Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 238 ·
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Silly:
Samt en rysk hockeyspetnatz

MoDo Hockey > Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Majbrasan:
Funkar inte om det är medvetet!

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Domsjö:
Offen var den perfekta slutspelsvärvningen som behandlades illa i förhandlingarna om en förlängning. Synd!

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Werner:
Vad var det han tog?

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
hanzon:
Bra att han dopar sig visar att han tar träning och resultat på allvar!!!!! Det handlar om att vinna!

MoDo Hockey > Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
{9315}:
Bakåtsträvare 😛😛😛

MoDo Hockey > Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Randy Marsh:
Tror
Tex
Zykov

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Rytter:
27🤪🤪

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Rytter:
Sorry miss....

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
puffe:
Om man vill kolla Zykovs 33 mål....

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov:
The return of Offen

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov:
Vi kommer bli en segermaskin nu!!!

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Rytter:
Bra skottprocent i AHL

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9315}:
Han kommer få lira C då. Skulle faktiskt kunna tänka mig Karlkvist som center.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza:
Känns som Offens revansch idag va?

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9315}:
Kabanov!!!!!!

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Steken84:
Jag tror också äldre spelare glöms bort.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
MorganaLefaey:
Ferguson hade nog aldrig lyckats ta sina titlar idag, hade hunnit bli sparkad innan den första. Tycker Glader skall Få minst en säsong till.

Bara en sån sak att få ha Karlkvist från start tror jag gjort skillnad en säsong som denna, och nästa kommer visa om han lärt sig av sina misstag.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza:
Muzito hade varit kul, pansarkryssare....

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza:
Vätebomb

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza:
In med en kanadick nu nu nu nu!!!!!

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Foppatofflan:
Jag gillar den typen av nyförvärv, har dessutom haft
Sundqvist tidigare.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Bössa 68:
Tänkte att meningen ”tror man kan locka Harju x 2 med att de får lira i samma lag” skulle förebygga missförstånd men tji fick jag! Ofint av mig skulle skrivit J Harju och J Harju.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov:
Nu skall få förslag på en fin forwardssida till nästa säsong

Karla - X - Harju
Harju - Felix O - Haag
Ohlsson - Aagaard- Svenningsson
Sylwander- Jellvert- Oskar P

Återkommer med förstecentern. Tror man kan lockar Harju x 2 med att de får lira i samma lag. Skulle faktiskt kunna tänka mig Niederbach på lån en hel säsong om han inte platsar. Backsidan tar vi sen.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
mikenomad:
Det såg mörkt ut för Frodo och Sam men det löste sig.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{5647}:
Tänker att Belov var halvbomb

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
JanneG:
Brynäs verkar iaf trott att de låna ut sin spelare, men de kanske hade dålig koll på vad som avtalades.


MoDo Hockey > Sv: Modo - Aik 2021-02-10
{9315}:
Stefan Schwarz har lirat där!

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L:
😂😂

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L:
Det är antingen himmel eller helvete, och läste man noga talade offen om potentiella nyförvärv, rapporterade när det föll i stöpet. Ingen kriminellt i det det gäller att läsa inläggen noggrant.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L:
Nu gillar jag visserligen dig men du aningen onyanserad ibland 🤪🤪🤪

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L:
Tror vi tar morgondagens match relativt säkert.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Foppatofflan:
Jag tyckte Viklund var bra, rörlig och bra speluppfattning ser så klart en fara med 3 år. Men han verkar vältränad i övrigt och alla backuppsättningar mår bra av en lite rutinerad pjäs

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov:
Länkar artikeln, som Heyerdal tidigare skrev till 11.01

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Heyerdal:
De har listat Daniel Olsson Trkulja, jag gissar att killen är skadad antagligen en mer kvalificerad gissning än att han hamnat i frysboxen. Vore trevligt om journalister som får betalt för att göra ett jobb också gjorde det.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9025}:
Tycker du är en hjälte!

MoDo Hockey > Sv: Modo - Aik 2021-02-10
mikenomad:
Jag tycker man skall gå för att ha 12 spelare som klarar av allsvenskan på anfallssidan, för det är lätt att drabbas av skador i det här skedet och vår avslutning är inte helt enkel. Något kval neråt vill jag absolut inte ha.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Aik 2021-02-10
Rytter:
Nja tycker nog att Björn kan aspirera på topp-5, sen är det vansklig att säga vem som är bättre än vem, men absolut en topptränare kanske inget längre meritlista men lyckats rätt bra i 10 års tid.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Aik 2021-02-10
Gavelo:
Ja vår småländske målkung är nästan lite bortglömd men hoppas det lossnar nu.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Aik 2021-02-10
Bad_Brett:
Ja och tyckte inte det var en bra period, men ser ändå ett annat spel jämfört med tidigare. Jag tror att man ”bygga” vidare på detta dock kort tid kvar och vår kort om spelare.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Aik 2021-02-10
Bad_Brett:
Om jämför med förra matchen mot AIK tycker jag att det är ett fall framåt. Tyvärr känns AIK numret större

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9025}:
Får leta upp en ny!

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9025}:
Ah trist....

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov:
Har en bättre
Kentää gjorde miss
Gav Besse diss
Hos oss
Besse blir boss

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Knafus:
Besses prestation var piss
Så Kentää gav honom diss
Men hos oss
Kommer han bli en boss

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Djuunaz:
Du kan regga dig så får du klicka hur mkt du vill.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Veteranolle:
Får jag drömma så drömmer jag om semi, tror det skulle betyda mycket inför nästa år. Men primärt så kanske vi kan snegla på 10.

Btw haft Sundqvist i Tingsryd verkar bli ledig, antagligen inget som skulle uppskattas här inne men ändå.

Angående Haag så hade vi frågat Almtuna och fått ett pris sagt ja. Sen gick det fort.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Sputnik:
Piva i Pantern

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Balou:
Skulle varit rätt kul!

· 238 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE