Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 235 ·
MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 2021-02-24
{5647}:
Han skall som sagt inte ägna sig åt det här, tycker det är bättre han startar en talkshow då skulle han bli grym.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 2021-02-24
{9233}:
6 avslut med 7 min pp. Aspirerar nog på att vara säsongens sämsta period offensivt sett.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 2021-02-24
{5647}:
Nej sannolikt inte

MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 2021-02-24
Heyerdal:
Adam är katastrof han orkar inte kolla upp saker som att Rockwood inte är center i kedjan något man om inte annat borde kunna se endera på den inlämnade laguppställningen alternativt kan man kolla på matchen som man kommenterar. Trist då Adam har sidor jag gillar särskilt när han intervjuar men han slarvar oerhört när det gäller att kolla upp saker.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 2021-02-24
Robin Ztorken L:
Onej...... jag tycker du sviker Modo med den typen av uttalanden. Blir alltid förlust när du är på detta humör. Iofs skrev du inte överkörning. Eventuella undantag idag då.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Ja vi har ett prejudikat från från förra säsongen så antar att ställs säsongen in blir det lika.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Här har jag faktiskt inte hört något från HV.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal:
Jag börjar misstänka att säsongen kommer stängas...

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ogie Ogilthorpe:
Jag håller dock med om Wahlgren som en potentiellt genom lyfta bara fram lite risker.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ogie Ogilthorpe:
Harju/Felix i Tingsryd ser väldigt intressanta ut. Tittande också på Tim W men merparten av hans poäng har kommit mellan 6 januari till 6 februari sen är det tomt, 12p på 15 matcher. På senaste 8 matcherna är det 3p nu kan man hålla på sådär hela tiden.

Men om man jämför honom med Felix O så tycker jag Felix äger matcherna på ett annat sätt. Det finns dessutom en koppling till Glader, hans syrra Melinda O har Glader plockat till Luleå. Intressant med Felix O är att han hade 5 p på de första 15 matcherna. 5 av de första 15 var mot topplag SSK/TIK/Löven. AIK två ggr men då var inte AIK ett topplag.

Till din lista vill jag lägga Oskar P i Vvik.

Övriga är Måns C i Mora
Kim J i hästen
Roos I BIK

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ogie Ogilthorpe:
Wallinder har väl kontrakt över nästa säsong, att SHL plockar kan vi inte göra så mkt åt. Angående ekonmin är jag helt enig den ger ett svängrum oavsett strategi.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Balou:
Vi jagar Väster lika mkt som Almtuna, känns som VIK fallit ihop.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sir:
Då bör topp 4 vara
Mikkel - Ytterell
Corrado - Boivin

Rätt stark 4 hoppas vi inte behöver matcha Corrado så hårt

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
Får mig att tänka på Full Metal Jacket, vi gör vårt jobb.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9108}:
Ja lätt att dyka upp när går bra för ens lag och ställa lite frågor och ha allmänna funderingar. Respekt åt dem som hängt i alla år.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein:
Aha du är egentligen en kärleksspridare. ;)

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein:
Tycker Viklund var rätt bra när han spelade denna säsong, rörlig och bra speluppfattning.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Viklund tar semester på nåt varmt ställe, båtbenet läker perfekt.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Tigers 🐯

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Mano:
😂😂

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Mano:
På intervjun med ÖA lät det som att FA ville stanna men man vet aldrig.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Balou:
Det finns en uppdelning här på forumet och jag antar även i staden. Jag själv är för legoknektar i 3-4 linan. Däremot delar Ogies syn på Sundqvist tycker att det är bra att vi får in honom i det läge vi befinner oss i. Men slipper helst en förlängning.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{8879}:
För hela säsongen eller tillfälligt?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Annars hade det blivit benbrott

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
mikenomad:
Bör inte vara så tror att vi med nuvarande trupp kan smitta 1,5 eller mer per match.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
mikenomad:
Den Lavoie som avses är nog Väsbys Öavoie in hästens. Väsbys lär inte lira i Sverige nästa säsong.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
Bad_Brett:
Karlkvist får göra som han vill, lastar vi på så gott vi kan med pengar har vi gjort vårt.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
{9315}:
Colin Smith ser jag gärna, tror inte Åhström/LP klarar av de rollerna inte om man har ambitionen att vara ett topplag iaf. Men Strömgren bygger jag gärna en plats för.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
Trilske:
Jag har haft en teori om att laget varit för tunt, byter man då in väl kvalificerade allsvenska spelare ser allt plötsligt bättre ut efter som de verkar i rätt miljö. Hade Haag varit här i början av säsongen så hade vi kanske inte varit lika positiva kring honom.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
Silly:
Jag ser gärna någon med potential i 3, jag tror att Jellvert är en 3 center i allsvenskan. Har vi 3 centrar som är bättre än honom så vet man att vi kommer ha ett bra lag.

Exv skulle en centersida se ut så här. Ser det inte som helt omöjligt att vi får låna Niederbach nästa säsong.

X
Felix Olsson
Aagaard
Jellvert

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov:
Har fastnat i en 4 i SHL, vet inte hur attraktiv han är för SHL-Klubbarna men har definitivt nåt tror han skulle vara riktigt bra i allsvenskan.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
Silly:
Jag tänker
Sylwander- Jellvert( alternativt Tjernström) - Haag

Tycker iofs inte att det är nåt fel på
Lindewall-Sylwander-Ohlsson men Ohlsson kan användas högre upp med kreativa spelare, vill ha mkt speltid på Ohlsson.

Tror fö Tim Söderlund kan bli ledig till nästa säsong, kan vara något att fundera på.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
Bilyaletdinov:
Styf har enligt mig inte varit särskilt dålig men fått en för stor roll som han kanske inte är riktigt redo för. Sen finns det saker som kan förbättras men det tror jag kommer.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{7814}:
Tror ni man förlänger med Haag? Hoppas själv på det.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
{9315}:
Glader är ett geni på transatlater hittar en ny

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
Rytter:
Även om han är 13 forward så tror jag ändå det blir en hel del speltid. Exv används han i första PP och det lär inte ändras. Jag hoppas vi förlänger här, ett fynd av Glader och en viktig anledning till att vi ändå har en viss marginal till botten.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
Monno:
Väldigt förtjust i LP däremot, ser gärna att Tjernström/Styf/LP är en del av nästa års trupp. Vet att det är med lite glimten i ögat men ser gärna att man inte fastnar i ett koncept, lite grannens grabb, lite köp, några utländska spelare osv.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
Costanza:
100% 50 vid borden med alkohol efter kl 20.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
Costanza:
Josegonzales och Francis Perron kommer också

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{7814}:
Har kollat in honom men funderar på om siffrorna är uppumpade pga att han lirar med Thoresen.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
Smurfen:
Relativt ung, spelat JVM och bra talangnivå, finns en uppsida tycker jag.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
Smurfen:
Han mår bra av att Niederbach förstår spelet, den kedjan kommer göra mkt nu på slutet.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
Rytter:
Tror också det blir den uppställningen

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
Monno:
Den dagen Dansken lämnar kommer vi ogilla det, såvida inte kontraktet bryts efter denna säsong. Tycker man börjar se fler och fler uppåkningar från honom.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
Djuunaz:
Kraften som kommer av att köpa skall inte underskattas.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
mikenomad:
Kan få vänta 4 matcher

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
Smurfen:
Matcher går i vågor, tycker 2-1 är fair nu gäller det att avsluta stabilt och våga trycka på. Skulle vara bra om vi fick med oss ett PP där är vi farliga.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
Lub:
Kan det vara en av de klaraste någonsin

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
Tarasov:
Ja gillar den här kommentatorn fö.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås 2021-02-20
Tarasov:
En av de bästa skottkartorna över en period denna säsong sett ur Modos synvinkel.

· 235 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE