Historik
Föregående · 16 · Nästa
Nolby Hockey > Sv: Det svarta guldet...
micke:
Om det var tryffel är du säkert den som hittar bäst i området, har hört av frun din att du är ett svin, tryffelsvin. HeheHeheHehe
/Den fete
Om det var tryffel är du säkert den som hittar bäst i området, har hört av frun din att du är ett svin, tryffelsvin. HeheHeheHehe
/Den fete
Timrå IK > Sv: På gång till Timrå IK
Kerstin_k:
Kenta borde lägga korten på bordet, ska han till HV borde han gå redan nu.
Kenta borde lägga korten på bordet, ska han till HV borde han gå redan nu.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack:
Lite pondus har aldrig skadat, men stavgången gör underverk.
Lite pondus har aldrig skadat, men stavgången gör underverk.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hockeysnacksligan har full omgång ikväll, många spännande kamper blir det.
Jag och polarna firade gårdagens Timråseger med lite Karaoke och mike66 gjorde en Elvisimitation. se bild.
www.elvis-impersonators.com/Fat%20Elvis.JPG
Jag och polarna firade gårdagens Timråseger med lite Karaoke och mike66 gjorde en Elvisimitation. se bild.
www.elvis-impersonators.com/Fat%20Elvis.JPG
MoDo Hockey > Sv: Sitt vackert! (#1, 2006-07)
ernie eagle:
Men Hallå !!!
MoDo har ju en supermaskulin superhjälte som numera är känd för sandaler av plast !!!
;-)
Men Hallå !!!
MoDo har ju en supermaskulin superhjälte som numera är känd för sandaler av plast !!!
;-)
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
I Ö-vik var det inte lika muntert idag...
www.mammanett.no/barnets%20utvikling/barnets%20graat/Untitled-1.jpg
www.mammanett.no/barnets%20utvikling/barnets%20graat/Untitled-1.jpg
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Hittade en bild från firandet av derbysegern, och visst är det Timråfans, den nedre är ju en TIK...eller ?. :-)
uahc.diskonto.org/una/bilder/knulla.jpg
uahc.diskonto.org/una/bilder/knulla.jpg
MoDo Hockey > Sv: Sitt vackert! (#1, 2006-07)
mike66:
Såg att du och grabbarna firade friskt nere på byn.
www.cocochristal.nl/sint/sintfoto/sint_step.jpg
Såg att du och grabbarna firade friskt nere på byn.
www.cocochristal.nl/sint/sintfoto/sint_step.jpg
MoDo Hockey > Sv: MoDo - HV 71 14/10-06
Håckla och Miike66 efter kvällens omgång.
www.comedyorama.com/philsilvers/philsilvers-graphics/phil-beverly-hillbillys.jpg
www.comedyorama.com/philsilvers/philsilvers-graphics/phil-beverly-hillbillys.jpg
Matchtips > Sv: Sv: Omgång 1
Sv: slut tabell
1. Färjestads BK
2. Frölunda HC
3. Timrå IK
4. Luleå HF
5. HV 71
6. Linköpings HC
7. MoDo Hockey
8. Brynäs IF
9. MIF Redhawks
10. Mora IK
11. Djurgårdens IF
12. Skellefteå AIK
1. Färjestads BK
2. Frölunda HC
3. Timrå IK
4. Luleå HF
5. HV 71
6. Linköpings HC
7. MoDo Hockey
8. Brynäs IF
9. MIF Redhawks
10. Mora IK
11. Djurgårdens IF
12. Skellefteå AIK
Matchtips > Sv: Sv: Omgång 1
Sv: Sv: Omgång 1
Skellefteå - Brynäs: 4-4
Färjestad - Luleå: 4-2
Linköping - Frölunda: 3-3
Timrå - Modo: 5-2
HV71 - Malmö: 4-2
Djurgården - Mora: 2-3
Skellefteå - Brynäs: 4-4
Färjestad - Luleå: 4-2
Linköping - Frölunda: 3-3
Timrå - Modo: 5-2
HV71 - Malmö: 4-2
Djurgården - Mora: 2-3
Timrå IK > Sv: Grattis Crippe!
GRATTIS CRIPPE !!!.
Det är bara att säga grattis till SM-Guldet !.
Du är nu Timrå IK´s överlägset bäste spelare 2005/2006.
Det är bara att säga grattis till SM-Guldet !.
Du är nu Timrå IK´s överlägset bäste spelare 2005/2006.
Timrå IK > Sv: Telefonväkteri i Hockeykväll
250kg kärlek:
Visst är det så, men med 100 finnar och 2 danskar blir det inget slutspel för Timrå.
