Historik
Föregående · 9 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Ja, helt ärligt tror jag det om det skulle gå riktigt dåligt imorgon.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Som det brukar vara här inne, när det går dåligt :P
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
dr-nix: ja det är ju ett bra tänk iaf. Bara det kommer någon. Så dom inte får för sig att spara dom pengarna.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Andersson: Ja varför tror Aftonbladet att det ska vara vår förstakedja?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nu starten på ES kommit så nära. Så ångesten har börjat krypa sig på.
Hur ska vi klara oss med detta lag. Hoppas verkligen killarna överraskar.
Samt att dom kastar in en klassback.
Hur ska vi klara oss med detta lag. Hoppas verkligen killarna överraskar.
Samt att dom kastar in en klassback.
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Bragd-Birger: Nej detta är inte bra, visst vill jag se ett kämpande Timrå.
Men någon lirare måste vi ha.
Sedan är Hagos lön för hög.
Men någon lirare måste vi ha.
Sedan är Hagos lön för hög.
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
stoff: Såg redan att det var skrivit.
Men skrev bara vad jag kände för Ridderwall, och länkade till det.
Vad är det för mening att kommenter "2 timmar senare"?
Men skrev bara vad jag kände för Ridderwall, och länkade till det.
Vad är det för mening att kommenter "2 timmar senare"?
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Kerstin_k: Men va fan, ska dom göra det för. Vad håller dom på med!
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Någon som har en kod över till estrella/csports?? Skulle uppskattas enormt. Skicka gärna ett pm.
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
pefr: Och AIK vinner, SSK vinner, Brynäs vinner, modo lika
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ja nu sitter man här på resten och känner sig optimistisk inför kvällens match, men endå så vet jag att ikväll kommer vi få 0p och sitta och svära ännu mer om vilka som ska ha sparken osv.
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
Laken: NEJ, kolan spelar för det andra lagen match efter match, han har många ass
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
Värst av allt är att inget kommer hända! perra får fortsätta, inge ny spelare, linkan sitter kvar som även tj kommer göra!
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
Behåll sebbe!, ny tränare, träna ner sig nu så dom är bra tränade till kvalserien!
Sedan är spelar vi i es nästa sesse också!
Sedan är spelar vi i es nästa sesse också!
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
RocknRolf2: Ja nu kan Timrå träna ner sig, för att vara topp till KS!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
RocknRolf2: Men dom kämpar iaf, det är grymt skönt att se!
Föregående · 9 · Nästa