Historik
Föregående · 15 · Nästa
Café > Sv: Xperteleven (X11)
NuMo:
Ska kolla med mina turkiska vänner...Öh föresten, det här kan va stort, har inte miike55 (eller vad han heter) kontakter i Bagdad...kan det här vara ett samkör mellan mike och ALCAIDA???
Ska kolla med mina turkiska vänner...Öh föresten, det här kan va stort, har inte miike55 (eller vad han heter) kontakter i Bagdad...kan det här vara ett samkör mellan mike och ALCAIDA???
Café > Sv: Xperteleven (X11)
NuMo:
The Bastards hackade till sej en 6-pluttars junis, eller var det en bugg?
The Bastards hackade till sej en 6-pluttars junis, eller var det en bugg?
Nolby Hockey > Sv: Is på Löta!
westerlind:
Tack kompis och tack BrynIS för spelet. Köra Zamboni, det är känsla det.
;-)
Tack kompis och tack BrynIS för spelet. Köra Zamboni, det är känsla det.
;-)
Nolby Hockey > Sv: Is på Löta!
westerlind:
Du har så många vänner, jag förstår.
Själv är jag så ensam.
Du har så många vänner, jag förstår.
Själv är jag så ensam.
Nolby Hockey > Sv: Is på Löta!
Allt jag vill är att bli ett med livet
och odla tankens ljus
känna lust och mild förväntan
bli fri alla tvivel
och drabbas lätt av glädjens rus
men det enkla är det svåra
som att en oförrätt förlåta
vad händer om jag släpper taget
om oron och det egna jaget
och odla tankens ljus
känna lust och mild förväntan
bli fri alla tvivel
och drabbas lätt av glädjens rus
men det enkla är det svåra
som att en oförrätt förlåta
vad händer om jag släpper taget
om oron och det egna jaget
Nolby Hockey > Sv: Is på Löta!
Föresten Olle.
Miike åkte så långt som till Östersund för att hitta rätt avelsdjur.
Inge inavel här inte!
Miike åkte så långt som till Östersund för att hitta rätt avelsdjur.
Inge inavel här inte!
Nolby Hockey > Sv: Is på Löta!
westerlind:
Näääääää, inget inavel här inte, i Njurunda blandar vi och ger. Vi rövar även brudar från Gnarp, Sundsvall, Timrå och Matfors för att hålla aveln igång.
Börja avla du också.
Lycka till.
Näääääää, inget inavel här inte, i Njurunda blandar vi och ger. Vi rövar även brudar från Gnarp, Sundsvall, Timrå och Matfors för att hålla aveln igång.
Börja avla du också.
Lycka till.
Nolby Hockey > Sv: Is på Löta!
Gå in på dream team och registrera era lag. jag har fixat en liga för oss. Hockeysnacksligan
dreamteam.aftonbladet.se/fg/in ... iewStart.action
dreamteam.aftonbladet.se/fg/in ... iewStart.action
Nolby Hockey > Sv: Trevligt!
Johnny Hazard:
Helvete miike, den här gubben liknar ju westerlind...det kan inte gå väl. :-)
www.timraik.nu/filer/timra_ik/spelarbilder/2007_2008/petrtenkrat100px.jpg
Helvete miike, den här gubben liknar ju westerlind...det kan inte gå väl. :-)
www.timraik.nu/filer/timra_ik/spelarbilder/2007_2008/petrtenkrat100px.jpg
Nolby Hockey > Sv: Trevligt!
westerlind:
Du var visst ute igår kväll.
bonnauphotography.net/stock04/Primates/images/CRW_2648%20Gorilla%20picking%20his%
Du var visst ute igår kväll.
bonnauphotography.net/stock04/Primates/images/CRW_2648%20Gorilla%20picking%20his%
Nolby Hockey > Sv: Trevligt!
Johnny Hazard:
Du verkar vara en gammal och trött man...över 40?
Allt var visst bättre förr :-)
browndailysqueal.com/archives/wacky-old-man.jpg
Du verkar vara en gammal och trött man...över 40?
Allt var visst bättre förr :-)
browndailysqueal.com/archives/wacky-old-man.jpg
Nolby Hockey > Sv: Trevligt!
Johnny Hazard:
Nu sör vi ikång, badstrand 2008, ingen vass nästa sommar...
Nu sör vi ikång, badstrand 2008, ingen vass nästa sommar...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco:
Du och Westerlind på fotboll?
Jag har ju läst om er, inhyrda huliganer som drar runt i landet och slåss...
Tur att polisen fick fatt i en av er (se bild), du klarade dej uppenbart.
www.delo.si/images/iman/pb_batine-po.jpg
Du och Westerlind på fotboll?
Jag har ju läst om er, inhyrda huliganer som drar runt i landet och slåss...
Tur att polisen fick fatt i en av er (se bild), du klarade dej uppenbart.
www.delo.si/images/iman/pb_batine-po.jpg
Nolby Hockey > Sv: Trevligt!
Da Bike:
Vem för ¤#%??~*^* är Tord Lundström? ;-)
I min värld är Olle W och Miike66 kändisar.
Vem för ¤#%??~*^* är Tord Lundström? ;-)
I min värld är Olle W och Miike66 kändisar.
Nolby Hockey > Sv: Miike66 40 år.
Ragnar:
Jag vet inte riktigt, men...många påstår att om den varit 2 cm kortare hade miike varit kvinna :-)
Jag vet inte riktigt, men...många påstår att om den varit 2 cm kortare hade miike varit kvinna :-)
Nolby Hockey > Sv: Miike66 40 år.
Da Bike:
Mike kommer aldrig tillbaka, 66-an har upptäckt fickpingisens underbara värld, och där blir han kvar...
Mike kommer aldrig tillbaka, 66-an har upptäckt fickpingisens underbara värld, och där blir han kvar...
Nolby Hockey > Sv: Miike66 40 år.
Har hört att det blir utslag på richterskalan när megatongubbarna rör sej runt Västbo, Ni säger mike borde transplantera hår från näsan till skallen?, vem fan vill ha snor i huvudet ???.
Leve kärleken !
Leve kärleken !
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
dr-nix:
Och det måste man ha, rightare som backar och forvards, det borde ju finnas nån klassrightare till salu, dax att leta :-)
Och det måste man ha, rightare som backar och forvards, det borde ju finnas nån klassrightare till salu, dax att leta :-)
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
The Fat Bastard:
Fortsättning: Laget blir klart svagare vid typ PP utan rightare.
Fortsättning: Laget blir klart svagare vid typ PP utan rightare.
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
Det saknas en rightare typ Micke Lind, Nordgren, dessutom skulle vi haft en riktig powerforvard enligt min mening.
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
Inte en rightare i anfallet så långt ögat kan se, borde väl vara prio ett nu...?
Nolby Hockey > Miike66 40 år.
Grattis Gubbe, jag har nu bevittnat dom värsta fyllbultarna i Sverige.
Olle W och Miike66.
Nu har jag sett allt och kan dra mej tillbaka.
/Håckla
Olle W och Miike66.
Nu har jag sett allt och kan dra mej tillbaka.
/Håckla
Timrå IK > Sv: Gott nytt år
Gott nytt år !.
Hoppas det vänder. eller att vi får ny tränare, då vänder det.
/Håckla
Hoppas det vänder. eller att vi får ny tränare, då vänder det.
/Håckla
Timrå IK > Sv: Låt Lill-Kenta lämna oss om han vill
Wikegård skulle sitta fint.
Efter en sansad tid kommer lite mer attityd, varför inte !.
Timrå IK är dom bästa.
Efter en sansad tid kommer lite mer attityd, varför inte !.
Timrå IK är dom bästa.
Nolby Hockey > Sv: Nolby Gathockey Cup
mike66:
Håckla är borta från HS - Fat Bastard lever.
Tyvärr är varken du eller jag med i föreningen längre, jag tillhör Njurunda SK och där har vi inga planer på gathockey i nuläget.
Håckla är borta från HS - Fat Bastard lever.
Tyvärr är varken du eller jag med i föreningen längre, jag tillhör Njurunda SK och där har vi inga planer på gathockey i nuläget.
Föregående · 15 · Nästa
Luleå - Mora 3-3
Frölunda - Färjestad 4-3
Modo - HV71 2-3
Södertälje - Skellefteå 3-2
Brynäs - Timrå 2-4