Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 241 ·
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L:
Det kommer var så säker.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{6870}:
Nubben har gjort ett riktigt bra jobb men det underlättades av att Dahlén stanna, han var ju passé senaste Timrå gick upp det tappades lite spelare såsom Strömberg/Dahlén och några till.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
mikenomad:
Ja det finns dessutom bara ett sätt inga andra alternativ!! Själv gillar jag nordamerikansker i kombination med juniorer i världsklass.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
puffe:
Jag är forumets amatör-sc och Costanza är min ass gm, plus HC.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L:
Fast vi vet ju inte hur han har tänkt och vilken budget han haft att röra sig med, visst det var inte enkelt men i höstas klagade få när han väntade jag tyckte det var rätt att invänta marknaden och inte chansa.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
puffe:
Jag tycker Glader är en bättre SC än Sundlöv han tänker mer öppet och har haft ett turbulent år. Nubben har fått vara SC i 20 år, jag hoppas laget reder ut det här och han får bygga laget nästa år.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
puffe:
Nä nu tror jag bestämt att jag måste gå in för att försvara Glader stenhårt. Jag tror på Glader!

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
M Horava:
Full gas ner!!!!!

Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
mattias - 74:
Kul när det vänder för en spelare, grattis Janne!

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Rytter:
Snabb gör laget bättre och så kör vi även nästa. Center svensk och något att bygga på.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
M Horava:
Davidsson nu nu nu!!!!!

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
#13:
Verkligen

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Rytter:
Hans stats är bättre än Colin Smith och vi får hoppas att han bidrar mer än Max Tjernström/Oscar Nordin framåt.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{8879}:
Ryan Stoa...

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
JoseGonzales:
En majoritet av våra säsonger i allsvenskan har vi kämpar för att undvika kval NERÅT, det säger allt.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
Robin Ztorken L:
😂😂

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
Robin Ztorken L:
Vi vinner än så länge lagom mkt för att den totala paniken skall infinna sig.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
digitalbath:
Oskarshamn är fantastiskt, gillade även Karlskrona. Jag tror det är det sämsta året att åka ut och bästa året att gå upp.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
Sven Tuta:
Ep-scouting rätt så enkelt när man aldrig behöver stänga affären. Denna idé fick jag när jag kollade upp Broc Little.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
mikenomad:
Hittar en potentiell murbräcka.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
5 vs 5 verkar vara bättre än jag trodde, swestat borde släppa separata skottkartor för pp och 5 vs 5

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Steken84:
Hörde jag köpa!!??


MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{5647}:
Jag gillar inte MoDos skottkartor för tillfället, enstaka matcher kan tycka är ok. Överlag illa.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Eller:
Apropå historik
16-17 var 1p från att få kvala ner
17-18 var 3p från kval ner

Inte tagit hänsyn till målskillnad, glömt hur nära vi var de säsongerna.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{8879}:
Jag tycker inte vi behöver en målvakt till men att ta in Williamsson nu behöver inte vara fel, Sanny nämner att vi inte får kvala upp men det finns en risk för kval neråt och då känns det stabilare med Williamsson som andremålis. Dessutom ligger han 915 + i allsvenskan, det kan ju ge oss en extra match jämf med Lundin/Dackell. Kanske kan t.o.m. ta över från Peters. Det kan ge oss Tex/Peters som par nästa säsong och då har man oaf inte chansar på målvaktsposten.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L:
Poäng kommer vi ta, vore dock skönt om vi snittade mer än 1p

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{8879}:
Denna eller nästa säsong?

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
puffe:
Jag tror Glader är bättre som både SC och MoDorator. Med facit i hand borde han satt laget tidigare, dock inget jag klandrar honom för. Då tyckte iaf jag att de var rätt att vänta, sen vet vi inte vilka ekonomiska restrektioner han haft. Jag tycker också att hans värvningar under säsongen varit bra och faktiskt visat att han ser vad som behövts täppas till, värvningen av Rockwood har höjt pp, och 6p i 5 vs 5. Harju har varit bra, Boivin gör laget bättre. Så ett visst öga för det hela har han, det har varit ett svårt år och inte blev det enklare av att han fick ta många tuffa beslut på kort tid. Men vill inte avfärda honom och tror han kommer få till det bättre nästa säsong. Förhoppningsvis kan vi undvika div 1 kval.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
Bad_Brett:
Texten är lite konstig, är själv ingen geni när det kommer till skriftspråk. På HS finns några riktigt bra skribenter, tycker mig iaf se en ambitionsnivå på texten hos Julia och hoppas att de kan bli bättre med tiden.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
Bad_Brett:
Bondra/Bure på NHL.... misstänker att jag själv också börjar bli gammal.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
Rytter:
Ja man skulle önska att vi kunde visa nåt som motiverade honom att stanna en säsong till.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
Nucky:
Jimmy Hamrin tycker jag kommenterar det hela bra.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
Monno:
Jag gillar ambitionsnivån i texterna, bättre än andra skribenter åt MoDo.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
{9315}:
Jo du har rätt, läste inte den i euforin.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
Bad_Brett:
Julia Erixon fö det första hon skriver på hemsidan.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
Bad_Brett:
Intresset kommer tillbaka rätt snabbt bara man visar att man är på rätt spår, men då gäller det att att hamna på rättSpår, nu är det tyvärr på väg att ”spåra ur”.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
KB:
Man får hoppas att Mora är ett lag som passar oss bra 4 matcher kvar mot dem, Vita Hösren borta nästa vecka mkt viktigt match om vill lägga ett lag emellan oss och plats 13

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
{9108}:
I princip har väl alla allsvensk spelare en out

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
{9315}:
Tycker att det med facit i hand var lite synd att man inte behöll Karlström.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Silly:
På allmän begäran får jag väl droppa ett namn då:)

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
{7639}:
Charlotte gjorde ett ok jobb inte mer med ekonomin. Widevro är toppklass.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
Tyler Durden:
Ja tycker vi skall värva honom som 2 center till nästa säsong. Aagaard som 3, och sen rutinerad pjäs som 4, etc Dennis -Svensson/Wemmerboen eller kanske t.o.m. Jahnols. Det får vara slut på experimenten nu

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
Robin Ztorken L:
Höjta den match 4 kedjan kan fästa fast spelet i anfallszon...

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
{5647}:
Dansken får göra hattrick till minne av Hattnytts ägare.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{8839}:
Ja lustigt nog slog jag på serie A igår men slog över till SHL

MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
Robin Ztorken L:
Jag vill Se Boivin briljera, och hoppas Ohlsson/Aagaard kan bli någon form av duo.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
JoseGonzales:
The Clash of the buyers 🥳😉

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Viktig match imorrn, hoppas vi kan knipa en 3 så det inte bara handlar om att undvika 13,14. Förresten håll koll på Felix Olsson i Tingsryd, tror det skulle kunna vara nåt för oss så småningom.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Werner:
Frestande men nej...

· 241 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE