Historik
Föregående · 239 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
puffe:
Jag får erkänna att jag också var troende rätt länge ang Hellkvist.
Jag får erkänna att jag också var troende rätt länge ang Hellkvist.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza:
Ja utklassning by far, HS besegrar Johan Svensson kvitter och annat. Härligt!
Ja utklassning by far, HS besegrar Johan Svensson kvitter och annat. Härligt!
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9108}:
Bortsett från att man vill att den klubb man håller på skall ligga i högsta serien och vinna SM-guld, så är allsvenskan en rätt trevlig plats med lite mindre hallar och småklubbar som hankar sig fram med små resurser.
Bortsett från att man vill att den klubb man håller på skall ligga i högsta serien och vinna SM-guld, så är allsvenskan en rätt trevlig plats med lite mindre hallar och småklubbar som hankar sig fram med små resurser.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Rytter:
Glader har säkert stämt av med Alavaara bara för att han missat i Björklöven så behöver de inte betyda att han missar hos oss. Dessutom har vi någon som kan måla mot löven sen.
Glader har säkert stämt av med Alavaara bara för att han missat i Björklöven så behöver de inte betyda att han missar hos oss. Dessutom har vi någon som kan måla mot löven sen.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9108}:
Vissa inlägg här är informativa, tycker fö hans modell om kommersiell potential är tokig. Verkar inte gillar att Oskarshamn lyckas bättre än Helber AIK
Vissa inlägg här är informativa, tycker fö hans modell om kommersiell potential är tokig. Verkar inte gillar att Oskarshamn lyckas bättre än Helber AIK
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9108}:
Alla med anknytning till Linköping bör hållas borta från ledande administrativa tjänster inom Svensk hockey. Helber visst vad han gjorde när han drev på för stängd liga.
Alla med anknytning till Linköping bör hållas borta från ledande administrativa tjänster inom Svensk hockey. Helber visst vad han gjorde när han drev på för stängd liga.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
mr_brasco:
Jag tycker det är en rätt trevlig krydda med alla köp, sen är det det kul om man har lite spelare som stannar också.
Jag tycker det är en rätt trevlig krydda med alla köp, sen är det det kul om man har lite spelare som stannar också.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9025}:
2-3 forwards till så är vi med och utmanar i toppen!!!!
2-3 forwards till så är vi med och utmanar i toppen!!!!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9025}:
Rena köpfesten, det betyder att man går för det. Gillas!!!!
Rena köpfesten, det betyder att man går för det. Gillas!!!!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza:
Min Almtunakompis är inte så förtjust i att han tappas.
Min Almtunakompis är inte så förtjust i att han tappas.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Rytter:
Jag skulle kanske föredra Karlin men gör Sundqvist ett bra jobb så är det klart intressant. Han verkar iaf så intresserad av att ge 4 kedjan speltid så jag gissar att han han kommer kräva ett fullt lag. Men skulle gärna se Horsky,
Sundqvist
Horsky/ Piva.
Jag skulle kanske föredra Karlin men gör Sundqvist ett bra jobb så är det klart intressant. Han verkar iaf så intresserad av att ge 4 kedjan speltid så jag gissar att han han kommer kräva ett fullt lag. Men skulle gärna se Horsky,
Sundqvist
Horsky/ Piva.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
puffe:
Zdenek Blatny, att vi inte skrev 5 år med honom!!!!
Zdenek Blatny, att vi inte skrev 5 år med honom!!!!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Nucky:
Ja man drömmer fortfarande om en kvart, och vi kan omöjligt rulla på 3 kedjor i 14 matcher till.
Ja man drömmer fortfarande om en kvart, och vi kan omöjligt rulla på 3 kedjor i 14 matcher till.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Almtuna - Modo 2021-02-08
Lub:
Ja bara lättnaden av att vi sannolikt slipper kvala neråt gör ju en på bra humör🥳🥳😊
Ja bara lättnaden av att vi sannolikt slipper kvala neråt gör ju en på bra humör🥳🥳😊
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{8879}:
Offen sa kanske, och att det även kunde presenteras imorrn.
Offen sa kanske, och att det även kunde presenteras imorrn.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov:
Ser att BIK plockar in en Tarasovfavorit Elias Ekström.
Ser att BIK plockar in en Tarasovfavorit Elias Ekström.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9315}:
Jag skulle vilja göra om Åhström från en offensiv spelar till en defensiv, jag uppfattar att han ser spelet bra och att fötterna är bra. Hans passningsnivå,skott är på för låg nivå för en offensiv roll.
