Historik
Föregående · 41 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
Han åkte ju direkt ut till båset. Vad Fn har hänt med svensk hockey…
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
Abuse för att han log!? Fy Fn vad dålig nivå det är domarn.
+ 7
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2021-12-21
Det tråkiga med gårdagens match och årets upplaga av TIK är att potentialen är skyhög i den offensiva delen men helt under isen gällande försvarsdelen. Dom matcher vi kuggat i försvaret så vinner vi ju. Vi har för bra statistik i både PP och BP för att vara ett bottenlag egentligen. Problemet är ju att Ante K misslyckats totalt med att sätta ett försvarspel tillsammans med Freddan. Som jag skrev inför säsongen. Ge Ante K ett 5 årskontrakt var ett tjänstefel av nubben.
+ 8
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2021-12-21
Vi behöver vinna 3 raka nu för att överhuvudtaget ha en chans att kunna gå ikapp nu.
Freddan, Ante och Nubben får rannsaka sig själva nu. Det håller inte att lalla på med 4 femmor som nykomling med begränsade resurser. Går inte sprida ut kompetensen. Skapa två offensiva kedjor och två defensiva kedjor nu omgående.
Sedan måste vi in med en back till oavsett om Didrik kommer åter.
Ett kval på hovet mot DIF är inget man vill uppleva.
Freddan, Ante och Nubben får rannsaka sig själva nu. Det håller inte att lalla på med 4 femmor som nykomling med begränsade resurser. Går inte sprida ut kompetensen. Skapa två offensiva kedjor och två defensiva kedjor nu omgående.
Sedan måste vi in med en back till oavsett om Didrik kommer åter.
Ett kval på hovet mot DIF är inget man vill uppleva.
+ 6
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2021-12-21
{297}:
En till Allsvensk säsong pallar jag inte med. Då tar man ett break från TIK några år för första gången.
En till Allsvensk säsong pallar jag inte med. Då tar man ett break från TIK några år för första gången.
+ 3
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2021-12-21
{297}:
Skicka iväg Olofsson och Liljegren för gott nu. Det är faktiskt SHL vi spelar.
Freddans magi satt i mustaschen, det är uppenbart.
Skicka iväg Olofsson och Liljegren för gott nu. Det är faktiskt SHL vi spelar.
Freddans magi satt i mustaschen, det är uppenbart.
+ 9
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2021-12-21
Zäta75:
Menar att vi inte vann innan utlåningen heller, har för mig att Olofsson varit skadad/sjuk dom gånger vi vunnit innan vårt uppryckning även. Kan han stå på noll segrar i år till och med? Någon som orkar kolla upp?
Menar att vi inte vann innan utlåningen heller, har för mig att Olofsson varit skadad/sjuk dom gånger vi vunnit innan vårt uppryckning även. Kan han stå på noll segrar i år till och med? Någon som orkar kolla upp?
+ 1
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2021-12-21
Förövrigt verkar Alvarez markeringsspel bestå av att titta på motståndarna…
+ 5
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2021-12-21
Olofsson den felande länken?
Funderar om vi vunnit en enda match när Olofsson suttit ombytt?
Funderar om vi vunnit en enda match när Olofsson suttit ombytt?
+ 8
Timrå IK > Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-12-11
Olofsson effekten. Släng bort sänket innan vi sätter 12 nya raka förluster.
+ 4
Timrå IK > Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-12-11
The great one:
Plus Freddan och mittbena skulle givetvis ha tagit time out. Men Freddan har ingen magi efter rakat mustaschen.
Plus Freddan och mittbena skulle givetvis ha tagit time out. Men Freddan har ingen magi efter rakat mustaschen.
+ 2
Timrå IK > Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-12-11
Bra förstaperiod. Genomusel andra. Premiären upprepar sig.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
{297}:
Nej det hade vi inte, förra sejouren var något helt annat. Ikväll kan jag inte klaga på laget förutom att första perioden överraskade med högt tempo och hög press från SAIK. Ändå kommer vi tillbaka i matchen. Det finns ett lag på andra sidan även. Nä nu glömmer vi denna och ser fram emot lördag.
Nej det hade vi inte, förra sejouren var något helt annat. Ikväll kan jag inte klaga på laget förutom att första perioden överraskade med högt tempo och hög press från SAIK. Ändå kommer vi tillbaka i matchen. Det finns ett lag på andra sidan även. Nä nu glömmer vi denna och ser fram emot lördag.
+ 15
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
{297}:
Så alla andra lag lirar alltid bra i 60 min? Ni ställer orimliga krav i er kritik.
Gäller dock studsa tillbaka direkt på lördag.
Så alla andra lag lirar alltid bra i 60 min? Ni ställer orimliga krav i er kritik.
Gäller dock studsa tillbaka direkt på lördag.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
{297}:
Var väl exakt det laget gjorde mellan första och andra perioden. Kravla sig upp och tog tag i matchen igen. Imponerande. Sedan att SAIK dödar tillställningen med sitt 2-4 tar inte ifrån andraperioden och hur vi kom tillbaka trots underläge 0-3.
Var väl exakt det laget gjorde mellan första och andra perioden. Kravla sig upp och tog tag i matchen igen. Imponerande. Sedan att SAIK dödar tillställningen med sitt 2-4 tar inte ifrån andraperioden och hur vi kom tillbaka trots underläge 0-3.
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
sargad:
Blir Fn förbannad när man läser ditt inlägg. Missade du andra perioden helt? Usla i 60 min?
Vi gör ju en sjukt bra andraperiod, vinner skotten med 14-7.
Skärp dig
Blir Fn förbannad när man läser ditt inlägg. Missade du andra perioden helt? Usla i 60 min?
Vi gör ju en sjukt bra andraperiod, vinner skotten med 14-7.
Skärp dig
+ 6
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Stolt ändå vi kommer tillbaka efter första perioden. Andra är ju riktigt bra med riktigt bra PP.
Oskarshamn får betala för detta.
Oskarshamn får betala för detta.
+ 6
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
{9386}:
Är ju ett hån att skriva att laget inte var påslaget.
Fn vi var ju bättre än SM-vinnarna i deras hemmaborg.
Är ju ett hån att skriva att laget inte var påslaget.
Fn vi var ju bättre än SM-vinnarna i deras hemmaborg.
+ 8
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
Söderöver:
Ja, vi gör en förbannat bra bortamatch. Ingen faller ur ramen. Vi krigar i 60 min. Med lite bättre effektivitet hade vi avgjort i 2:a perioden. Är väl i så fall effektiviteten man kan ha synpunkter på.
Ja, vi gör en förbannat bra bortamatch. Ingen faller ur ramen. Vi krigar i 60 min. Med lite bättre effektivitet hade vi avgjort i 2:a perioden. Är väl i så fall effektiviteten man kan ha synpunkter på.
+ 10
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
{9037}:
Vem skickar ut en iskall Albin Lundin när vi har heta spelare? Äckligt lag Växjö. Vi var värda minst 2 pinnar idag. Men man är oerhört stolt över grabbarna som krigar till sig poäng mot mästarna.
Vem skickar ut en iskall Albin Lundin när vi har heta spelare? Äckligt lag Växjö. Vi var värda minst 2 pinnar idag. Men man är oerhört stolt över grabbarna som krigar till sig poäng mot mästarna.
+ 2
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
Vi skulle haft 0-2 nu blir det svårt att ta en pinne idag.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
Tack freddan för att du behöll din mustasch 👍🏻
+ 12
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
100% chans att Pääjärvi gör 3 mål ikväll. Vi åker ALLTID på släkten är värst.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
Sputnik:
Tror tyvärr det hade varit samma siffra även utan vaccinpass. Enormt bekväm publik i Medelpad.
Tror tyvärr det hade varit samma siffra även utan vaccinpass. Enormt bekväm publik i Medelpad.
+ 7
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
Dåligt sålt även idag, vi går mot ytterligare en låg publiksiffra trots 5 segrar på 6 senaste matcherna.
Kan folket lägga ifrån sig fjärrkontrollen och ta sig till arenan. Laget behöver er nu.
Kan folket lägga ifrån sig fjärrkontrollen och ta sig till arenan. Laget behöver er nu.
+ 8
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
{297}:
Kom ju även tillbaka och tog tillbaka samma ledning i slutet. Kom igen nu Olle. Vi vann!
Kom ju även tillbaka och tog tillbaka samma ledning i slutet. Kom igen nu Olle. Vi vann!
+ 6
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2021-11-30
Det här laget förtjänar 5 k i publiken på torsdag! Alla till ladan!
+ 15
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2021-11-25
{9386}:
Håller med. Alvarez förtjänar inte denna speltid. Han är ständigt tvåa på puckarna. Händer oftast inget när han har pucken. Måste kännas som att spela med ett sänke för Hanzl och Rattie.
Håller med. Alvarez förtjänar inte denna speltid. Han är ständigt tvåa på puckarna. Händer oftast inget när han har pucken. Måste kännas som att spela med ett sänke för Hanzl och Rattie.
+ 7
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2021-11-25
Freddan tog ändå timeouten vid rätt tillfälle denna gång, men vad hjälpte det… Irriterande dom får in 0-3 även innan periodpausen. Enorm skillnad på 0-2 istället för 0-3 inför 3:e.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2021-11-25
Tillbaka på ruta ett igen. Hela andra perioden är misär. 0-3 även där…
+ 4
Föregående · 41 · Nästa
Förutom då att vi fortfarande är Jvligt veka framför egen kasse. Samt fortsatt svaga att stå upp för medspelarna.
Annars en ok insats där vi var effektiva. Dock sköt vi bara 20 skott på hela matchen och släppte till mängder med klara lägen även.
Vi får tacka Raja för denna seger tillsammans med effektiviteten.
Jag väljer att inte dra för stora växlar på den här segern mer än att det var Jvligt skönt för självförtroendet.
På torsdag kan vi vara 12 poäng efter Malmö om allt går mot.