Historik
Föregående · 237 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9315}:
Tycker din 4 ser mkt spännande ut.
1 Karla X -X
2 Mattias P - Felix O - Harju d.y.
3 Ohlsson - Rockwood -Strömgren/Haag
4 Sylwander-Aagaard- OP
Lindewall/LP
Sen får man ta en vända där, finns intressanta spelare i SHL, exv Johan Olofsson i Malmö om Karla drar. Även någon av Nookys kanadensare är intressanta. Västervik har en som ser spännande ut.
Tycker din 4 ser mkt spännande ut.
1 Karla X -X
2 Mattias P - Felix O - Harju d.y.
3 Ohlsson - Rockwood -Strömgren/Haag
4 Sylwander-Aagaard- OP
Lindewall/LP
Sen får man ta en vända där, finns intressanta spelare i SHL, exv Johan Olofsson i Malmö om Karla drar. Även någon av Nookys kanadensare är intressanta. Västervik har en som ser spännande ut.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Rytter:
Tycker vi skall gå stenhårt efter Harju/Olsson från Tingsryd.
Tycker vi skall gå stenhårt efter Harju/Olsson från Tingsryd.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Modo - Almtuna 2021-02-15
{5647}:
Jag tycker Dansken rör på sig rent utvecklingsmässigt. Utöver det en förmåga att peta in puckar, han har heller ingen anmärkningsvärt hög skottprocent som exv Sylwander. På plussidan finns också hans attityd han tar för sig på planen. Bra ålder också med disciplin och hårt träning skall det gå att utveckla. Utöver det tycker jag att man Alm klubb skall ta ansvar för ett kontrakt, hittar spelaren en annan klubb och vill lämna så ok. Söker sig till spelbara ytor.
På minussidan finns skridskoåkningen som kunder varit och tycker heller inte förmågan att styra spelet finns. Passningsspelet kan också förbättras.
Jag tycker Dansken rör på sig rent utvecklingsmässigt. Utöver det en förmåga att peta in puckar, han har heller ingen anmärkningsvärt hög skottprocent som exv Sylwander. På plussidan finns också hans attityd han tar för sig på planen. Bra ålder också med disciplin och hårt träning skall det gå att utveckla. Utöver det tycker jag att man Alm klubb skall ta ansvar för ett kontrakt, hittar spelaren en annan klubb och vill lämna så ok. Söker sig till spelbara ytor.
På minussidan finns skridskoåkningen som kunder varit och tycker heller inte förmågan att styra spelet finns. Passningsspelet kan också förbättras.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Almtuna 2021-02-15
Robin Ztorken L:
Frågan är hur du kan veta att de inte har vilja? Även om man är kritisk så kan man vara det utan att ta heder och ära av de inblandande.
Frågan är hur du kan veta att de inte har vilja? Även om man är kritisk så kan man vara det utan att ta heder och ära av de inblandande.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Modo - Almtuna 2021-02-15
Robin Ztorken L:
Samtidigt gnälldes det helvilt innan nu har alla fått som de ville.
Samtidigt gnälldes det helvilt innan nu har alla fått som de ville.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Almtuna 2021-02-15
Tarasov:
Ok att man vill styra upp defensiven men måsta all kreativitet framåt dödas för det.
Ok att man vill styra upp defensiven men måsta all kreativitet framåt dödas för det.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Almtuna 2021-02-15
{5647}:
Generellt under Sundqvist så är skotten jämnare. Det har en tendens att inte glida iväg på samma sätt som tidigare.
Generellt under Sundqvist så är skotten jämnare. Det har en tendens att inte glida iväg på samma sätt som tidigare.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Modo - Almtuna 2021-02-15
{5647}:
Undrar om det är tänkt att Zykov skall gå in med Ohlsson/Aagaard det lär väl ge sig. Nu är jag nöjd med FW-sidan iaf.
Undrar om det är tänkt att Zykov skall gå in med Ohlsson/Aagaard det lär väl ge sig. Nu är jag nöjd med FW-sidan iaf.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Steken84:
Även ett riktigt uselt lag snittar 1p match vilket det här laget också bör göra. Så någon eller några 3 poängare bör fixas.
Även ett riktigt uselt lag snittar 1p match vilket det här laget också bör göra. Så någon eller några 3 poängare bör fixas.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Padrone78:
Jo det stämmer. Kan säkert ta en 13-14 min och göra det rätt ok.
Jo det stämmer. Kan säkert ta en 13-14 min och göra det rätt ok.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Confusius:
Då slipper vi honom🤩. Men gissar på Walfridsson känns som han trängts bort från allsvenskan pga utbudet denna säsong.
Då slipper vi honom🤩. Men gissar på Walfridsson känns som han trängts bort från allsvenskan pga utbudet denna säsong.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Rallarn:
Yes, tycker man snarare kan studera lag som gått upp de 10-15 senaste åren och titta på hur de jobbat. Man hittar säkert olikheter och gemensamma nämnare.
Yes, tycker man snarare kan studera lag som gått upp de 10-15 senaste åren och titta på hur de jobbat. Man hittar säkert olikheter och gemensamma nämnare.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza:
Jag var rätt förtjust i Runesson på sin tid. Inte så säker på att Löven vill släppa Ullman.
Ser några potentiella
Ullman
Runesson
Aronsson
Bubblare
Flood
Leman
Jag var rätt förtjust i Runesson på sin tid. Inte så säker på att Löven vill släppa Ullman.
Ser några potentiella
Ullman
Runesson
Aronsson
Bubblare
Flood
Leman
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Lub:
Stor. Hoppas vi kan ta Almtuna nu så avståndet blir 12.
Stor. Hoppas vi kan ta Almtuna nu så avståndet blir 12.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
puffe:
En bra försvarsspelare i handboll är alltid utvisad 4 min per match, du är en Nordkoreas gränsvakter då får man man avstängningar när man sköter sitt jobb.
En bra försvarsspelare i handboll är alltid utvisad 4 min per match, du är en Nordkoreas gränsvakter då får man man avstängningar när man sköter sitt jobb.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Nisse på Mon or:
Aldrig vi behöver all hjälp vi kan få och vet att ni gärna hjälper oss🤛🤛
Aldrig vi behöver all hjälp vi kan få och vet att ni gärna hjälper oss🤛🤛
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
puffe:
Det handlar just om papper att lämna Ryssland i detta skede skall det inte behövas arbetstillstånd då han skall vistas här i mindre än 90 dagar. La en länk igår lite osäker om jag tolkar rätt.
Det handlar just om papper att lämna Ryssland i detta skede skall det inte behövas arbetstillstånd då han skall vistas här i mindre än 90 dagar. La en länk igår lite osäker om jag tolkar rätt.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tyler Durden:
Zykov verkar trivas framför runt mål, så han kan alterna med Harju kring mål i slottet.
Zykov verkar trivas framför runt mål, så han kan alterna med Harju kring mål i slottet.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Gavelo:
Sen Sundqvist tog över är 118-114 till vår fördel. Visserligen hade vi 42 mot hästens 27 men ändå så tycker jag det indikerar ett fall framåt, skottkartorna ser lite sådär ut i vissa fall. Men hoppas vi kan hålla i det, ny får vi in Zykov/Persson vilket borde hjälpa.
Sen Sundqvist tog över är 118-114 till vår fördel. Visserligen hade vi 42 mot hästens 27 men ändå så tycker jag det indikerar ett fall framåt, skottkartorna ser lite sådär ut i vissa fall. Men hoppas vi kan hålla i det, ny får vi in Zykov/Persson vilket borde hjälpa.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Rytter:
Tror det blir så här
Karla - Niederbach - Harju
Zykov - Rockwood - Perrson
Ohlsson- Aagaard- Svenningsson
Sylwander-Jellvert- Haag
Tror det blir så här
Karla - Niederbach - Harju
Zykov - Rockwood - Perrson
Ohlsson- Aagaard- Svenningsson
Sylwander-Jellvert- Haag
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Heyerdal:
Får kanske lov att återkomma i frågan då, men tänker att Åhström/Tjernström mot Zykov/Persson kommer betyda mkt. Men kan ha fel.
Får kanske lov att återkomma i frågan då, men tänker att Åhström/Tjernström mot Zykov/Persson kommer betyda mkt. Men kan ha fel.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza:
Jag är inte jätteorolig för kval neråt. Men frågan är om man hinner ikapp uppåt
Jag är inte jätteorolig för kval neråt. Men frågan är om man hinner ikapp uppåt
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Tarasov:
Apropå Rockwood det är kanske tänkt att han skall bilda kedja med Persson och Zykov.
Apropå Rockwood det är kanske tänkt att han skall bilda kedja med Persson och Zykov.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Robin Ztorken L:
Du glömmer 20 talet slutspelsmatcher också
Du glömmer 20 talet slutspelsmatcher också
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
{9315}:
Ja för min tolkning är att vi inte behöver arbetstillstånd här utan det handlar bara om att han skall få visum.
Ja för min tolkning är att vi inte behöver arbetstillstånd här utan det handlar bara om att han skall få visum.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L:
Ja finns det någon annan utväg, tränarbyte borde isf skett IGÅR!!!!!
Ja finns det någon annan utväg, tränarbyte borde isf skett IGÅR!!!!!
+ 2
Föregående · 237 · Nästa



Jag har en känsla av att både Mikkelson och Viklund avslutar efter denna säs. Ser gärna att vi går hårt efter Asplund i Almtuna på backsidan där har vi en pucktrygg back.