Historik
Föregående · 240 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
En teknisk sida också, kanske inte så dumt att lämna då han fått mkt speltid i två säsonger.
En teknisk sida också, kanske inte så dumt att lämna då han fått mkt speltid i två säsonger.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
Han och Wernblom har kontrakt över nästa säsong, har alltid gillat OSL, teknik, spelförståelse och ett visst målsinne.
Han och Wernblom har kontrakt över nästa säsong, har alltid gillat OSL, teknik, spelförståelse och ett visst målsinne.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Vita hästen - MoDo 2021-02-06
Saleva:
Tycker också det räcker ang Styf, han gjorde sitt bästa blev inkastad i en situation han inte förmådde att reda ut.
Tycker också det räcker ang Styf, han gjorde sitt bästa blev inkastad i en situation han inte förmådde att reda ut.
+ 28
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
jonsson:
Ja kan tillföra mkt, dessutom har han gått vårt hockeygym så alla lär väl vara glada. Jag och Costanza får köpa och ni andra får någon med lokalförankring 😍
Ja kan tillföra mkt, dessutom har han gått vårt hockeygym så alla lär väl vara glada. Jag och Costanza får köpa och ni andra får någon med lokalförankring 😍
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Vita hästen - MoDo 2021-02-06
Bad_Brett:
Oerhört sköna poäng om man bara tittar på plats 13 och 14.
Oerhört sköna poäng om man bara tittar på plats 13 och 14.
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Vita hästen - MoDo 2021-02-06
{5647}:
Utöver det se kartan bra ut, spridda skurar men vi är närmre mål än de.
Utöver det se kartan bra ut, spridda skurar men vi är närmre mål än de.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal:
Ja det har du rätt i, det behöver inte vara så som det framställs.
Ja det har du rätt i, det behöver inte vara så som det framställs.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spock:
Jag tycker Sundqvist snack nu känns lite fånigt ungefär som att han tar över en stökig skolklass. Erbjuda spelare att riva kontrakt det är väl bara att peta dem. Men som sagt bara vi slipper div 1 kval.
Jag tycker Sundqvist snack nu känns lite fånigt ungefär som att han tar över en stökig skolklass. Erbjuda spelare att riva kontrakt det är väl bara att peta dem. Men som sagt bara vi slipper div 1 kval.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spock:
Ja det är skillnad på att vara defensivt skicklig och defensiv. Jag uppfattar heller inte Timrå som ett defensivt lag, men har å andra sidan inte sett er så mkt.
Är primärt inte så förtjust i Sundqvist och tycker att det är enkelt att säga att man skall spela för märker på bröstet, men i princip så tycker väl alla att man skall göra det. Men hoppas att det blir riskminimering och att vi kan skapa luft neråt allt annat är en bonus. Sen hoppas jag att vi köper lite också, för det är det enda roliga vi har har kvar denna säsong.
Ja det är skillnad på att vara defensivt skicklig och defensiv. Jag uppfattar heller inte Timrå som ett defensivt lag, men har å andra sidan inte sett er så mkt.
Är primärt inte så förtjust i Sundqvist och tycker att det är enkelt att säga att man skall spela för märker på bröstet, men i princip så tycker väl alla att man skall göra det. Men hoppas att det blir riskminimering och att vi kan skapa luft neråt allt annat är en bonus. Sen hoppas jag att vi köper lite också, för det är det enda roliga vi har har kvar denna säsong.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spock:
Skall sägas att av det jag kan utläsa statistiskt så är Timrå bra på att skydda sitt slott. Såklart även en bra offensiv men försvaret står ut
Skall sägas att av det jag kan utläsa statistiskt så är Timrå bra på att skydda sitt slott. Såklart även en bra offensiv men försvaret står ut
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Domsjö:
Ja lite som när vi åkte ur och det ramla in folk utifrån ”man har misslyckats med lagbygget”.... tack för info😂🤷♂️😛🥶
Ja lite som när vi åkte ur och det ramla in folk utifrån ”man har misslyckats med lagbygget”.... tack för info😂🤷♂️😛🥶
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Du vet ju vem vi lägger all skuld på :p
Du vet ju vem vi lägger all skuld på :p
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Minns inte om det var allehanda eller cmore men det låter som att Widebro ändrat sig lite på vissa punktera. Man talar om att man gärna ser en ledare från Övik i båset men det är naturligt att en huvudtränare får ha synpunkter på sina ass. Samma med spelare från regionen och juniorer som skall lyftas man har ett mål men de måste hålla en viss kvalite.
Minns inte om det var allehanda eller cmore men det låter som att Widebro ändrat sig lite på vissa punktera. Man talar om att man gärna ser en ledare från Övik i båset men det är naturligt att en huvudtränare får ha synpunkter på sina ass. Samma med spelare från regionen och juniorer som skall lyftas man har ett mål men de måste hålla en viss kvalite.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Saleva:
Syrran hans har fö spelar i MoDo, nu talar jag om nästa säsong som förhoppningsvis är en allsvensk säsong.
Syrran hans har fö spelar i MoDo, nu talar jag om nästa säsong som förhoppningsvis är en allsvensk säsong.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Veteranolle:
Ja och så tillåter vi inte att de får åka på bortaturné utan söderlagen skall få åka fram och tillbaka hela tiden😛
Ja och så tillåter vi inte att de får åka på bortaturné utan söderlagen skall få åka fram och tillbaka hela tiden😛
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Håkkybåkky:
Tror faktiskt också att han kritar på för er, blir det någon med MoDo-anknytning tror jag det blir Karlin. Tyckte Widebro nästan avskrev FA i en cmore - intervju. Men det är bara min tolkning
Tror faktiskt också att han kritar på för er, blir det någon med MoDo-anknytning tror jag det blir Karlin. Tyckte Widebro nästan avskrev FA i en cmore - intervju. Men det är bara min tolkning
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 2021-02-03
{8879}:
Jag siktar primärt på 50 poäng, men hoppas vi kan kliva upp på 60
Jag siktar primärt på 50 poäng, men hoppas vi kan kliva upp på 60
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 2021-02-03
{8879}:
Nu är det väl inte riktigt stämning för grejer som är bra här inne men det känns bra att vara lite tvärtom. Av de 4 senaste matcherna så har vi vunnit skotten 2, nu är det poäng som räknas. Men kanske kan det fortsätta åt det hållet då bör vi klara att undvika kval neråt. Vilket är prio 1 nu, hoppas vårt kära Timrå tvålar till Väsby rejält.
Nu är det väl inte riktigt stämning för grejer som är bra här inne men det känns bra att vara lite tvärtom. Av de 4 senaste matcherna så har vi vunnit skotten 2, nu är det poäng som räknas. Men kanske kan det fortsätta åt det hållet då bör vi klara att undvika kval neråt. Vilket är prio 1 nu, hoppas vårt kära Timrå tvålar till Väsby rejält.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Bad_Brett:
Avslutningen på inlägget du klistrar in befriar iaf dig från alla anklagelser om efterhandskonstruktion😉
Avslutningen på inlägget du klistrar in befriar iaf dig från alla anklagelser om efterhandskonstruktion😉
+ 9
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
KB:
Jesper Norbäck förlänger med Almtuna, då kan vi stryka honom från min lista över potentiella nyförvärv till nästa säsong.
Jesper Norbäck förlänger med Almtuna, då kan vi stryka honom från min lista över potentiella nyförvärv till nästa säsong.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Ogie Ogilthorpe:
Karla fanns dessutom inte med när säsongen började
Karla fanns dessutom inte med när säsongen började
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Galenhök antyder Modo på sitt kvitter för Stoa, även expressen hade nåt om det.
Galenhök antyder Modo på sitt kvitter för Stoa, även expressen hade nåt om det.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Gavelo:
Det är viktigt att det kommer in lite jinxar här och var ;)
Det är viktigt att det kommer in lite jinxar här och var ;)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L:
Dock skrev Hägglund inget om det förrän några månader efter att Nieminen lämnat, lätt att scouta när man vet hur det gått det klarar t.o.m. jag😛😛😛
Dock skrev Hägglund inget om det förrän några månader efter att Nieminen lämnat, lätt att scouta när man vet hur det gått det klarar t.o.m. jag😛😛😛
+ 11
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{6870}:
Av någon anledning känns det inte Freddan bevisat nåt, men det kan såklart vara en felaktig känsla
Av någon anledning känns det inte Freddan bevisat nåt, men det kan såklart vara en felaktig känsla
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{6870}:
Jag hyllar fortfarande Sveningsson och Olhaver 😂😂.
In med Stoa/M Davidsson plus Jan Ordos så är saken biff.
Jag hyllar fortfarande Sveningsson och Olhaver 😂😂.
In med Stoa/M Davidsson plus Jan Ordos så är saken biff.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{6870}:
Jo andra stannade absolut men å andra sidan stannade en del inte när de gick upp. Ibland handlar det också om tur, Med det sagt så har Glader gjort misstag men det gör alla.
Jo andra stannade absolut men å andra sidan stannade en del inte när de gick upp. Ibland handlar det också om tur, Med det sagt så har Glader gjort misstag men det gör alla.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
puffe:
9 mars skrev Olofsson ett kontrakt som han den 4 april sket i, sen kanske inte Gagnon slog väl ut men Aagaard är iaf godkänd tack vare sin förmåga kring mål.
9 mars skrev Olofsson ett kontrakt som han den 4 april sket i, sen kanske inte Gagnon slog väl ut men Aagaard är iaf godkänd tack vare sin förmåga kring mål.
+ 3
Föregående · 240 · Nästa



Ohlsson - Davidsson - Hepo det skulle iaf gå undan.