Visst är det så, men med 100 finnar och 2 danskar blir det inget slutspel för Timrå.
Timrå IK > Sv: Telefonväkteri i Hockeykväll
250kg kärlek:
Varför klaga på tippandet ?.
Jag själv rankar inte Timrå högre just nu, vi får vara glad om vi slipper kvala, man kan inte köpa ihop ett lag varje säsong.
Timrå IK är dom bästa.
Varför klaga på tippandet ?.
Jag själv rankar inte Timrå högre just nu, vi får vara glad om vi slipper kvala, man kan inte köpa ihop ett lag varje säsong.
Timrå IK är dom bästa.
Skellefteå AIK > Sv: ES
Grattis.
Lycka till och hoppas P-O inte värvar sönder laget.
Lag värvar man inte utan man bygger.
Lycka till och hoppas P-O inte värvar sönder laget.
Lag värvar man inte utan man bygger.
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Men gott folk.
Varför alltid satsa på Finnar ???.
Det verkar ju som att dom har en förmåga att vika ner sej när
det gäller...:-)
Ta OS t.ex...
Timrå IK är dom bästa.
Varför alltid satsa på Finnar ???.
Det verkar ju som att dom har en förmåga att vika ner sej när
det gäller...:-)
Ta OS t.ex...
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Dags för storstädning!
General_Moisio:
In med Junisarna, köp i 3-4 nya backar varav 1 riktigt rurinerad spelfördelare (puckskicklig, skridskoskicklig) och 1-2 lovande.
På forvardssidan:
2 riktigt erkända målskyttar, 2 rutinerade ledartyper och 2 talanger.
Målvakter är svårt, men en som har varit stadig på över 90% i några år är ju att önska.
Silly Season är bäst, och alla nyheter hörs först på Domustrappan !.
In med Junisarna, köp i 3-4 nya backar varav 1 riktigt rurinerad spelfördelare (puckskicklig, skridskoskicklig) och 1-2 lovande.
På forvardssidan:
2 riktigt erkända målskyttar, 2 rutinerade ledartyper och 2 talanger.
Målvakter är svårt, men en som har varit stadig på över 90% i några år är ju att önska.
Silly Season är bäst, och alla nyheter hörs först på Domustrappan !.
Timrå IK > Sv: Sweden - Slovensko
iggy:
Bästa gathockeybollen är en sån där ihålig halvhård gummiboll som inte studsar så mycket.
Bästa gathockeybollen är en sån där ihålig halvhård gummiboll som inte studsar så mycket.
Timrå IK > Sv: Nyförvärv under säsongen
Kul med nåt possitivt, hoppas spelarna hinner komma igång och producera, Timo Pärssinen, Rosa och Jantunen låter skitbra !.
Nu borde väl Sundsvall få lite hjälp också...men vilka ?
Timrå IK är dom bästa.
Nu borde väl Sundsvall få lite hjälp också...men vilka ?
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Vägra kval
Att vägra Superallsvenskan !.
Jag kom i håg när P-O Larsson fick gå, mången tår fälldes då, samma gäller nu, ska vi vara kvar krävs hårdhandskar...
Timrå IK är dom bästa.
Jag kom i håg när P-O Larsson fick gå, mången tår fälldes då, samma gäller nu, ska vi vara kvar krävs hårdhandskar...
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Tack o adjö!
Helg Ernest:
3 klara ?, om vi trillar ur då, hämska tanke...
Timrå IK är dom bästa.
3 klara ?, om vi trillar ur då, hämska tanke...
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Sundsvall Fans - Timrå IK Supporterklubb 26/12
Moverare:
Bra Jobbat, fusk ska inte löna sej ;-).
OMSPEL !
Bra Jobbat, fusk ska inte löna sej ;-).
OMSPEL !
Timrå IK > Sv: Ledarna i båset
orion:
Det beror nog på Östrandsluften, man blir nog tung i huvet av den, det ser ut som merparten av truppen blivit seg i vinter, kanske vi borde flytta hela "Ladan" till Ljustorp ? ;-)
Timrå IK är dom bästa.
Det beror nog på Östrandsluften, man blir nog tung i huvet av den, det ser ut som merparten av truppen blivit seg i vinter, kanske vi borde flytta hela "Ladan" till Ljustorp ? ;-)
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2006-01-07
jokklas:
Varför inte värva ett team (sportchef och tränare) som funkar i lag, som behöver miljöombyte.
Varför inte värva ett team (sportchef och tränare) som funkar i lag, som behöver miljöombyte.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2006-01-07
jokklas:
har man jobbat med ett lag en längre tid blir man lätt hemmablind och går på gamla meriter.
Ny tränare och ny sportchef behövs till nästa säsong, för att få nytändning.
Timrå IK är dom bästa.
har man jobbat med ett lag en längre tid blir man lätt hemmablind och går på gamla meriter.
Ny tränare och ny sportchef behövs till nästa säsong, för att få nytändning.
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2006-01-07
Bragd-Birger:
Det värsta är att vi fortsätter tokflina och tycker allt är bra...Nubben har gjort ett dåligt jobb den här säsongen.
Timrå IK är dom bästa.
Det värsta är att vi fortsätter tokflina och tycker allt är bra...Nubben har gjort ett dåligt jobb den här säsongen.
Timrå IK är dom bästa.
IF Sundsvall Hockey > Sv: hur ligger det till i laget?
Pappin27:
Det är även upp till Sundsvall att hålla sej kvar, fast nu har Timrå värvat en Braig Målis, då blir dom nog kvar däruppe och ni får kanske lira mot Kovland i stället.
Det är även upp till Sundsvall att hålla sej kvar, fast nu har Timrå värvat en Braig Målis, då blir dom nog kvar däruppe och ni får kanske lira mot Kovland i stället.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
Vilken utsikt !
Det är en Zamboni, jag förstår att du är lycklig i dag.
Vilken utsikt !
Det är en Zamboni, jag förstår att du är lycklig i dag.
Timrå IK > Sv: Bästa värvningarna 1980-2005
JimmyH:
Topp 5:
Anders Huss
Tommy Abrahamsson
Kent Manderville
Dimitri Starostenko
Pecka Lindmark
Ursäkta stavningen
Topp 5:
Anders Huss
Tommy Abrahamsson
Kent Manderville
Dimitri Starostenko
Pecka Lindmark
Ursäkta stavningen
Timrå IK > Sv: Spekulationer
Du är inte ensam
Att vara hockeydeprimerad är inget unikt. Depression har blivit en av våra stora folksjukdomar och chansen att du känner någon som är drabbad eller kommer drabbas är väldigt stor. Ändå känns det ofta väldigt ensamt att vara hockeydeprimerad. Det är svårt att prata om kvalserien som en sjukdom som många skäms över eller känner sig besvärade inför.
Att vara hockeydeprimerad är inget unikt. Depression har blivit en av våra stora folksjukdomar och chansen att du känner någon som är drabbad eller kommer drabbas är väldigt stor. Ändå känns det ofta väldigt ensamt att vara hockeydeprimerad. Det är svårt att prata om kvalserien som en sjukdom som många skäms över eller känner sig besvärade inför.
IF Sundsvall Hockey > Sv: hur ligger det till i laget?
Pappin27:
Jovisst, om det fortsätter så här så är det rimligt.
Jovisst, om det fortsätter så här så är det rimligt.
Timrå IK > Sv: Tack för mig!
Helg Ernest:
Förr hade vi ju alltid lite eftersnack på nätterna.
Det förbrödrade oss. Det var kuligare och djupare då, inte tabeller och analyser och tomt hockeysnack.
Banlysning och dålig moDDRering har tagit livet av Timrås HS.
Tack för kaffet, Timrå IK är dom bästa.
Förr hade vi ju alltid lite eftersnack på nätterna.
Det förbrödrade oss. Det var kuligare och djupare då, inte tabeller och analyser och tomt hockeysnack.
Banlysning och dålig moDDRering har tagit livet av Timrås HS.
Tack för kaffet, Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Vidtag nödvändiga åtgärder!
gud:
Kul att du som bor i Götet vet mer än det flesta hur
Nubben jobbar, har du jobbat på rutin nångång, har du känt att du brinner för en ny uppgift nångång, där har du skillnaden...
Kul att du som bor i Götet vet mer än det flesta hur
Nubben jobbar, har du jobbat på rutin nångång, har du känt att du brinner för en ny uppgift nångång, där har du skillnaden...
Timrå IK > Sv: Vidtag nödvändiga åtgärder!
Talangscouten:
Vänta och se...Kvalserien kommer närmare och närmare...
Timrå IK är dom bästa.
Vänta och se...Kvalserien kommer närmare och närmare...
Timrå IK är dom bästa.
IF Sundsvall Hockey > Sv: hur ligger det till i laget?
Det går skapligt för de blå nu...jobba, jobba, jobba...Det kan bli Derbymatcher nästa säsong.
Föregående · 16 · Nästa
Spelar ingen roll, börjar man planera inför nästa säsong innan man gjort klart sitt jobb, fokuserar man inte till 100% på det man har. Spelar ingen roll om du är proffs, bästa är att skriva ett flerårigt avtal med nån ny, göra en nysatsning. skulle kanske behövas efter det här dyket.
Timrå IK är dom bästa.