Timråå: Om inte Timrå skärper sig nu går detta åt h.....e! Skärpning!!!!
Inlägg: 1215326
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
John K: Fan va nervös man e nu alltså..Detta e inte bra för nerverna..Sätt 4-2 o avgör nu..