Historik
Föregående · 3 · Nästa
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
TikRikard: snälla söta BACKLUND inget mål bakom dej efter 12 sek i dag
5 min nu kör vi
5 min nu kör vi
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Jensen_12: den kan vara bra att Lotvonen för ung vid sin sida då måste han höja sin lägsta nivå
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon: vårt lag i afton
26. SVENSSON-PÄÄJÄRVI, Magnus 19. SVENSSON, Björn 24. LANDER, Anton
4th Line
--------------------------------------------------------------------------------
10. SUNDH, Oscar 17. ANDERSSON, Johan 16. AXELSSON, Anton
3rd Line 8. LINDSTRÖM, Sanny 4. JONSSON, Robin
--------------------------------------------------------------------------------
7. HYNNING, Fredrik 13. REGIN, Peter 62. TENKRAT, Petr
2nd Line 29. LOTVONEN, Kimmo 2. MOE, Eric
--------------------------------------------------------------------------------
37. PYÖRÄLÄ, Mika 32. HAHL, Riku 27. PÄRSSINEN, Timo
1st Line 9. KOSKINEN, Kalle 30. KOKKO, Petri
26. SVENSSON-PÄÄJÄRVI, Magnus 19. SVENSSON, Björn 24. LANDER, Anton
4th Line
--------------------------------------------------------------------------------
10. SUNDH, Oscar 17. ANDERSSON, Johan 16. AXELSSON, Anton
3rd Line 8. LINDSTRÖM, Sanny 4. JONSSON, Robin
--------------------------------------------------------------------------------
7. HYNNING, Fredrik 13. REGIN, Peter 62. TENKRAT, Petr
2nd Line 29. LOTVONEN, Kimmo 2. MOE, Eric
--------------------------------------------------------------------------------
37. PYÖRÄLÄ, Mika 32. HAHL, Riku 27. PÄRSSINEN, Timo
1st Line 9. KOSKINEN, Kalle 30. KOKKO, Petri
Café > Sv: Fråga experterna
mattias - 74: Något jag som laget märke till att dom flesta Linjedomare är korta
Hur kommer sig ?
Hur kommer sig ?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
ralus: i dag tar vi hv71 borta bara för jag för se mitt älskade timrå spela hockey fast jag är nästa i finska lappi tack för datorm :))
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Laban: okej då har våra lag olika syn på saken du kan gärna läsa fakta på länken www.luleåhockey.se/templates/Page.aspx?id=738
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Blizzard: jag säger så det laget jag har varmast om mitt hjärta luleåhockey
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Laban: äntligen kan få svar på min fråga får man dricka öl när man är ledig i hv71 ?
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Laban: det har svårt att tror att hv71 stänger av en av sina bästa backar i detta läge
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon: joo så är det nog men att en ass kapten skulle göra göra sån sak innan en semifinal .helt sjukt
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Ambroo: hitta Forever free med Wasp så skön låt att ladda till hockeyn med
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon: faan borde man byta lag och stad ..
nä jag är bara tik fans till guldet är klart :))
nä jag är bara tik fans till guldet är klart :))
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Skarin: gud jag vill vara där i kväll . ´men har webradio om inte jag hittar nån som har canal plus
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Mappe: jag har svårt att tror David Petrasek som ass kapten skulle gå ut på krogen i ett slutspel ..
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Lövva: Barteckos kärleksförklaring till Norrbotten
Föregående · 3 · Nästa
