Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 242 ·
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Tycker faktiskt inte han fått så mkt skit, folk tyckte det var svinigt att han lämna. Som tränare väldigt hyllad hela hösten och våren. Han verkar heller inte anse att han gjort nåt fel mot MoDo, det vore ju klädsamt att be om ursäkt. För intryckt av en del verkar tror att vi skall hylla honom, ”smart han var när han bråka sig bort man kan inte annat än gilla attityden”.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno:
Iom att alltid betonar att MoDo skötte allt snyggt och det bara är bra relationer med alla så antar jag han betett sig rätt svinigt och inser att det är bästa att ligga lågt. Vore inte familjen en stor del så är det ganska lågt att blanda in dem. Men han blev väl rädd för att ta ansvar för sitt kontrakt han skrev, och skydde inga medel för att smita undan.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jåkkinen:
På ämnet handboll. nu fick Didier Dinart för all skit han ägnat sig åt.FINAL.

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
Rockson:
Ja den får en att njuta lite extra

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
{5647}:
Ja lite hårt inte dålig samtidigt tar han inget extra och visst kunde kanske klippt Åströms å andra sidan så föregås Åhströms av andra misstag. Sen kanske han sålde sig lite billigt på Strömgrens.

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
Rockson:
Vissa poänger har han
- Mantler gjorde ingen bra match
- sannolikt blir lövens säsong längre än vår.
- Jag tycker inte vi var jättebra men vi vann iaf.

Som någon skrev här igår jag tror faktiskt vi är Björklövens ”bogeyteam”. En annan faktor jag tror spelar roll är att spelarna fått för sig ”vi är bra på derbyn” denna säsong.

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
Rytter:
Florida kanske skickar honom hit

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
{9315}:
Glader har ett bra hockeyöga, Rockwood tycker får in passningsskicklighet i laget. Ser gärna ett år till på honom. Sen var man skall placera honom är en annan femma.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9252}:
Såg inte matchen vad blev det bror?

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
JoseGonzales:
Vi tackar, välbehövliga poäng!

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
Steken84:
Boivin kanske ger en del kalla kårar, men tycker det är så skönt med en back som bara tar upp pucken i anfallszon och ger laget lite andrum.

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
Bad_Brett:
Jag minns att jag alltid hade Pavel Bure som fick sätta fart och avlossa skott.

MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
{297}:
Otroligt, kom precis in.

IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales:
Knepigt att du ens tvivlar när jag sagt hur bra han är!

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Monno:
En nackdel för honom är att klubbarna sannolikt inte går över 50-60 månad.

På väg till Sverige enligt Vikfancentral. Tror det är vi.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}:
Linus ”väggen” Ullmark

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
hanzon:
Ja det vill vi, förhoppningsvis stannar Karlkvist också då blir det nog lättare att locka en 1 center också.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Rytter:
Fö skulle den analysen publiceras någon som sett den?

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Rytter:
Tänker att det är relevantare att analysera lag som gått upp för att se om de har en gemensam nämnare. Sen har vi vissa fördelar som kan hjälpa oss, bra juniorer exv. Men lägger man ingen grund hjälper det inte.

IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales:
Exakt konsumerar för glatta livet nu

IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales:
Du ser man kan köpa sig ur kriser

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza:
Istället för
ÖKA-KÄMPA
SATSA-KÖPA

IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales:
Jag hoppas inte att Perron lirar 😉😘

IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales:
Kan se Perron snitta 2p match

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Nisse på Mon or:
Enligt Widebro så har man dragit ner rejält på personal och permitterat tidigt, samtidigt som man fått behålla sponsorintäkterna. Utöver det lite staliga bidrag så det skall bli ett överskott.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Nucky:
Han har bra stats i allsvenskan, ingen dum väg att gå man rekryterar spelare som man vet kan leverera på allsvensk nivå.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Domsjö:
Ja förhoppningvis inte längre än 1 år, på allsvensk nivå känns det som en bra back

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov:
Skall vara på marknaden

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Nucky:
Ja både LP och Olhaver borde fått stanna.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2021-01-27
Ogie Ogilthorpe:
Samtidig ser inte juniorer till att vi kan behålla pucken, och har väldigt svårt att få fast pucken i anfallszon. När de är inne så handlar det mest om att överleva, iaf såvitt jag kan bedöma.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tom Topp:
Vi är obehagligt nära kval till div 1, tråkigt att ledningen inte förstår det.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Nucky:
Det var tydligen backen till nästa säsong, så du kan slappna av.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Messias :
Rätt sannolikt att vi talar om denna


MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2021-01-27
Heyerdal:
Du tänker på honom.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2021-01-27
Heyerdal:
Inte Brock Monpetit han har inte lirat sen dess.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2021-01-27
{6870}:
Jo samtidigt verkar ett antal modoiter vara intresserade av att diskutera med honom, och han sköter sig bra här inne så vi kan bemöta honom med respekt. Likväl som gäster skall uppföra sig kan man visa lite gästfrihet också.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2021-01-27
Rytter:
Åhström har riktigt bra speluppfattning och bra fötter, tror han skall satsa på bli en defensiv forward. Får Strömgren upp styrkan kan det bli riktigt bra nästan säsong.... in gymmet tungt och explosivt🦾🦿🦾🦿. Håller med om allt.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2021-01-27
Smurfen:
Där känns det inte lika illa, då jag tycker att Wallinder håller en bra allsvensk nivå. Men lite mkt snurrfinter och snygga grejer på bekostnad av effektivitet.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2021-01-27
digitalbath:
Ja tyvärr är han felplacerad, han är i en sits han inte riktigt behärskar.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2021-01-27
Djuunaz:
Niederbach
Tjernström
Lindewall
Nordin
Åhström
Strömgren

6 av 13 forwards 21 eller yngre. Åhström har 1 års erfarenhet av seniorspel, Tjernström har något års seniorerfarenhrt från Österrike. Vet inte så mkt om den ligan. Alla har olika egenskaper som är bra och en kanske två av dem skulle kunna vara en del av laget. Om vi skall köra med en kedja av dem blir det inte så mkt anfallsspel från den kedjan utan det kommer endast handla om att överleva, skall man spela ungdomar på det viset och så många av dem behöver de nog heta Sedin/Forsberg/Näslund. Skall vi inte plocka in mer så är vi farligt nära Div 1. 1-2 kedjan får dra ett enormt lass.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2021-01-27
Bad_Brett:
Det är lugnt vi har bra juniorer.....

MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2021-01-27
Bad_Brett:
Man refererar till våra matcher mot Tik/Löven som bra insatser. Visst på de matchens plockar vi 6p, men skott är väl närmare 130-60 i motståndarnas favör.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2021-01-27
bar mofftak:
Bättre idag även hos oss men jag tror inte man riktigt snappat hur nära vi är div 1 på ledningsnivå

MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2021-01-27
{8384}:
Mkt bra period, trist med målet men nu måste vi hålla i detta match efter match. Boivin är en bra dynamo

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
JoseGonzales:
Väsby plockar in

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Domsjö:
Torpedhky!!!!!!!!

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
mikenomad:
Hägga gillar i hockeyns vagga att vägga
Drar till med sin slägga
Pucken I mål
Lövens klack avger vrål

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza:
Helber nämnde en gång att det är svårt för amerikanare att ta till sig att vi tänker ”lag”. Då inte i kontexten av själviskhet.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Silly:
Cederqvist är också intressant , vi har fö ett sådär track-rekord när det gäller att våra värvningar från Tingsryd. Vilket är irrelevant egentligen. Tror fö Sylvegård stannar i SHL.

· 242 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE