Historik
Föregående · 248 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Smurfen:
Vanskligt att jämföra spelare så med Leduc kanske kan ge en viss uppfattning.
Vanskligt att jämföra spelare så med Leduc kanske kan ge en viss uppfattning.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
hockey_21:
Bra jobbat hockeysnack först med den nyheten eller?
Bra jobbat hockeysnack först med den nyheten eller?
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov:
Rapport från Floridas läger, troligen tar inte Heponiemi plats.
Rapport från Floridas läger, troligen tar inte Heponiemi plats.
Länkar:
10 Observations: Panthers training camp scrimmage reveals which rookies may be ready for spotlight
10 Observations: Panthers training camp scrimmage reveals which rookies may be ready for spotlight
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9076}:
Jag skulle inte ha nåt emot honom, men tror han ogillas pga sitt rykte som han fått. I intervjuer verkar han vettig
Jag skulle inte ha nåt emot honom, men tror han ogillas pga sitt rykte som han fått. I intervjuer verkar han vettig
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza:
Verkar som att Timashov inte är med på Islanders camp längre.
Verkar som att Timashov inte är med på Islanders camp längre.
Länkar:
Isles Day to Day: Training Camp Day 6 | NHL.comNew York Islanders open training camp without Barzal, with Sorokin - Lighthouse Hockey
Isles Day to Day: Training Camp Day 6 | NHL.comNew York Islanders open training camp without Barzal, with Sorokin - Lighthouse Hockey
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov:
Iom att Lindgren dumpas så ser denna intressantast ut på pappret men Nashville vill kanske ha honom i närheten.
Iom att Lindgren dumpas så ser denna intressantast ut på pappret men Nashville vill kanske ha honom i närheten.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
{8839}:
Skulle vara kul om de gjorde det men tror inte ekonomin riktigt räcker till för satsning över en hel säsong.
Skulle vara kul om de gjorde det men tror inte ekonomin riktigt räcker till för satsning över en hel säsong.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
S-vikaren:
Mest en allmän känsla, sen såg jag att Hägglund på allehanda heller inte tror det och gissar att han sitter på någon info som vi inte sitter på. Men jag spekulerar mest.
Mest en allmän känsla, sen såg jag att Hägglund på allehanda heller inte tror det och gissar att han sitter på någon info som vi inte sitter på. Men jag spekulerar mest.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
JoseGonzales:
Tror att det är för att deras kontrakt kan tas över av andra NHL-klubbar men de flesta hamnar i farmarlaget. Det är av intresse är när Buffalo/Nashville/Florida skickar spelare
Tror att det är för att deras kontrakt kan tas över av andra NHL-klubbar men de flesta hamnar i farmarlaget. Det är av intresse är när Buffalo/Nashville/Florida skickar spelare
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
S-vikaren:
Av någon anledning tror jag inte det blir Freddan.
Av någon anledning tror jag inte det blir Freddan.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
KB:
Deras första kedja plus ryssen skjuter väldigt mkt.
Deras första kedja plus ryssen skjuter väldigt mkt.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Steken84:
Enligt rapporter bra på att flytta puck och verkar inte främmande för Europa.
Enligt rapporter bra på att flytta puck och verkar inte främmande för Europa.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
modomille:
Jadu, man är nöjd med truppen så det lär väl inte hända anmärkningsvärt mycket. Heppo kanske på Fw-sidan sedan en back.
Jadu, man är nöjd med truppen så det lär väl inte hända anmärkningsvärt mycket. Heppo kanske på Fw-sidan sedan en back.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
puffe:
Det var ändå bra synpunkter angående att spela ihop sig, men vi har har tagit 7/12 efter nyår och det känns som vi gnetat oss till det.
Det var ändå bra synpunkter angående att spela ihop sig, men vi har har tagit 7/12 efter nyår och det känns som vi gnetat oss till det.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
Monno:
Jag ser detta som en av fördelarna med det ”svenska sättet”, man är öppen och storstjärnan i laget går med på att testa en grej. Ödmjukt av Karlkvist.
Jag ser detta som en av fördelarna med det ”svenska sättet”, man är öppen och storstjärnan i laget går med på att testa en grej. Ödmjukt av Karlkvist.
+ 9
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
{8384}:
Idag vann vi skotten för första gången på jag vet inte hur länge.
Idag vann vi skotten för första gången på jag vet inte hur länge.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
mikenomad:
Om man släpper alla tankar på topp-6 så gläds man över sådana här segrar.
Om man släpper alla tankar på topp-6 så gläds man över sådana här segrar.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
jonsson:
Rockwood har fixat två poäng denna veckan bra avkastning. Vi gnetar oss till lite poäng iaf.
Rockwood har fixat två poäng denna veckan bra avkastning. Vi gnetar oss till lite poäng iaf.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
Steken84:
Man kan väl säga att saker går vår väg nu
Man kan väl säga att saker går vår väg nu
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
{7639}:
KRIGRAMÅL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KRIGRAMÅL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
{7639}:
Om Bert ansluter kommer han bli en fansfavorit.
Om Bert ansluter kommer han bli en fansfavorit.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
M Horava:
Sista stycket där
Sista stycket där
Länkar:
Bäckis tankar : FINSK SISU
Bäckis tankar : FINSK SISU
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
jonsson:
Nej det har man varit tydliga med i andra sammanhang
Nej det har man varit tydliga med i andra sammanhang
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Confusius:
Man tycker alltså att både trupp och tränare håller kvalitet, sen hänvisar man till Timråmatcherna när det gäller kvalite och karaktär. Karaktär kan jag köpa men vi skjuter 37 skott och Timrå får iväg 85 det säger ju lite om skillnaden mellan lagen och Timråmatcherna är inget undantag.
