Historik
Föregående · 236 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
Nisse på Mon or:
”Hockeyfest 17.30 på Sportkanslen. MODO-Västerås. Man sitter klistrad. Allt utom Gurkburkvinst är en sensation...”
”Hockeyfest 17.30 på Sportkanslen. MODO-Västerås. Man sitter klistrad. Allt utom Gurkburkvinst är en sensation...”
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Ja även Henrik Gradin som var assisterande succésäsongen 15/16 har många klocka tankar.
Ja även Henrik Gradin som var assisterande succésäsongen 15/16 har många klocka tankar.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales:
Ja verkligen, gissar att det inte blir enklare av ett liv utanför rampljuset och en massa pengar.
Ja verkligen, gissar att det inte blir enklare av ett liv utanför rampljuset och en massa pengar.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}:
Det tror jag absolut, de går igång på knepiga grejor de där
Rekryteringsfirmorna.
Det tror jag absolut, de går igång på knepiga grejor de där
Rekryteringsfirmorna.
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
{8179}:
Utöver det är ni rätt bra på att skydda slottet, vi har blivit bättre på det men långt ifrån särskilt bra.
Skall tilläggas att vi var rätt dåliga på att skydda slottet igår.
Utöver det är ni rätt bra på att skydda slottet, vi har blivit bättre på det men långt ifrån särskilt bra.
Skall tilläggas att vi var rätt dåliga på att skydda slottet igår.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Bad_Brett:
Du tror liksom jag på topp 10 och slutspel där vi skräller. Tänker att du också varit på min och Costanzas sida när det gäller köp!
Du tror liksom jag på topp 10 och slutspel där vi skräller. Tänker att du också varit på min och Costanzas sida när det gäller köp!
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
puffe:
Ja det gav inte så mkt att Adrian Kempe fick träna dribblingar i 2 säsonger. (Inte ironisk)
Ja det gav inte så mkt att Adrian Kempe fick träna dribblingar i 2 säsonger. (Inte ironisk)
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Rytter:
Han är på kontrakt så utgår ifrån att han är en del av laget tills annat anges. Ser gärna att man förlänger med både Persson/Rockwood. Vår backsida kommer dock kräva lite förändringar.
Han är på kontrakt så utgår ifrån att han är en del av laget tills annat anges. Ser gärna att man förlänger med både Persson/Rockwood. Vår backsida kommer dock kräva lite förändringar.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
puffe:
Ja Wernblom är mkt trist att vi valde att låna ut.
Ja Wernblom är mkt trist att vi valde att låna ut.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
puffe:
Apropå juniorer så märks det att Tjernström kan ta en roll när han omges av vuxna spelare, samma gäller Åhström. Problemet är att man nog måste välja till nästa säsong. Väljer isåfall Tjernström, vi har dessutom redan LP. För Modos och Åhströms skull tycker jag våra väga skall skiljas åt inför nästa, särskilt om Åhström vill leda ett PP och ha en topp-6 roll
Apropå juniorer så märks det att Tjernström kan ta en roll när han omges av vuxna spelare, samma gäller Åhström. Problemet är att man nog måste välja till nästa säsong. Väljer isåfall Tjernström, vi har dessutom redan LP. För Modos och Åhströms skull tycker jag våra väga skall skiljas åt inför nästa, särskilt om Åhström vill leda ett PP och ha en topp-6 roll
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Gavelo:
Jag tycker han ser spelet otroligt bra, har en förmåga att hitta bra ytor med puck och väljer ofta det sämsta alternativet för motståndaren. Sen behöver han bli starkare men hoppas vi kan få honom även nästa säsong.
Jag tycker han ser spelet otroligt bra, har en förmåga att hitta bra ytor med puck och väljer ofta det sämsta alternativet för motståndaren. Sen behöver han bli starkare men hoppas vi kan få honom även nästa säsong.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
{5647}:
Nej mkt bättre framförallt får vi ihop 30 själva, ingen lysande match men vi kniper en poäng, och avståndet till KIK är 10.
Nej mkt bättre framförallt får vi ihop 30 själva, ingen lysande match men vi kniper en poäng, och avståndet till KIK är 10.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Gavelo:
Av någon anledning så är min känsla att vi gått och andra extremen, inte ett enda uppspel genom mitten.
Av någon anledning så är min känsla att vi gått och andra extremen, inte ett enda uppspel genom mitten.
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Rytter:
En period kvar nu öser vi på.... eller ja det skall man nog inte säga till våra backar.
En period kvar nu öser vi på.... eller ja det skall man nog inte säga till våra backar.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
LArLun378:
Du tänker att många missat att vi har problem, bra aspekt. Tycker överlag det varit alldeles för positivt härinne!
Du tänker att många missat att vi har problem, bra aspekt. Tycker överlag det varit alldeles för positivt härinne!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Nucky:
Så tråkigt med personangrepp, hen vill ju bara vara snäll!
Så tråkigt med personangrepp, hen vill ju bara vara snäll!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Jalapeno:
Vad glada vi blir när du kommer in och berättar för oss🥰🥰🥰.....
Vad glada vi blir när du kommer in och berättar för oss🥰🥰🥰.....
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
KB:
Cannata kan väl stanna här det är inte han som skall föda.
Cannata kan väl stanna här det är inte han som skall föda.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Sir:
Desto bättre är att vi 0-1, spelet 5vs5 tror jag faktiskt vi leder skotten.
Desto bättre är att vi 0-1, spelet 5vs5 tror jag faktiskt vi leder skotten.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Bad_Brett:
Det skulle vara nåt😂. Men känslan säger minst varannan match.
Det skulle vara nåt😂. Men känslan säger minst varannan match.
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Gavelo:
Ja denna gång så tycker jag det är rätt knepigt att man lyckas hitta 3 tvåor. Särskilt den på Ytterell är tveksam
Ja denna gång så tycker jag det är rätt knepigt att man lyckas hitta 3 tvåor. Särskilt den på Ytterell är tveksam
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Saleva:
Rent statistiskt verkar Tex vara bättre, och om Peters då blir andremålis så är det bra för alla inblandade parter utom möjligen Peters
Rent statistiskt verkar Tex vara bättre, och om Peters då blir andremålis så är det bra för alla inblandade parter utom möjligen Peters
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Bad_Brett:
Ja, jag tycker han använder det på ett annat sätt mer som att han skyddar gruppen och går i god för att det faktiskt gör jobbet.
Ja, jag tycker han använder det på ett annat sätt mer som att han skyddar gruppen och går i god för att det faktiskt gör jobbet.
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
M Horava:
Att spelarna inte är där är en hockeyklyscha, då tycker jag det är bättre man säger att det följer inte det taktiska upplägget alternativ nåt annat.
Att spelarna inte är där är en hockeyklyscha, då tycker jag det är bättre man säger att det följer inte det taktiska upplägget alternativ nåt annat.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza:
Me too!!!! Vår höga trovärdighet står på spel här vi har ju velat köpa sen december!
Me too!!!! Vår höga trovärdighet står på spel här vi har ju velat köpa sen december!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
{5647}:
Fortsätter vi på den inslagna vägen kommer det ge resultat.
Fortsätter vi på den inslagna vägen kommer det ge resultat.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
{8384}:
Vi ser statiskt mkt bättre ut under Sundqvists första matcher men fått lite dålig utdelning hittills. Hoppas vi kan fortsätta på den inslagna vägen.
Vi ser statiskt mkt bättre ut under Sundqvists första matcher men fått lite dålig utdelning hittills. Hoppas vi kan fortsätta på den inslagna vägen.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{8399}:
Ja den storyn är väl det närmsta ”cinderella man” vi kommer, mitt under finanskris får han jobb i Modo.
Ja den storyn är väl det närmsta ”cinderella man” vi kommer, mitt under finanskris får han jobb i Modo.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
M Horava:
Egentligen utan lämnar första kedjan öppen för bästa möjliga kombo. Det är upp till honom
Egentligen utan lämnar första kedjan öppen för bästa möjliga kombo. Det är upp till honom
Föregående · 236 · Nästa



Ja Rockwood kom undan där såg det ut som så jag kan förstå honom.