Jag skulle vilja göra om Åhström från en offensiv spelar till en defensiv, jag uppfattar att han ser spelet bra och att fötterna är bra. Hans passningsnivå,skott är på för låg nivå för en offensiv roll.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9315}:
Utöver förmågan att peta in mål tycker jag verkar han obrydd på ett bra sätt och oöm i det fysiska spelet. Tycker mig också se are han växer ju längre säsongen går, det finns tendenser till att kunna göra uppåkningar men änsålänge inte med den självklarhet man skulle vilja se hos en center. Tänker också att speluppfattning är god då han har en förmåga att hitta puckarna i anfallszon.
Med Ohlssons skridskoåkning och förmåga att bära in puckarna i anfallszon så tycker jag han passa fint, och varför inte Strömgren i en 3.
1:
2:
3: Ohlsson - Aagaard-Strömgren
4: Sylwander- Jellvert - Oskar P/Kaiser
Utöver förmågan att peta in mål tycker jag verkar han obrydd på ett bra sätt och oöm i det fysiska spelet. Tycker mig också se are han växer ju längre säsongen går, det finns tendenser till att kunna göra uppåkningar men änsålänge inte med den självklarhet man skulle vilja se hos en center. Tänker också att speluppfattning är god då han har en förmåga att hitta puckarna i anfallszon.
Med Ohlssons skridskoåkning och förmåga att bära in puckarna i anfallszon så tycker jag han passa fint, och varför inte Strömgren i en 3.
1:
2:
3: Ohlsson - Aagaard-Strömgren
4: Sylwander- Jellvert - Oskar P/Kaiser
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Balou:
Man skall vara på den säkra sidan🤪. Såg att Sundqvist offrat 3 veckors umgänge med sin son, speciellt jobb att vara hockeytränare och vi tackar för uppoffringen!
Man skall vara på den säkra sidan🤪. Såg att Sundqvist offrat 3 veckors umgänge med sin son, speciellt jobb att vara hockeytränare och vi tackar för uppoffringen!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Ogie Ogilthorpe:
Inte så dum idé, apropå på hemvävt så tycker jag det är läge att fundera på en bra miljö för William Strömgren nästa säsong för där kan det nog hända grejer.
Inte så dum idé, apropå på hemvävt så tycker jag det är läge att fundera på en bra miljö för William Strömgren nästa säsong för där kan det nog hända grejer.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{5647}:
Jag gillar Rocky man tycker inte han märks så mkt men samlar pass ett bra tecken. Förhoppningsvis något vi kan behålla, driver upp tempot fint i PP. Är laddad inför kvällens match.
Jag gillar Rocky man tycker inte han märks så mkt men samlar pass ett bra tecken. Förhoppningsvis något vi kan behålla, driver upp tempot fint i PP. Är laddad inför kvällens match.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Bravera:
Ja glömde kolla vikten, hade för mig att han vägde 95... kampen fortsätter
Ja glömde kolla vikten, hade för mig att han vägde 95... kampen fortsätter
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Bravera:
Info verkar stämma in på denna kille, iofs inte igång denna säsong.
Info verkar stämma in på denna kille, iofs inte igång denna säsong.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L:
Du tillhör faktiskt en av mina favoriter här, kan inte riktigt förklara varför men gillar dig skarpt.
Du tillhör faktiskt en av mina favoriter här, kan inte riktigt förklara varför men gillar dig skarpt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9108}:
Måste säga att du är en jäkla chef här på forumet!
Måste säga att du är en jäkla chef här på forumet!
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}:
Han kanske vill ha sina pengar tydligen lönesänkningar där. Fö att övrigt haft både Piva och Sundqvist tidigare i karriären.
Han kanske vill ha sina pengar tydligen lönesänkningar där. Fö att övrigt haft både Piva och Sundqvist tidigare i karriären.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Visst var det båtbenet, som jag förstår det är det en rätt krånglig skada. Vill minnas det var samma skada på Tommy E.
Visst var det båtbenet, som jag förstår det är det en rätt krånglig skada. Vill minnas det var samma skada på Tommy E.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Gavelo:
Var inte med på den tiden men det skulle vara en dubbelbomb men verkar mest sprängt bort fingrarna på upphovsmannen.
Var inte med på den tiden men det skulle vara en dubbelbomb men verkar mest sprängt bort fingrarna på upphovsmannen.
Föregående · 239 · Nästa



I Cmore intervjun sa BH att han gjorde vad som krävdes för att få lämna. Så tolkar det som att han medvetet gjorde och uppträdde så inga andra alternativ fanns än att göra sig av med honom.