Historik
Föregående · 10 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ja undra vad Linkan kommer göra om Matt försvinner och Timos säsong är över.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
tror jag har en kod över på estrella, vågar inte lova blandat ihop koderna. om någon vill ha och testa säg till.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: haha har aldrig kunna se mig skriva detta, men ring boorken
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
mikenomad: Ja helt klart ett tränar byte! får igång pp,bp. Spelet i överlag.
Men det kommer kosta pengar.
Men det kommer kosta pengar.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Simmalugnt: Det är hela laget! och HELA föreningen!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
superfalle: ja det är ju det som är jobbigast man hade började tänka på slutspel, och nu tillbaka till att verkligen klara sig kvar!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Bragd-Birger: Det enda som är lite bra iaf, är att Brynäs är en klubb i kris också!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Simmalugnt: sedan en härlig ute kväll som slutar i fyllecell
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
ÖstrandsNisse: Ja nog är det tomt alltid, men på lördag är man ändå fylld med hopp inför en ny match!
HELVETE!!!!
HELVETE!!!!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Jaha, ja nu blir det då inte 6p på dessa hemma matcher! Modo krossade.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
perra måste vara en helt värdelös taktiker! Han måste vaska om göra något!!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Smokey: Nog fan gilder dom, man kan ju iaf försöka kämpa men det är för mycket begärt av årets upplaga TIMRÅ
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
RocknRolf2: En match vi verkligen inte fick förlora! FAN FAN FAN
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Simmalugnt: precis vad jag menar, ja det hade varit något =)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Simmalugnt: vi vinner detta ingen fara, lovar vi e grym i 3e perren!!!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Spelar inte J.Lundmark idag?
Stod det på svenska spel när jag gjorde en Lången
Stod det på svenska spel när jag gjorde en Lången
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Johnny B Goode: ja äntligen match dag, som jag väntat. Och vilket viktig period av matcher vi har framför oss. Men har en Good feeling, bara dom kämpar på som dom gjort i 2 matcher nu så ska vi iaf ha minst 6p men hoppas på mer.
Vårt pp kanske kommer att lossna och där har vi mycket sparkapital att ta igen!
Nej nu kör vi! Hejjja Timrå
Vårt pp kanske kommer att lossna och där har vi mycket sparkapital att ta igen!
Nej nu kör vi! Hejjja Timrå
Brynäs IF > Sv: MAIL TILL SUNDLÖV
70 Rodrigues: Hahaha känner igen mig, så här var det för någon dag sedan i tiks forum
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: ja jag hoppas att det inte blir Murley och sonnie, så vi går miste om Lundmark
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Skarin: ja verkligen har man bara kunnat spela pa 1 match skulle det latt bli 1000kr att satsa pa fbk
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard: oj det har jag missad, ja då är detta verkligen pinsamt.
Jag förstår fan inte varför man har han till sport chef.
Jag förstår fan inte varför man har han till sport chef.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Inget ny förvärv idag heller då! Någon som helt seriöst tror om det kommer komma någon spelare in?
För så förbannat dom kan inte Linkan och ledningen vara att dom tror att det går bra ändå!
För så förbannat dom kan inte Linkan och ledningen vara att dom tror att det går bra ändå!
Timrå IK > Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
känns dock inte bra att det är Barteckos första match mot sitt förra förra lag i ES.
Då brukar det gå bra.
Då brukar det gå bra.
Timrå IK > Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
Kommer med lugnande besked! Jag utlovar vinst ikväll! Garanterat!
Timrå IK > Sv: Positiva tråden
Men vafan händer det inget för, är dom så jävla tröga och inte fatta att vi måste förstärka laget! Den/dom nya spelarna måste spela ihop sig med laget innan kvalserien!
Skit ledning, vi måste agera som Frölundas supportrar gjorde detta håller inte.
Någon måste hända!
Skit ledning, vi måste agera som Frölundas supportrar gjorde detta håller inte.
Någon måste hända!
Timrå IK > Sv: Sparka Kim Hirschovits
vet inte om det redan skrivits orkar inte titta men, SSK agerar iaf!
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Hur ska Timrå klara en kommande kvalserie där det bara är lag som AIK att möta! Som kämpar för varandra och klubbmärket!
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
ÖstrandsNisse: perra har inte en enda linje, det är pinsamt. Har dom ens en spel ide?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nej nu ska jag sticka, ses nästa år.
så vill passa på att önska alla på HS
Gott Nytt År!
så vill passa på att önska alla på HS
Gott Nytt År!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-12-30
hahaha ja jag tänkte också kan vi leda med 2-0 inför sista perioden.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
ja tyvärr kan man inte se något annat än kvalserien!
Man kan inte värva sig från dessa platser det der man på modo.
Fruktansvärt tungt.
Nu ska jag svepa några glas vin! GOD NATT
Man kan inte värva sig från dessa platser det der man på modo.
Fruktansvärt tungt.
Nu ska jag svepa några glas vin! GOD NATT
Föregående · 10 · Nästa
ca 21.20 så sitter man här och klagar på allt!