Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 243 ·
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Monno:
Min gissning är att man inte ansett de spelarna duga till för oss, men det är bara en gissning.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Kritiken är iaf inte inlindad. Högt i tak🥳🥳


MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov:
Då hoppas jag verkligen att vi har luft till ev streck neråt inför avslutningen med Björklöven x 2 Timrå och Karlskoga på de 5 sista matcherna.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Nieminen:
Han bedömer nog laget som mer eller mindre klart, dvs att gruppen underpresterat och man tar in en ersättare för Lindgren i Boivin. Känns som att det mkt väl kan bli så att man inte värvar någon alls på de sidan.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Nieminen:
Han bedömer nog laget som mer eller mindre klart, dvs att gruppen underpresterat och man tar in en ersättare för Lindgren i Boivin. Känns som att det mkt väl kan bli så att man inte värvar någon alls på de sidan.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9287}:
Yes mot SSK

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
KB:
Nä backsidan kännas lugn, särskilt om Tobbe V inte stöter på komplikationer. Klarar Boivin 25 min per match så ser det riktigt bra ut. Klarar sen Öhman 15 -16 min så skall det finnas puckskicklighet. Men fw-sidan känns hafsig

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
mikenomad:
Ja visst vattnas det i munnen på er när vi jämför centersidan....

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Domsjö:
Ja bättre att vi köper in någon som kan ersätta.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Ja dessutom har de börjat dyka upp i icke uppenbara situationer, vilket är ett dåligt tecken.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Klösarn och Klimmer....

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Gör mitt... skrivit att det skulle vara kul att se honom.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Klimmer.....

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Då finns inga ursäkter mao, men kommer inte börja titta förrän man gjort minst 2 köp, alternativt om
Klimmer kommer.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad: iofs en garanti för att vi inte når topp 6 då....

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Skulle vara så skönt att följa upp med en vinst.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov:
Ser att följande spelare dumpas, vi söker spelare som varit igång. Kanske ingen man går igång på men säkerligen billig och bra produktion i Frankrike. Kan vara underskattad eftersom han inte kommer från en hockeynation och är kort i rocken. Jämf produktion med en annan allsvensk spelare.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Har för mig att vi högg på Olesen när pantern kånkande.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ogie Ogilthorpe:
Jag har inga direkt synpunkter på enstaka spelare, däremot så tycker jag det blir för många ibland. Just Lindewall tycker jag har en förmåga att kontrollera pucken i fart och få iväg en del avslut.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Ja det gör säkert en bit på väg, och man kan ju bedöma truppens slagstyrka lite olika. Hoppas att jag har fel om man nu inte värvar.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bilyaletdinov:
Jag tror att man kan det, att skicka ut en junior mot en en spelare som är redo för denna nivå gör stor skillnad. Plocka exv bort Karlkvist och ersätt honom med en junior så kommer vi skjuta mindre vågar jag lova. Ta bort Lindewall/Tjernström och flytta ner alla forwards ett snäpp så kommer vi få en rätt stor effekt.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal:
Vi få hoppas att man får tag på nåt. Det håller inte att ha 20-40 i skott per match.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blake:
Generellt tycker jag Glader hittat spelare som förstärkt laget. Missen med facit i hand är att det vart lite väl tunt och osäkert in i serien. Men just denna säsong så förstår jag vägvalet. Även om det såhär i efterhand går att säga du skulle gjort såhär....

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9108}:
Det blir tight för oss öht är tight om vi skall fylla på, 6 matcher de närmsta två veckorna. Sen 14 kvar.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
3 kanadicker i en första kedja som röjer, vore härligt.
Klimchuk - Någon av Innsbrucks centrar -Connor Brickley

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
In Flames:
Jag misstänker att JJ var på väg att droppa men tackvar Tambellini kunde han hålla sitt poängsnitt. Men inte helt säker men skulle nog säga att Tambellini lyfte dem lite. Karlkvist känns dock bättre iår.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Ottosson en gammal favorit

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
Ja för nästa säsong skall fler 18-19 få chansen gissar jag😉

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Ja man kan inte låta bli att gilla Dahlén

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Wernblom gissar jag inte ville förlänga till denna säsong, i övrigt så är det knepigt vi valde att satsa på Karlström som 13-14 forward vilket jag inte hade nåt emot då. Nu spelar han div 4 fotboll

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
Både han och Wernblom har kontrakt med Mora nästa säs, vår grej är att ge folk speltid mellan de att de är 18-20....

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Wernblom nja.... OSL bettar jag emot hörs nästa säsong😉

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
Både han och Wernblom kommer nog dominera rätt bra i allsvenskan nästa år

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
För bra för allsvenskan för dåliga för MoDo😂😂

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Tycker det är rätt kul att se Niederbach spela, gör mkt bra saker. Strömgren går åt rätt håll och får klok matchning.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jessy:
Han har jobbat så jag hoppas han gör som när man var liten och spelade tv-spel

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9315}:
Klimchuk har lirat lite med Aagaard fö

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jessy:
Man har sagt att man har pengar kvar, men det vanliga om långsiktigthwt och att det skall vara rätt osv zzzzzz

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Ja 4 köp nästa vecka annars kommer jag tappa intresset!!!!!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
poesi
Costanzas melodi

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal:
Fest igen.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
Ogie Ogilthorpe:
Den visades i samband med matchen mot Björklöven, så kanske går att leta upp den där kanske.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
{9315}:
För min egen del tittar jag ärligt bara mot plats 13/14. Kliver vi stabilt över plats 10 så skall jag omvärdera.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
mikenomad:
Ja taget men prioritera Hästen/Väsby/KIK med stora siffror, den här så hyllade Dahlén får gärna göra 3-4p match.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Damlaget
Costanza:
Lina är grym.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Silly:
Yes men tror han gör ett försök att nå NHL.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
Bad_Brett:
Ja tacka vet jag hjältarna som besökte Kapitolium.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
modogurra:
Nu blev jag lite sugen på att avfyra en generalisering.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Rytter:
Nix inget officiellt än

· 243 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE