Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 250 ·
MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
puffe:
Jaha trodde att både twitter och HS konstaterar att Horsky är klar, men visst Freddan kan få bli assisterande....

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9108}:
Jepp sannolikt ryker han rätt snabbt, tror vi har rätt goda chanser att få tillbaka honom.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
puffe:
Ja under läget vi är får vi vara väldigt nöjda med 3 poäng, sen kan man kanske fundera mkt över varför vi är där vi är men det är en annan fråga.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Majbrasan:
Via denna länk kan man se vilka NHL-klubbar som lånar ut det kanske kan ge en idé

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Majbrasan:
Det finns några som fortfarande är free agents, återkommer när jag är hemma.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
Tarasov:
Påminner om matchtråden igen, går nog bättre denna gång.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
{8879}:
Matchtråden.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
JoseGonzales:
Härligt! Vilka köp gillar du? Är förtjust i kanadensare.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Sputnik:
Säker till 3-4 kedjan?

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Gavelo:
Det jag skulle gilla med Nässen och Forsbacka är att man kan bygga vidare på det till nästa säsong.
Kan se en kedja med
Ohlsson - Forsbacka- Hedberg vara en bra andrakedja för ett lag med toppambitioner

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Heyerdal:
Behövs inte låna, vi kan ta över honom isf samma gäller JFK.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Jalapeno:
Ja det tror jag spelarna är väldigt billiga nu, Malmö betala 60-70 månad för Hersley, för dem handlar det om att positionera sig inför nästa säsong. Det är endast 3-4 månader kvar att betala så det skall kunna gå, om inte annat med hjälp av sponsorer tänker jag. Men gissar mest om jag skall vara ärlig.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9108}:
Jag gissar att Glader avvaktar NHL-lägren, när det är klart där så vet man vad det finns att välja på. Gissar då på två nya forwards ev 3 beroende på hur det gått för Åhström

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
{8384}:
Kan man komma ut första perioden med 0-0 och några halvbra lägen så kan det förhoppningsvis uppstå lite frustration i Timrå-lägret.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
{5647}: ligger här

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
Robin Ztorken L:
Jag tror att i den här matchen är det accepterar att grisa det behöver inte vara snyggt vi vet att Timrå är bättre, AIK/Tingsryd mfl anser vi oss kunna spela ut. Jag antar att det ligger bakom frustrationen.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
KB:
Ja svensk center som vi förhoppningsvis kan jobba med även efter denna säsong.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
puffe:
Ja du var den som trodde på seger!

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
hompa90:
Det är bara jag som Hoppas

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
Rytter:
Firar med en julmust!

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
Monno:
Är väl klart med Forsbacka nu.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
Modano:
Tack tror det går bättre för er imorrn.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
jonsson:
Några rapporter om Åhström?

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
sargad:
Det tror jag inte men skönt för vi fick lite luft till 13 platsen. 21-41 i skott antyder mest att ni inte fick in pucken.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
S-vikaren:
Tycker han varit på en egen nivå sen han kom tillbaka.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
Bad_Brett:
Klokt hade kunnat kosta oss segern.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
Från Hörnefors:
Jag lovar....gillar känslan av följa på swehockey påminner om barndom/ungdom på 377

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
Sven Tuta:
Jag tittar inte men skottkartan visar att vi iaf lyckades hålla dem lite längre ifrån vårt mål. Skönt att Harju och Karla är återförenade

Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Jalapeno:
Det är i regel inga problem att gå in på andra forum, gör man det med respekt och en vettig ton blir man trevligt bemött.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
Lolol:
Ohållbart att bo i egen zon som vi gjort, bara en tidsfråga innan misstaget kommer. Nu är det långa byten....

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
{5647}:
Hahaha alla här inne är på så gott humör!

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-01-03
Robin Ztorken L:
Man ville ge honom lite tid att acklimatisera sig innan man sätter honom på Centern enligt Styf.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Steken84:
Säkert men frågan är hur länge man skall vänta

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9108}:
Inte så ovanligt...

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Charliejfz:
Jag gillar när man köper, önskar jag höll på Växköp, de passerade iom de köpet er med en man när det gäller utländska spelare... lite segt;)

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov:
Forsbacka på väg bort enligt denna sammanställning får se om det blir vi då.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spock:
Jepp läste ett reportage om Sandlin.

MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Charliejfz:
Växjö plockar in Brendan Gaunce, JFK lär försvinna därifrån.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}:
Kanske det men vi på HS beblandar oss inte med twitter det är lite roligare när man kan använda mer än 140 tecken. Twitter var inte Offens källa enligt egen uppgift.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spock:
Vill minnas att Sovjet gjorde det någon gång.

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Berömvärt att vårda ekonomin!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
Jag väljer att tro på Horsky som vår pålitlige HS vän hört talas om

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Man kan titta på Rögle/Örebro.....

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Inte ens jag tror på seger imorrn och då är det mkt långt gånget vill jag lova.... finns det någon modoit som tror på seger?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Vill minnas att spelarna tog tag indet själva mot Finland.... när det stod 1-5...

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8879}:
Man kanske kan nöja sig med någon och inte en hel femma😉

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spock:
Någon av Corrado/Jellvert återkommer imorrn, bäva månde ni😉

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Jag förstår inte varför man slutar med intervjuer i Modo C, jag betalar för den tjänsten.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Av det lila man sett tycker jag han rör sig bra, verkar vara rätt bra på skridskorna och läser spelet bra.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Jag blir orolig när han talar får jag erkänna.... han pratar om att vi skall hota till våren. Det är såklart inte omöjligt men man bör inse var vi står och ta det därifrån i första han skapa luft neråt.

· 250 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE