Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 233 ·
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Eugen Sandberg:
Jan Axel och Pär Bäckman?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva:
Jepp, men det visar kanske också hur svårt det var att inse allvaret.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Dundee:
Varför det?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Dundee:
Det skulle förvåna mig oerhört om vi gick i KK.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Kristianstad IK
Almtuna x 2
Tingsryd
3 borta och 1 hemma mot Almtuna.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Robin Ztorken L:
Du har skrivit i princip samma sak i en månad nu vi är med på tåget du behöver inte skriva samma sak 15 ggr till. En två ggr dag räcker.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
DrCox:
Jag har varit orolig för kval neråt i princip hela säsongen men nu är det som det är. Tufft men inte omöjligt.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
DrCox:
I matcherna mot Mora så har vi kommit till många avslut, i andra matchen första perioden så spela vi rätt bra. Tyvärr tappar vi allt. Jag tittar på statistiken för hela Sundqvists period. Sen tycker jag varken man skall ta lycka eller olycka i förskott, vi har saken i egna händer än så länge och har vi en bra match kan saker gå vår väg. Förhoppningsvis kan vi samla ihop 5p på de kommande 5 matcherna. Då bör det gå vägen.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Vi får koncentrera oss på vårt, vi har rätt ok stats på sistone och förhoppningsvis studsar det vår väg någon match också. Hur länge till är mjälljoel avstängd?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sputnik:
Ser man till att vara topp-5 år efter så slinker man igenom till sist.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva:
Rent statistiskt så ser det bättre ut under Sunken, så tycker han har rätt i det han säger, däremot är tappet av Niederbach/Rockwood tungt Vi hade behövt dem men nu är det som det är.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Gått utan jobb sedan han lämna Almtuna

Fotboll > Sv: Allsvenskan
mattias - 74:
Ja tyvärr sålde de kamratgården😢😢😢vem håller du på i allsvenskan?

Fotboll > Sv: Allsvenskan
mattias - 74:
Ja grymt. Håller på IFK

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Av det namn man sett så tycker jag klubben ändå är rätt ute.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Han verkar inte så lättkittlad

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Modo-Målet:
Ser en fördel med spelare/tränare som kommer nerifrån och vill uppåt när man själv är en klubb som vill upp. Värvar man spelare/tränare som varit uppe och är på väg ner så verkar man följa med. Lite förenklat förstås men något åt det håller. Så ser gärna Karlin/Horsky/Lundh, Piva får gärna fortsätta. Överlever vi i allsvenskan så är det perfekt läge nu.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Jag var skeptisk för 4 år sen men han verkar kunna hantverket och lever för hockey.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
puffe:
Saik har väl t.o.m. med kört med 3 tränare

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nucky:
Man har lyckats väldigt bra med sin generationsväxling, bra förlängningar i Hugg/Linus L/Wilsby. Iofs är det JJ som driver laget numer🤣

MoDo Hockey > Sv: Silly season
M Horava:
Örebro/Växjö. Sen gäller det att hitta sin egen väg.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Snipan:
Det är väl inte helt otänkbart att Glader lämnar rekommendationer i samband med beslutet heller.

MoDo Hockey > Sv: Mora - Modo x2 2021-03-02 03
KB:
Iofs talar vi spelare som anslutit efter nyår kan jag säkert tänka mig ett sådant scenario

MoDo Hockey > Sv: Mora - Modo x2 2021-03-02 03
acerjocke:
Hur många har Modo som lirar för dubbla pengen?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
dempa:
Bumpar denna och låser den andra.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
M Horava:
Nej vore att jinxa i onödan. Fö är brukar vi ha en sillytråd oavsett säsong och inte specifikt för årtal. Med tanke på hur denna säsong gick så kanske vi skall fortsätta med det.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
acerjocke:
Vet inte riktigt han var född i slutet på 70 eller början på 80 talet och jobbade som idrottslärare.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
acerjocke:
Hade en kollega som sa att hans klubb var IK Polar😍😍😍

MoDo Hockey > Sv: Mora - Modo x2 2021-03-02 03
bar mofftak:
I paritet med vår. 😀

MoDo Hockey > Sv: Mora - Modo x2 2021-03-02 03
{297}:
Nu skall jag gymma i 4 timmar. Tack för supporten! Hoppas ni tar poängrekordet väl värt!

MoDo Hockey > Sv: Sv: Mora - Modo x2 2021-03-02 03
hilmer123:
Kommentera i tråden starta inte nya.

MoDo Hockey > Sv: Mora - Modo x2 2021-03-02 03
Bad_Brett:
Det kan alltid bli sämre

MoDo Hockey > Sv: Mora - Modo x2 2021-03-02 03
KRM:
Ja och vi har dumpat vår kreative center 🤨🥵🥳

MoDo Hockey > Sv: Mora - Modo x2 2021-03-02 03
mattias - 74:
Man tar sig för pannan.

MoDo Hockey > Sv: Mora - Modo x2 2021-03-02 03
Spock:
Det blir iaf bekvämare att gå in i avslutande 5 med 8p tillgodo.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Får jag gissa så är även Ludvig L intressant.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Tror vi kommer se en väldigt bra Aagaard nästa säsong om den nu blir allsvensk vill säga.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Tror vi kommer se en väldigt bra Aagaard nästa säsong om den nu blir allsvensk vill säga.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}:
En bra tränarrekrytering kommer vi långt på till att börja med, det är rätt så tacksamt läge för en bra tränare att bygga upp något.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Vi kan störa oss hur mycket vi vill på eventuella värvningar av juniorer men ingen vi kan göra nåt åt och en effekt av hur klubben sköts förtillfället. Jag tror faktiskt att det kan bli positivt för det kommer förhoppningsvis inte längre vara tabu att plocka en 19-21 åring från FHC/Rögle eller nåt annat. Vi kan ju locka med speltid. Slår det väl ut kan de spelarna bli en del av laget i många år.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Gonatt bror imorrn skall vi tjäna pengar som vi sedan kan pumpa in i MoDo så de kan köpa även nästa säsong.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Nu skall jag kolla Sacha Baron Cohen får Dick Cheney att skriva under ett waterboarding-kit.... de är iaf lite underhållning.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Costanza och Drago lockar

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Det var mer ”det hade med enkelhet kunnat googla fram om du nu inte velat vara störig här”. Det lyckades ju rätt snabbt få fram infon som du ville.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Du inledde din karriär här med att medvetet spela dum, sen tipsar jag om info på nätet när har en fundering. Varför du tar det som en förolämpning har jag faktiskt ingen aning om.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Vänliga mot de vänliga skeptisk mot de som samlat ihop till det.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Generellt får man svar snabbare om man googlar, var bara ett tips.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Vet du hur man använder Google?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Det kan du klura på.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Nej det menar han inte.

· 233 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE