- X - X
X - Aagaard- (Modigs)
LP - (Erik K)- Ohlsson
Sylwander -X -Lindewall
Mikkelson- Ytterell
Viklund- (Hasa)
Dahlroth -X
Styf -X
Peters -( Tex)
Lagt rykten inom parantes och även stoppat in LP då vi har dem på kontrakt. Kan se att en kedja med
LP-EK-Modigs skulle fungera bra
Hur ser det ut nu
Karlkvist- X - X
X - Aagaard- (Modigs)
LP - (Erik K)- Ohlsson
Sylwander -X -Lindewall
Mikkelson- Ytterell
Viklund- (Hasa)
Dahlroth -X
Styf -X
Peters -( Tex)
Lagt rykten inom parantes och även stoppat in LP då vi har dem på kontrakt. Kan se att en kedja med
LP-EK-Modigs skulle fungera bra
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett:
Jag tycker han en motor, ser till att hålla pucken inom laget. Passningskicklig med honom och Ytterell in varsitt par skall vi kunna komma ur försvar in i anfallszon. Nu väntar jag bara på Felix O.
Jag tycker han en motor, ser till att hålla pucken inom laget. Passningskicklig med honom och Ytterell in varsitt par skall vi kunna komma ur försvar in i anfallszon. Nu väntar jag bara på Felix O.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen:
Om vi lockar hit Filip kan vi ta hans bror också Center i afHC men de har tjockt med J-spelare.
Om vi lockar hit Filip kan vi ta hans bror också Center i afHC men de har tjockt med J-spelare.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett:
Skulle vi inte ha spelare som är så bra att de får spelet att stämma istället för spelare som måste komma någonstans där spelet stämmer ;)
Skulle vi inte ha spelare som är så bra att de får spelet att stämma istället för spelare som måste komma någonstans där spelet stämmer ;)
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Hasa kommer behöva oss, tror han kommer bli nya Tom Hedberg på forumet. Jag tror vi får en tränartrojka
Jens G
P Horsky
+ x
Hasa kommer behöva oss, tror han kommer bli nya Tom Hedberg på forumet. Jag tror vi får en tränartrojka
Jens G
P Horsky
+ x
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Monno:
Karla - X - Harju Dä
Strömgren - Felix O - Harju Dy
Ohlsson - Aagaard- Svenningsson
Sylwander- Tjernström- Kaijser OP
LP
Sen finns det säkert en massa alternativ men nåt sånt här.
Karla - X - Harju Dä
Strömgren - Felix O - Harju Dy
Ohlsson - Aagaard- Svenningsson
Sylwander- Tjernström- Kaijser OP
LP
Sen finns det säkert en massa alternativ men nåt sånt här.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KRB:
Tror jag inte men Glader är kung och hittar en ny bomd nästa säs.
Tror jag inte men Glader är kung och hittar en ny bomd nästa säs.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
#13:
Inte dumt alls. Tror Aagaard kommer gå center nästa säsong fö.
Inte dumt alls. Tror Aagaard kommer gå center nästa säsong fö.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Utöver det tycker han har en hårdhet i sitt spel, bra på att vinna närkamper också.
Utöver det tycker han har en hårdhet i sitt spel, bra på att vinna närkamper också.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett:
Skriver vi inte nytt med Svenningsson så kommer vi sannolikt ångra det.
Skriver vi inte nytt med Svenningsson så kommer vi sannolikt ångra det.
+ 9
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
100
Corrado
Harju
Svenningsson
Tjernström
Roll
Haag
Persson
Öhman
Övriga dumpa
Jellvert- ser ingen uppsida ta in Felix O istället skillnad i pris lär inte vara stor.
Svenningsson- är en sådan spelare som i ett bra lag ser helt annorlunda ut. Dessutom inte haft någon direkt medstuds
100
Corrado
Harju
Svenningsson
Tjernström
Roll
Haag
Persson
Öhman
Övriga dumpa
Jellvert- ser ingen uppsida ta in Felix O istället skillnad i pris lär inte vara stor.
Svenningsson- är en sådan spelare som i ett bra lag ser helt annorlunda ut. Dessutom inte haft någon direkt medstuds
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hompa90:
Matcherna mot Björklöven och Väsby har gett oss 20p. Skralt värre mot de andra lagen.
Matcherna mot Björklöven och Väsby har gett oss 20p. Skralt värre mot de andra lagen.
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo x 2 2021-03-06 07
Nieminen:
Vi visar än än en gång att vi är bra på att vinna viktiga matcher. Kom ihåg det till nästa gång det vankas avgörande
Vi visar än än en gång att vi är bra på att vinna viktiga matcher. Kom ihåg det till nästa gång det vankas avgörande
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo x 2 2021-03-06 07
Majbrasan:
From nu fram till serien startar i höst är vi som bäst😂😂
From nu fram till serien startar i höst är vi som bäst😂😂
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo x 2 2021-03-06 07
bar mofftak:
Samma här det blir så mkt lättare när 50% av skotten går in😄
Samma här det blir så mkt lättare när 50% av skotten går in😄
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo x 2 2021-03-06 07
KB:
De plocka väl mer eller mindre 30p på 10 första, efter drt har det varit sådär.
De plocka väl mer eller mindre 30p på 10 första, efter drt har det varit sådär.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo x 2 2021-03-06 07
Tarasov:
Kan rida ut stormen i början idag och få med oss nåt mål så kan det gå vägen. Zykov har börjat samla ihop till ett mål eller två.
Kan rida ut stormen i början idag och få med oss nåt mål så kan det gå vägen. Zykov har börjat samla ihop till ett mål eller två.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo x 2 2021-03-06 07
Werner:
Jag tror att vi samlat ihop till gårdagens match, som jag skrev igår vi var inte 1-7 dåliga mot Mora och det har ändå funnits en förmåga att skapa målchanser under Sundqvist. I tillägg till det är nog Björklöven det enda laget vi har mentalt övertag på denna säsong, högst oklart varför. Det är lite som att Björklöven tänker ”det borde” vara enklare. En tredje faktor är Björklövens förra säsong gör att man inte slappnar av mot dem.
Jag tror att vi samlat ihop till gårdagens match, som jag skrev igår vi var inte 1-7 dåliga mot Mora och det har ändå funnits en förmåga att skapa målchanser under Sundqvist. I tillägg till det är nog Björklöven det enda laget vi har mentalt övertag på denna säsong, högst oklart varför. Det är lite som att Björklöven tänker ”det borde” vara enklare. En tredje faktor är Björklövens förra säsong gör att man inte slappnar av mot dem.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo x 2 2021-03-06 07
mikenomad:
Håller med alla skall få en andra chans och i tillägg till det så bör folk med olika problem t.o.m. uppmuntras att utöva sitt yrke såvida det nu inte är inlåsta. Inget blir bättre av de inte tillåts arbeta.
Håller med alla skall få en andra chans och i tillägg till det så bör folk med olika problem t.o.m. uppmuntras att utöva sitt yrke såvida det nu inte är inlåsta. Inget blir bättre av de inte tillåts arbeta.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo x 2 2021-03-06 07
Costanza:
Du smula paprikachips i spelargången
Du smula paprikachips i spelargången
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo x 2 2021-03-06 07
Rytter:
Har inte ens kollat skottkartan idag. Kom in när det stod 3-0 vågade då inte kolla för det hade som ni alla vet betytt otur. Så följde på swestat och kollade målen
Har inte ens kollat skottkartan idag. Kom in när det stod 3-0 vågade då inte kolla för det hade som ni alla vet betytt otur. Så följde på swestat och kollade målen
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo x 2 2021-03-06 07
KB:
Ja de kommer säkert komma ut hårt. Undrar om de kör Mantler ellenPoulin
Ja de kommer säkert komma ut hårt. Undrar om de kör Mantler ellenPoulin
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo x 2 2021-03-06 07
Sputnik:
Får hoppas att vi klara att samla in 2p till på resterande 4. Ännu bättre med 5 såklart men det finns en verklighet också
Får hoppas att vi klara att samla in 2p till på resterande 4. Ännu bättre med 5 såklart men det finns en verklighet också
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo x 2 2021-03-06 07
Robin Ztorken L:
Jag har skrivit tidigare att vi fått lite dåligt utdelning sett till statsen. Svenningsson har fö haft onormalt låg skottprocent denna säsong. Jämnar alltid ut sig
Jag har skrivit tidigare att vi fått lite dåligt utdelning sett till statsen. Svenningsson har fö haft onormalt låg skottprocent denna säsong. Jämnar alltid ut sig
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo x 2 2021-03-06 07
JoseGonzales:
Kan säga att ger ni oss två poäng imorgon skall jag alltid hålla på er så länge ni inte möter oss. Lovar!!!!
Kan säga att ger ni oss två poäng imorgon skall jag alltid hålla på er så länge ni inte möter oss. Lovar!!!!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo x 2 2021-03-06 07
Confusius:
Löven startade väldigt bra men har efter starten inte haft en vidare säsong. Men mkt kvar.
Löven startade väldigt bra men har efter starten inte haft en vidare säsong. Men mkt kvar.
+ 1
Föregående · 232 · Nästa



Jag tror HV71 kommer fixa allsvenskan rätt så bra, urstark ekonomi. LHC/BIF tror jag går väldigt tufft med ekonmin sen kanske de får ihop slagkraftiga lag ändå. IKO tror jag får ett mellanår om de åker ner men får nog inte samma ekonomiska problem.