Sen förstår jag att man inte kan gå ut och säga
Nej vi tror inte på vare sig Styf eller truppen men vi kör på! Undrar om inte Sundell är den ass som kommer tas in.
Man tycker alltså att både trupp och tränare håller kvalitet, sen hänvisar man till Timråmatcherna när det gäller kvalite och karaktär. Karaktär kan jag köpa men vi skjuter 37 skott och Timrå får iväg 85 det säger ju lite om skillnaden mellan lagen och Timråmatcherna är inget undantag.
Sen förstår jag att man inte kan gå ut och säga
Nej vi tror inte på vare sig Styf eller truppen men vi kör på! Undrar om inte Sundell är den ass som kommer tas in.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{297}:
Priset har gått ner iom Corona, han vill hålla igång då han var på sista året av kontraktet, dessutom ung så det kommer fler år ingavs karriär då han kan tjäna pengar så ser att det kan vara väldigt billigt. Enligt Höken betalar Malmö 60-70 för Hersley.
Priset har gått ner iom Corona, han vill hålla igång då han var på sista året av kontraktet, dessutom ung så det kommer fler år ingavs karriär då han kan tjäna pengar så ser att det kan vara väldigt billigt. Enligt Höken betalar Malmö 60-70 för Hersley.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
RagnarLodbrok:
Horsky har jobbat 6 säsonger i Sverige, talar svenska och jobbat både med Örebro och Vimmerby så tänker att det inte är några större problem i just det här fallet. Men generellt en viss försiktighet.
Horsky har jobbat 6 säsonger i Sverige, talar svenska och jobbat både med Örebro och Vimmerby så tänker att det inte är några större problem i just det här fallet. Men generellt en viss försiktighet.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{5647}:
Potentiella huvudtränare tänkte ha en lista som vi kanske kan fylla på eller ta bort tränare ifrån men hittade denna artikel med Jörgen J. Har för mig att han nämnts tidigare här.
1: Mattias Karlin - En klausul där han enligt uppgift kan bryta för MoDo
2: Phil Horsky - Var i kontakt med oss tidigare
3: Fredrik A - Går ut med Timrå
4: Staffan Lundh - Utan jobb i hockeyvärlden
5: Klas Östman - Vill bli huvudtränare i Sverige
6: Jörgen Jönsson - Vill blir Huvudtränare se länk
Personligen ser jag helst Horsky eller Karlin
Potentiella huvudtränare tänkte ha en lista som vi kanske kan fylla på eller ta bort tränare ifrån men hittade denna artikel med Jörgen J. Har för mig att han nämnts tidigare här.
1: Mattias Karlin - En klausul där han enligt uppgift kan bryta för MoDo
2: Phil Horsky - Var i kontakt med oss tidigare
3: Fredrik A - Går ut med Timrå
4: Staffan Lundh - Utan jobb i hockeyvärlden
5: Klas Östman - Vill bli huvudtränare i Sverige
6: Jörgen Jönsson - Vill blir Huvudtränare se länk
Personligen ser jag helst Horsky eller Karlin
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
KB:
Adam har alltså gjort det igen, man minns hans listor på värvning i januari där han föreslog spelare som var ordinarie i SHL till allsvenska klubbar....
Adam har alltså gjort det igen, man minns hans listor på värvning i januari där han föreslog spelare som var ordinarie i SHL till allsvenska klubbar....
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L:
Här har du länken till gårdagens match, välj reports och shotcahrt.
Här har du länken till gårdagens match, välj reports och shotcahrt.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L:
Om du vill höja tempen lite ytterligare backa 5 matcher till kolla skotten, och kolla skottkartorna. Tips andas och räkna till 10 innan du skriver här😂
Om du vill höja tempen lite ytterligare backa 5 matcher till kolla skotten, och kolla skottkartorna. Tips andas och räkna till 10 innan du skriver här😂
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Det var BLM anhängare som ställde till det även denna gång.
Det var BLM anhängare som ställde till det även denna gång.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Gavelo:
Tack för info! Enligt Madhawk så omnämndes Östman som hockeykunnig.
Tack för info! Enligt Madhawk så omnämndes Östman som hockeykunnig.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Sputnik:
Ingen aning, btw Klas Östman skall vara sugen på ett huvudtränaruppdrag i Sverige. LHC nämndes men kanske även nåt för oss.
Ingen aning, btw Klas Östman skall vara sugen på ett huvudtränaruppdrag i Sverige. LHC nämndes men kanske även nåt för oss.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Ja detta är säsongen man nog inte skall åka ur, däremot så är jag tveksam till att det blir konkurs då inga intressenter vill det. Dels brukar man hitta pengar och dels så är det en coronasäsong så det lär lösas på nåt sätt, men det kommer blir tufft ekonomiskt många år framöver för den förening som trillar ner.
Ja detta är säsongen man nog inte skall åka ur, däremot så är jag tveksam till att det blir konkurs då inga intressenter vill det. Dels brukar man hitta pengar och dels så är det en coronasäsong så det lär lösas på nåt sätt, men det kommer blir tufft ekonomiskt många år framöver för den förening som trillar ner.
+ 1
Föregående · 248 · Nästa



Heponiemi kvar i Florida än så länge.